fushizzle schreef:me laatse wiet joint was een Joop, en me laatse hasj joint een Maroc Ice-o-lator hasj.
was allebij ongeveer 2 uur geleden.. moet wel vieren dat je geslaagd bent he
Lex Talionis schreef:fushizzle schreef:me laatse wiet joint was een Joop, en me laatse hasj joint een Maroc Ice-o-lator hasj.
was allebij ongeveer 2 uur geleden.. moet wel vieren dat je geslaagd bent he
Congrats, wat had je voor Nederlands?
Delysid_Vicious schreef:Miele schreef:Power Plant, blijft lekker! Morgen voor het eerst Amnesia proberen!
Goed zo. Wat voor powerplant had je?
Miele schreef:Delysid_Vicious schreef:Miele schreef:Power Plant, blijft lekker! Morgen voor het eerst Amnesia proberen!
Goed zo. Wat voor powerplant had je?
Eehm uit de shop.. Is er binnen powerplant nog weer verschil dan?
Peptalk schreef:Super skunk powerplant deluxe
MDMC schreef:Homegrown PP
Pluisje12 schreef:Amnesia is toch niet iets wat ik heel de tijd wl roken hoor... Lekker voor 1 dikke joint van te rollen, maar ik zou er nooit 5gr van kopen
Pluisje12 schreef:Amnesia is toch niet iets wat ik heel de tijd wl roken hoor... Lekker voor 1 dikke joint van te rollen, maar ik zou er nooit 5gr van kopen
NorthernLightBE schreef:Pluisje12 schreef:Amnesia is toch niet iets wat ik heel de tijd wl roken hoor... Lekker voor 1 dikke joint van te rollen, maar ik zou er nooit 5gr van kopen
Waarom niet dan?
Peptalk schreef:MDMC schreef:Homegrown PP
Waarom heb ik daar geen foto's van gezien of een kweekverslagje?
Vuvuzela Haze schreef:Hehe ik snap de discussie hier wel. De laatste dagen ben ik bezig met 5gram Buddhe cheese haze en ik ben vrij moe..
Bier schreef:Super Silver Haze...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast