drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Einstein schreef:Bier schreef:Super Silver Haze...
+1
Lex Talionis schreef:Simpel polmpje, is nooit mis
Puurpijp schreef:Hmm..Nu wil ik erg graag een keer Amnesia haze proberen, klinkt erg lekker.. Alleen heb het nog nergens in een shop te koop gezien hier, word dus wel eventjes zoeken ben ik bang
MDMC schreef:Ik kijk daar wel mee uit, als je begrijpt wat ik daarmee bedoel! Maar ik zal eens een foto schieten van de opbrengst als de volgende planten droog zijn!
Miele schreef:In vrijwel alle shops waar ik kom ben ik deze al tegengekomen de laatste tijd.. Misschien gewoon es naar vragen?
Miele schreef:Puurpijp schreef:Hmm..Nu wil ik erg graag een keer Amnesia haze proberen, klinkt erg lekker.. Alleen heb het nog nergens in een shop te koop gezien hier, word dus wel eventjes zoeken ben ik bang
In vrijwel alle shops waar ik kom ben ik deze al tegengekomen de laatste tijd.. Misschien gewoon es naar vragen?
Pascal schreef:Wel lief. Je vader geeft gewoon veel om je gezondheid.
Pascal in dopamientje zijn topic schreef:Wel lief. Je vader geeft gewoon veel om je gezondheid.
Azymuth schreef:Pascal schreef:Wel lief. Je vader geeft gewoon veel om je gezondheid.
ik vraag me altijd af hoe mensen kunnen dubbelposten... in twee verschillende topics
Azymuth schreef:een "de examens zijn gedaan" jointje. Smaakt maar zelden zo lekker
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Azymuth schreef:een "de examens zijn gedaan" jointje. Smaakt maar zelden zo lekker
Tomaat schreef:Azymuth schreef:een "de examens zijn gedaan" jointje. Smaakt maar zelden zo lekker
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Tomaat schreef:Azymuth schreef:een "de examens zijn gedaan" jointje. Smaakt maar zelden zo lekker
http://www.facebook.com/pages/Den-eerst ... 0348930527
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten