endorr schreef:Wiet word hier ook verkocht met suiker in voor het gewicht , zand , zelf glasscherven , waar 1 persoon aan gestorven is door een bloeding in de longen.
Dealers hebben hun smerige truckjes hier.
Lina schreef:endorr schreef:Wiet word hier ook verkocht met suiker in voor het gewicht , zand , zelf glasscherven , waar 1 persoon aan gestorven is door een bloeding in de longen.
Dealers hebben hun smerige truckjes hier.
Dit klinkt niet goed en doet me toch weer twijfelen.!
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Vant-Hoekie schreef:Ik merk een grote overeenkomst tussen alle mensen die niet meer tegen wiet kunnen. En daarnaast ook een overeenkomst tussen mensen die na lang en veel gebruik (verslaving) er nog steeds goed tegen kunnen. En dat is namelijk dat de mensen die paranoia worden van wiet >vaak< al heel veel meer verschillende soorten drugs in het lijf hebben gestopt..
Dreuge schreef:zo ben je nou eenmaal geboren maat, leer er mee leven dat je mentaal nogal zwak bent
JongGeleerd schreef:Dreuge schreef:zo ben je nou eenmaal geboren maat, leer er mee leven dat je mentaal nogal zwak bent
Hoe test je mentale zwakheid? Doen we 'n wedstrijdje
Ik denk dat als ik mentaal zwak was geweest, ik al lang in 'n drugspsychose of iets dergelijks was beland...
Ben redelijk lang wakker geweest van pep, heb een verscheidenheid aan dingen geprobeerd en daar zaten ook psychedelics bij.
Had dat toch wel getriggerd moeten worden, toch?
Ben van mezelf ook al redelijk voorzichtig met geluid en dingen die stuk kunnen gaan enzo, ben niet iemand die zijn vermaak haalt uit grenzen opzoeken.
JongGeleerd schreef:Als je naar de datum had gekeken en het aantal posts dat TS heeft had je geweten dat TS dit niet meer leest.
Vind t niet heel raar dat ik me dan aangesproken voel na deze reactie en mijn vertoning op de tiny gister nacht, maar heb geen idee of jij erbij was toen. Als je er was had je de cam uit
Dreuge schreef:JongGeleerd schreef:Als je naar de datum had gekeken en het aantal posts dat TS heeft had je geweten dat TS dit niet meer leest.
Vind t niet heel raar dat ik me dan aangesproken voel na deze reactie en mijn vertoning op de tiny gister nacht, maar heb geen idee of jij erbij was toen. Als je er was had je de cam uit
als je iets belachelijks hebt gedaan kun je dat beter weglachen, mijn vriend nu kom je erg onzeker over. iedereen is wel eens para. op een festival heb ik een keer de hele nacht naar mijn buren liggen schreeuwen omdat ik dacht dat ze mijn tent open wilden snijden. toen ik eindelijk naar buiten kwam om te gaan douchen was ik nog steeds bang om mijn tent achter te laten.. maar heb er die middag met de buren om gelachen, en toen hebben ze hun ghb met mij gedeeld.
moraal van t verhaal: no spang mattie
(was er vannacht trouwens niet bij, dus zou niet weten of je echt iets lachwekkends gedaan hebt)
JongGeleerd schreef:Denk wel dat ik melding aan de EHBO had gedaan als de buren niet ineens weg waren gegaan of misschien zelfs eerder als mijn vrienden me niet bleef zeggen "hou je bek er eens over, hij is alleen maar facking irritant"
JongGeleerd schreef:Ik wil altijd voor iedereen zorgen en wil dat iedereen het goed heeft ja, is dat zo raar?
JongGeleerd schreef:Dreuge schreef:JongGeleerd schreef:Als je naar de datum had gekeken en het aantal posts dat TS heeft had je geweten dat TS dit niet meer leest.
als je iets belachelijks hebt gedaan kun je dat beter weglachen, mijn vriend nu kom je erg onzeker over. iedereen is wel eens para. op een festival heb ik een keer de hele nacht naar mijn buren liggen schreeuwen omdat ik dacht dat ze mijn tent open wilden snijden. toen ik eindelijk naar buiten kwam om te gaan douchen was ik nog steeds bang om mijn tent achter te laten.. maar heb er die middag met de buren om gelachen, en toen hebben ze hun ghb met mij gedeeld.
moraal van t verhaal: no spang mattie
(was er vannacht trouwens niet bij, dus zou niet weten of je echt iets lachwekkends gedaan hebt)
Valt mee, ik was er enkel een aantal keren van overtuigd dat ik de deur hoorde, soms klikte ik uit reflex de chat weg, soms deed ik het geluid uit en keek ik bang om me heen (terwijl ik in een kast zat ja)
Sowieso vind ik schaamte om zoiets niet erg nuttig, lach er net zo hard bij mee, want het is gewoon dom van mezelf dat ik t zo ver laat komen.
"jouw soort" op een festival is erg onprettig voor de buren jonge XD
Verpeste redelijk onze sfeer toen ik met wat lui achter de tent zat te praten met een muziekje en ineens onze buurman trillend naar buiten stapte om ons te vertellen hoe kut het was dat we zo over hem praatten nadat hij dacht dat we t zo goed hadden samen.
Op een gegeven moment nog een half uur één op één met m gepraat en t leek allemaal weer goed tot 5 minuten later...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten