Rookte vroeger ook altijd met shag maar dat heb ik wel afgeleerd bah
Vuvuzela Haze schreef:1/4e tot helft Lichte shag in m'n jointjes. Als ik rook zijn het peuken maar ik heb zo'n hekel aan dat "schillen" van de peuk.
Tripper schreef:Sigaretten!
bloxnix schreef:Ik begrijp dit topic niet zo goed.
Bedoeling jullie met shag gewone roltabak en met sigaretten voorgerolde sigaretten uit een pakje?
Hoe kan je nu een joint rollen uit een voorgerolde sigaret? ;d
J4N0S schreef:Voor een hasjjoint gebruik ik meestal sigaretten en voor wiet shag.
taeknic schreef:Ik vind het heerlijk om met mot te draaien (dan wel van goede shag als javaanse jongens oid),
Amnesia schreef:Halfje van een marlboro peuk en dan wiet, vindt ik het lekkerste.
Krijg van mama altijd gratis shag, dus meestal draai ik ze wel met shag.
En voor de shag wiet draaiers, schaf deze shag aan:
Echt heerlijk voor in een joint.
Vuvuzela Haze schreef:taeknic schreef:Ik vind het heerlijk om met mot te draaien (dan wel van goede shag als javaanse jongens oid),
Mot is toch het losse "gruis" onderin of wat overblijft in de shag? Ik gooi dat juist weg..Als ik shag uitrek tot langere sliertjes is mn joint veel luchtiger. Met mot krijg ik zo'n verstopt ding. of doe ik iets fout.
Cropp schreef:Ik ben ook een vaste shag roker en geen sigaretten roker, een sigaret op zijn tijd gaat er wel in maar ik heb om te roken en om te blowen het liefst shag.
Nou gaat er ook 3/4 shag in mijn jointje.
Einstein schreef:Liever shag, goedkoop en lekker, al draai ik nooit joints, ik prop het in mijn pijp (nee, ik rook niet bijster vaak echt puur).
Einstein schreef:Ik heb dan ook een houten pijpPrima ding, maar American Spirit daaruit is wel hard voor je luchtwegen.
Einstein schreef:maar American Spirit daaruit is wel hard voor je luchtwegen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast