taeknic schreef:Chocolate Chip Cookies
taeknic schreef:Chocolate Chip Cookies
Sodagod schreef:Broodje mexicano met andalouse zonder groenten liefst...
Dreuge schreef:Sodagod schreef:Broodje mexicano met andalouse zonder groenten liefst...
andalouse saus ja! echt bizar lekker
Koxbox schreef:
Dreuge schreef:Nee het heette anders.. Mandulause ofzo andulouse, weetikveel
Bosvos schreef:Dreuge schreef:Nee het heette anders.. Mandulause ofzo andulouse, weetikveel
Andalouse dus. Bestaat dat niet in Nederlands ofzo?
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie alleen maar zoete mayonaise of pindasaus op jullie frieten "flikkeren"?
De culturele verschillen zijn toch vrij groot als ik er over nadenk
Dreuge schreef:Bosvos schreef:Dreuge schreef:Nee het heette anders.. Mandulause ofzo andulouse, weetikveel
Andalouse dus. Bestaat dat niet in Nederlands ofzo?
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie alleen maar zoete mayonaise of pindasaus op jullie frieten "flikkeren"?
Mayonaise, ketchup, curry, picalilly, satésaus, joppiesaus en vast nog wel meer, maar geen andalouse
Gele Banaan schreef:Dreuge schreef:Bosvos schreef:Andalouse dus. Bestaat dat niet in Nederlands ofzo?
Mayonaise, ketchup, curry, picalilly, satésaus, joppiesaus en vast nog wel meer, maar geen andalouse
Zo gay als Tomzeur met kleren is, zo gay ben jij met voedsel.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:Noodles en van die choclate chip cookies alleen meestal wil ik de moeite niet nemen om noodles te gaan maken..
Jumbo schreef:Burger King King Deal voor 2 euro
Peptalk schreef:Hier hebben ze in sommige snackbars wel andalouse hoor.
Nog nooit gegeten hoor, maar wel zien staan.
Maar ik zit hier in Zeeland dan ook wel net op het randje
Joppie saus is echt
25tolife schreef:Jumbo schreef:Burger King King Deal voor 2 euro
Daar twee of drie van
Flameon schreef:Chocoladerepen gaan er hier ook altijd wel in dan, en dan van die grote repen he
Flameon schreef:Chocoladerepen gaan er hier ook altijd wel in dan, en dan van die grote repen he
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten