Passthatshit schreef:Alleen wil ik dus wel lekker gaan, dus met de goede dosis. Ik heb geen zin om 6 uur te knetter te zijn.
Fool schreef:Passthatshit schreef:Alleen wil ik dus wel lekker gaan, dus met de goede dosis. Ik heb geen zin om 6 uur te knetter te zijn.
Je bent wel meer dan 6 uur onder de pannen, zelfs de volgende dag zul je nog behoorlijk loom zijn. Volgens mij is dit dan niet helemaal wat jij zoekt?
Fool schreef:Ik kon 16 uur na inname van een plak spacecake nog niet recht fietsen
Passthatshit schreef:Ik moet de andere dag wel weel normaal kunnen vertonen richting mijn ouders ja.
Fool schreef:Mja, het werkt op exact dezelfde manier: je neemt je wiet oraal. Je zult wel bij bewustzijn zijn en je zult wel met je ouders kunnen praten, maar waarschijnlijk ben je wel lam en duf de rest van de dag. Als dat op een dag kan, zal ik het je echt niet afraden. Ik kan alleen niet in jouw leven kijken of dat wel of niet te doen is.
Neem in ieder geval niet teveel, als je goed bakt is het echt heel sterk. Zonder tolerantie had ik aan 0.4gram slechte hasj méér dan voldoende en was ik heel erg blij dat ik onderuitgezakt op de bank kon hangen. xD
Fool schreef:Mja oke, denk dat je dan wel aardig van het padje bent.
Neem in ieder geval niet binnen 2.5 uur nog meer bij (wiet/melk) en ik zou behoorlijk rustig aan doen met de alcohol. Als je het nog wat heftiger wil na die 2.5 uur, kun je vaak het beste een jointje/biertje erbij pakken. Als je op dit moment meer wietmelk/spacecake erbij pakt zul je wel eens héél erg wappie kunnen worden.(Zorg voor fatsoenlijk munchie-eten)
Passthatshit schreef:Fool schreef:Passthatshit schreef:Alleen wil ik dus wel lekker gaan, dus met de goede dosis. Ik heb geen zin om 6 uur te knetter te zijn.
Je bent wel meer dan 6 uur onder de pannen, zelfs de volgende dag zul je nog behoorlijk loom zijn. Volgens mij is dit dan niet helemaal wat jij zoekt?
Ik moet de andere dag wel weel normaal kunnen vertonen richting mijn ouders ja. Maar stel ik neem het rond 7/8 .
voldie schreef:en je bent de volgende ochtend echt niet meer wazig hoor
Fool schreef:voldie schreef:en je bent de volgende ochtend echt niet meer wazig hoor
Wél als je geen vaste blower bent. Dat verschil heb ik hééél duidelijk in onze vriendengroep gezien.
Bij niet-vaste blowers/niet-blowers is orale wiet een stuk minder vergevingsgezind.
voldie schreef:Fool schreef:voldie schreef:en je bent de volgende ochtend echt niet meer wazig hoor
Wél als je geen vaste blower bent. Dat verschil heb ik hééél duidelijk in onze vriendengroep gezien.
Bij niet-vaste blowers/niet-blowers is orale wiet een stuk minder vergevingsgezind.
Bullshit, toen ik op me 15 keertje space cake bakt was ik echt totaal van de wereld maar de volgende ochtend was ik gewoon weer normaal
Het heeft geen werking van 12 uur
voldie schreef:Bullshit, toen ik op me 15 keertje space cake bakt was ik echt totaal van de wereld maar de volgende ochtend was ik gewoon weer normaal
Het heeft geen werking van 12 uur
Chocoloco schreef:Na 12 u ben je echt wel weer normaal...ook als je niet vaak blowed. Toen ik het deed toen ik 15 was en afentoe nog smokde toen was k toch zeker 6u+ helemaal van de wereld.
Fool schreef:Mijn ervaring zegt het toch echt anders
voldie schreef:Fool schreef:Mijn ervaring zegt het toch echt anders
Alleen ben jij niet echt betrouwbaar aangezien jij altijd het bij foute eind hebt
Opvallend vaak eigenlijk
voldie schreef:Maar het verschilt denk heel erg per persoon maar de volgende dag kan je gewoon naar huis toe, gewoon tegen jevma zeggen dat je weinig geslapen hebr
Druks schreef:Denk dat het voornamelijk dosis afhankelijk is. Als je spacecake/wiet melk maakt dan flikker je toch gewoon een willekeurige hoeveelheid van een willekeurige wietsoort in je cake?
Passthatshit schreef:voldie schreef:Maar het verschilt denk heel erg per persoon maar de volgende dag kan je gewoon naar huis toe, gewoon tegen jevma zeggen dat je weinig geslapen hebr
Dat word inderdaad geen probleem meer.
Even OT , ik doe er 1 gram in van de mindere kwalitiets wiet. Als ik bij de shop fix dan doe ik er een halve gram in. Ik houd een joint achterwegen stel ik voel na 1,5 uur niks. We hebben ook zat alcohol staan, dus als ik niks voel pak ik gewoon bij.
Krijg er wel zin in
Naphtha schreef:Passthatshit schreef:voldie schreef:Maar het verschilt denk heel erg per persoon maar de volgende dag kan je gewoon naar huis toe, gewoon tegen jevma zeggen dat je weinig geslapen hebr
Dat word inderdaad geen probleem meer.
Even OT , ik doe er 1 gram in van de mindere kwalitiets wiet. Als ik bij de shop fix dan doe ik er een halve gram in. Ik houd een joint achterwegen stel ik voel na 1,5 uur niks. We hebben ook zat alcohol staan, dus als ik niks voel pak ik gewoon bij.
Krijg er wel zin in
Dan ben je wel stoned Erg stoned zelfs.
Tenminste een halve gram shop wiet..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten