klinkt in mijn ogen heel erg normaal voor iemand onder invloed van cannabis. In mijn ervaring kan het met stoners twee kanten opgaan.NooBerT schreef:Ook zijn antwoorden op eenvoudige vragen zijn heel uitgebreid altijd. Nooit simpelweg ja of nee, maar altijd verschillende kanttekeningen erbij. Dan is hij aan het vertellen en weet op een gegeven moment niet meer wat hij percies aan het vertellen was en stopt hij er mee, ook als anderen hem herinneren aan wat hij daarvoor had gezegd, stopt hij met dat onderwerp en begint direct over iets anders.
Bloxnix schreef:Teveel nadenken over anderen doe ik ook wel, maar eerder dan hoe zij over mij denken.
Bloxnix schreef:Maar het kan evengoed zijn dat het hem gewoon niet ligt, en dat hij het beter laat voor wat het is.
Peptalk schreef:(te)veel nadenken over wat anderen mensen vinden of denken van jouw gedrag vind ik toch wel richting paranoide gedrag neigen.
Peptalk schreef:En blijft dat verbeterde effect ook wanneer je langer dan een maand of twee niet geblowt hebt?
En wat ik vertel is hoe ik er over nadenk gecombineerd met wat ervaring.
Dus geen absolute waarheid..
Bloxnix schreef:Peptalk schreef:En blijft dat verbeterde effect ook wanneer je langer dan een maand of twee niet geblowt hebt?
Het is niet alleen door het blowen, maar ook door alles wat erom heen hangt.
Als ik samen met vrienden blow heb ik ook zo'n gevoel van echt goede vrienden etc, waardoor ik me zelfverzekerder voel.
Dus ook na het blowen blijft dat wel, maar dat komt dan door mijn gevoel.
Peptalk schreef:Wie heeft jouw dat verteld dan?
Aaltje schreef:Bloxnix schreef:Peptalk schreef:En blijft dat verbeterde effect ook wanneer je langer dan een maand of twee niet geblowt hebt?
Het is niet alleen door het blowen, maar ook door alles wat erom heen hangt.
Als ik samen met vrienden blow heb ik ook zo'n gevoel van echt goede vrienden etc, waardoor ik me zelfverzekerder voel.
Dus ook na het blowen blijft dat wel, maar dat komt dan door mijn gevoel.
Wat zit jij de laatste tijd toch te trollen man?
herejezus schreef:Peptalk schreef:Wie heeft jouw dat verteld dan?
"Vraagje: ADHD in combinatie met cannabis"
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten