supermario schreef:Mag ik weten welke vaporizer jij hebt?
FranX schreef:Zelf hebben wij tot volle tevredenheid de Arizer V-tower.
( http://azarius.net/vaporizers/electric_ ... wer/?a=605 )
Peptalk schreef:Vind het schoonhouden wel bout, na avond goed doorroken is het al erg smerig. Schoonmaak alcohol werkt wel goed, maar duurt wel even en blijft lastig werkje. Bovendien heb je daar niet altijd zin in direct na een vapsessie en daardoor blijft de geur (die veel minder onaangenaam is dan bij roken) wel wat hangen.
Ook de ballonnen zijn eigenlijk na een keertje of 10/20 niet echt te gebruiken. De slang heb ik nog niet intensief genoeg gebruikt om die te beoordelen.
supermario schreef:Heb zopas de Arizer Q-Extreme besteld via de hoofdsponsor van deze Site. Ik was van plan om de V-Tower te kopen, totdat ik zag dat je met de Q-Extreme ook balonnen kon vullen. Ipv balonnen met lachgas, balonnen met THC. Bedankt iedereen voor de nuttige tips.
FranX schreef:supermario schreef:Heb zopas de Arizer Q-Extreme besteld via de hoofdsponsor van deze Site. Ik was van plan om de V-Tower te kopen, totdat ik zag dat je met de Q-Extreme ook balonnen kon vullen. Ipv balonnen met lachgas, balonnen met THC. Bedankt iedereen voor de nuttige tips.
Goeie aankoop!
Laat je nog even weten of het apparaat je bevalt?
Karhu schreef:Ja, ik zou het wel verkruimelen!
supermario schreef:Het weekend na valentijn gaan we de vap voor het eerst uitproberen, samen met truffels . Vrouwtje hier kijkt er echt naar uit om eindelijk eens te weten hoe het voelt om high te zijn van thc. Wellicht ga ik er opnieuw een trip report van maken.
FranX schreef:Karhu schreef:Ja, ik zou het wel verkruimelen!
Grappig dat doe ik nooit.
Het topje gaat er gewoon in, standje 195-200 graden.
Peptalk schreef:Vind het schoonhouden wel bout, na avond goed doorroken is het al erg smerig. Schoonmaak alcohol werkt wel goed, maar duurt wel even en blijft lastig werkje. Bovendien heb je daar niet altijd zin in direct na een vapsessie en daardoor blijft de geur (die veel minder onaangenaam is dan bij roken) wel wat hangen.
Ook de ballonnen zijn eigenlijk na een keertje of 10/20 niet echt te gebruiken. De slang heb ik nog niet intensief genoeg gebruikt om die te beoordelen.
FranX schreef:Schoonmaak tips olijfolie
Claviceps schreef:Ik heb maak het glaswerk van mijn Arizer maar zelden schoon en persoonlijk merk ik weinig van het residue dat erin het glaswerk zit. Gewoon iets minder smetvrees ontwikkelen? Wat betreft de ballonen, bij de Arizer kun je gewoon in de supermarkt zakken geschikt voor etenswaar halen die je op het mondstuk kunt monteren. Goedkoper alternatief dan officiele stuff te bestellen.
Peptalk schreef:Welke soort zakken in de super zijn dat dan? Geschikt voor etenswaar is natuurlijk wel wat anders dan geschikt voor 200 graden warme lucht..
Heel veel plasticsoorten laten dioxides vrij wanneer ze nog maar enigsinds worden opgewarmt (sommige kunststof soorten al bij 50+ graden celcius)
Maar ik zou dit ook kunnen toepassen ja (heb ook verwisselbare zakken)
Daarnaast is minder schoonmaken echt geen optie, mijn bongs maak ik zelden schoon. Iets wat je na een tijdje echt gaat zien en proeven. Maar met een bong rook ik toch enkel voor de harde klappen die je ervan krijgt. Voor de smaak vap ik, en wanneer er oude stinkende bucht achterblijft (gewoon neerslag van de damp) vind ik dat niet fijn.
Wanneer je m'n huis binnenkomt zie je meteen dat het met de smetvrees wel meevalt
Ik heb overigens wel gemerkt na een paar dagen vappen dat hoe hoger de temperatuur hoe meer residu er achterblijft.
Maar vind net op het randje van verdampen/verbranden zitten het lekkerste. Je merkt wel wat op je keel maar proeft nog geen rook.
Arizer Balloon Kit - 4 Extreme Vaporizer (food grade) Balloon Bags (untied).
When using plant material (crude flower tops), besides THC, several other cannabinoids and a range of other plant components including terpenoids were detected in the plant material.
Claviceps schreef:Welke zakken? Nou ovenzakken/braadzakken bijvoorbeeld.
Het residue wat er achter blijft in een vaporizer is natuurlijk niet hetzelfde als wat er in je bong achter blijft. In je bong zit een hoop residue van verbrand materiaal waarbij ik mij kan voorstellen dat de smaak negatief beinvloed word. In de vaporizer is het residue voornamelijk een olie-achtige substantie dat erg sterk lijkt op hash olie. Het residue zal voornamelijk bestaan uit THC, cannabinoids en plant materiaal. Waarbij ik persoonlijk geen substantieel verschil proef. Dus wederom blijft mijn mening dat het glaswerk niet veelvuldig schoongemaakt hoeft te worden. De bags gezien het gemak doe ik wel om de zoveel tijd vervangen en de filter van metaal in de whip schoonmaken/vervangen voor blijvende efficiente airflow.
FranX schreef:Ik heb wel een gelezen dat nicotine een stof is die relatief gezien razendsnel in het bloed opgenomen en naar de hersenen getransporteerd wordt. THC zou als stof minder snel worden opgenomen maar zich wel kunnen binden aan nicotine c/q andere stoffen in tabak. Op deze wijze zou de tabak dienen als snel vervoermiddel en de effecten zouden dan ook anders zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten