KetaFleta schreef:In belgië valt er toch wat beter als white window of amné te fixen.
Meer naar de sterke haze kante.
Huggybear23 schreef:KetaFleta schreef:In belgië valt er toch wat beter als white window of amné te fixen.
Amné, Amnesia... Amnesia Haze? Als die niet sterk is bij u, zou ik uw shit ergens anders zoeken dan bij je huidige dealer...
Tripkip schreef:Potentie heeft volgens mij niets te maken met de soort plant, maar hoe hij gekweekt is.
Peptalk schreef:De o zo mooi opgebouwde strainbase uit Nederland is behoorlijk aan het verpauperen.
Peptalk schreef:Dan heeft die vriend verkeerde inlichtingen
Zwart kopen bij een shop? Mja, misschien als je geen Belg bent en er al vaak komt dat het wel per ons weg gaat. Maar nooit dat een medewerker of eigenaar van de shop iemand even 5 of 10 gram mee gaat geven, paar tientjes winst pakt en daarmee alles op het spel zet.
De grensshops (hadden) hebben een klantenbase van duizenden...Met soms wel up to 5000 klanten per dag (vóór de pas dan). Dan ga je praten over zulke omzet bedragen dat er gewoon niemand zo dom is om evt. geruchten laten te verspreiden met kans op inval of controle voor die paar tientjes.
En waarom zelf dat risico lopen? Gewoon lekker goeie dealer in België zoeken.
Heb daar op straat betere wiet (hasj niet..) gekocht dan hier in Nederland op straat.
Over het algemeen beetje zelfde kwaliteit. Veel Nederlandse (coffeeshop)wiet komt ook gewoon uit België..
Huggybear23 schreef:KetaFleta schreef:In belgië valt er toch wat beter als white window of amné te fixen.
Amné, Amnesia... Amnesia Haze? Als die niet sterk is bij u, zou ik uw shit ergens anders zoeken dan bij je huidige dealer...
KetaFleta schreef:ook gezonder
Hazer2012 schreef:Maar weinig activiteit op dit topic, ben denk ik de enige die over de grens woont haha.
Anyways, net naar Rotterdam gereden, leuk om nog is als nederlander in mn eigen land behandeld te worden en gewoon zonder gezeik een paar lekkere zakken heb kunnen kopen!
hankloose schreef:Ik woon ook over de grens, ook een Nederbelg. Ik woon vlak onder Eindhoven in Belgie en rij sinds 1 juli 2012 naar Nijmegen.
Dat is het dichtste bij vanaf hier gezien. Ik denk dat HAZER2012 idd het beste naar Dordrecht kan rijden.
Achja zo kom je tenminste nog een keer in je vaderland, hehe
In ieder geval is het voor mij beter om in de shop te kopen dan op straat. Je kan natuurlijk niet blind varen op de coffeeshop maar vertrouw dat toch iets meer.
En de tip die sommige leden gaven aan mij: kweek een eigen plantje.
Minst opvallend, maar misschien wel het meest alarmerend is de aantrekkingskracht die de illegale handel op onze eigen jeugd heeft. In Limburg worden veelal ‘brave’ minderjarige jongens geronseld voor de straathandel met het verhaal dat de politie ze toch niks kan maken als ze worden aangehouden. In Geleen is zelfs een jongetje van 9 jaar op een fiets aangehouden die mensen aansprak of ze drugs wilden kopen. Voor hen is dit een bijverdienste die vele malen lucratiever is dan een baantje in de supermarkt . Straathoekwerkers zien jongeren die zij met veel moeite in het gareel hadden gekregen weer afzakken naar dit illegale circuit.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:@Hazer: Als je die eerste zin overal gaat verkondigen, zal dat niet lang meer duren... Iedereen leest mee. Behalve als je 5 gram bedoelt natuurlijk, maar ik ga er van uit dat je dat niet bedoelt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten