Dr.Gonzo schreef:De wietpas is tot nu toe alleen in Brabant en Limburg ingevoerd, je kunt in de rest van Nederland dus nog gewoon wiet kopen..
Er is geen truffelpas dus truffels kun je in heel Nederland gewoon zonder pasje aanschaffen...
Dr.Gonzo schreef:De wietpas is tot nu toe alleen in Brabant en Limburg ingevoerd, je kunt in de rest van Nederland dus nog gewoon wiet kopen..
Er is geen truffelpas dus truffels kun je in heel Nederland gewoon zonder pasje aanschaffen...
herejezus schreef:in mijn anus
nostalgie schreef:Alle Coffeeshops in Groningen verkopen nog softdrugs zonder registratie.
herejezus schreef:nostalgie schreef:Alle Coffeeshops in Groningen verkopen nog softdrugs zonder registratie.
tot mei 2013 ... in ragga muffin dan
Oizo schreef:niet zo moeilijk, zoek gewoon op google?
In zowel Breda als Maastricht kan je geen wiet meer kopen zonder pasje.
Amsterdam gaat nog wel.
Alter-Ego schreef:weet je echt zeker dat geen enkele shop in Maastricht, mij als Belg zou binnenlaten?
weet je een plaatsje of iemand anders waar ik toch kan kopen, vroeger kocht ik in Maastricht soms in een cafeetje mn wiet ( geen shop). Maar daar wordt het nu niet meer gedaan?
Of spreek ik dan beter gewoon een Nederlander aan, en vragen voor een grammetje, want zoiemand wil voor zichzelf ook kopen en 5 gram is t maximum?
Peptalk schreef:
Mijn vraag aan jou is:
Blijf aub weg uit Nederland.
Als je toch dealer wiet wilt, koop dat dan gewoon in Belgie.
Ik snap echt niet, dat er zoveel Belgen en Fransen zijn die (willens en wetens) naar Nederland komen, voor een dichte shop staan en dan maar op straat gaan kopen.
De overheid gebruikt jullie al als smoes van overlast tegen het gedoogbeleid, ga het dan aub niet nog verder verneuken door toch naar grenssteden te rijden en op straat naar dealers vragen of smeken of een NL'er wat in de shop wilt gaan halen.
In Antwerpen is tegenwoordig meer wiet te vinden dan in Maastricht of Tilburg..
Oizo schreef:Eigen plantje zetten is de boodschap
Peptalk schreef:Alter-Ego schreef:weet je echt zeker dat geen enkele shop in Maastricht, mij als Belg zou binnenlaten?
weet je een plaatsje of iemand anders waar ik toch kan kopen, vroeger kocht ik in Maastricht soms in een cafeetje mn wiet ( geen shop). Maar daar wordt het nu niet meer gedaan?
Of spreek ik dan beter gewoon een Nederlander aan, en vragen voor een grammetje, want zoiemand wil voor zichzelf ook kopen en 5 gram is t maximum?
Mijn vraag aan jou is:
Blijf aub weg uit Nederland.
Als je toch dealer wiet wilt, koop dat dan gewoon in Belgie.
Ik snap echt niet, dat er zoveel Belgen en Fransen zijn die (willens en wetens) naar Nederland komen, voor een dichte shop staan en dan maar op straat gaan kopen.
De overheid gebruikt jullie al als smoes van overlast tegen het gedoogbeleid, ga het dan aub niet nog verder verneuken door toch naar grenssteden te rijden en op straat naar dealers vragen of smeken of een NL'er wat in de shop wilt gaan halen.
In Antwerpen is tegenwoordig meer wiet te vinden dan in Maastricht of Tilburg..
KetaFleta schreef:Er zijn nog een paar shops open tot 2013 voor buitenlanders.
En binnen kort gaan er ook gewoon shop's enkel voor buitenlanders(wel met een klein prijs verschil)
Madcat schreef:Ik vraag me af of het niet bij grondwet verboden is om mensen te weren op grond van nationaliteit.
Peptalk schreef:KetaFleta schreef:Er zijn nog een paar shops open tot 2013 voor buitenlanders.
En binnen kort gaan er ook gewoon shop's enkel voor buitenlanders(wel met een klein prijs verschil)
De meeste zijn nog wel open ja.
Enkel die in de provincies Limburg, Brabant en Zeeland zijn besloten clubs geworden.
Dat er shops opengaan voor enkel buitenlanders is nogal een gerucht. Enige betrouwbare bronnen hiervoor? Lijkt mij kwats, gaat totaal tegen de gehele insteek van die wietpas.Madcat schreef:Ik vraag me af of het niet bij grondwet verboden is om mensen te weren op grond van nationaliteit.
Dat is het in de meeste gevallen ook.
Echter, de wetbedenkers zijn ook niet gek en zullen wel een maas gevonden hebben.
Als het ''besloten clubs'' zijn mag het dan waarschijnlijk wel. Dan mag je waarschijnlijk zelf selecteren, wat in dit geval dan door de regering gedaan word door een wet.
pokémon schreef:maar die gast heeft 2 soorten: white widow en mexican haze noemt ie ze en zijn zelfde als uit de shops, zal ze via via van daar halen ofzo zekers.
Tripkip schreef:op straat weet je nooit wat je koopt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten