EmBoLa schreef:ik weet het, ik mis de goeie ouwe tijd van bergen op zoom/breda waar ge zoveel kunt halen als ge wilt als belg/buitenlander.
den goeie ouwe tijd, zalig toen. Wel ne lange tijd terug ze, klap van meer dan 10 jaar terug
maar paff toch nie veel dus 1 shopske doen is meer dan genoeg voor mij dus 5gr ong.
Zijn de shops nog open tot 23u of zijn die al tegenwoordig vroeger toe?
Poseidon schreef:EmBoLa schreef:ik weet het, ik mis de goeie ouwe tijd van bergen op zoom/breda waar ge zoveel kunt halen als ge wilt als belg/buitenlander.
den goeie ouwe tijd, zalig toen. Wel ne lange tijd terug ze, klap van meer dan 10 jaar terug
maar paff toch nie veel dus 1 shopske doen is meer dan genoeg voor mij dus 5gr ong.
Wil best een middagje les geven opdat onze vlaamse membercs vloeiend accentloos ABN spreken.
pax schreef:Poseidon schreef:EmBoLa schreef:ik weet het, ik mis de goeie ouwe tijd van bergen op zoom/breda waar ge zoveel kunt halen als ge wilt als belg/buitenlander.
Wil best een middagje les geven opdat onze vlaamse membercs vloeiend accentloos ABN spreken.
is het dan sinaasappel of sinesappel?
OT : ben laatst nog naar dordrecht / zwijndrecht gegaan geen problemen ondervonden met het kopen van wiet. Plaatsen zoals Breda zijn ze wel strenger geworden
lemonhaze schreef: Zou niet denken dat je als belg iets mee krijgt eigenlijk.
apenkop schreef:Mail me *knip* woon in de buurt van sint niklaas ik kan je verder helpen
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
avalon schreef:wietpas is toch afgeschaft?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten