No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Dopamientje schreef:Uiteraard! Ik zal binnekort een keertje kijken, maar ik heb voorlopig weinig meer te zoeken in Gorinchem. Deze man kapt met blowen (poging >9000)
Ivo schreef:http://www.coffeeshopnieuws.nl/index.php/dutch-coffeeshop-tourist-tolerance-map-by-municipality
Hier een prachtige kaart met alle gemeenten die beslist hebben dat buitenlanders nog in de shop mogen. We moeten jammer genoeg een eindje rijden, maar er is toch eindelijk duidelijkheid!
supermario schreef:http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1626999/2013/05/05/Coffeeshops-in-Nederlands-Limburg-openen-deuren-voor-buitenlanders.dhtml
Met z'n allen daarheen.
beanhead schreef:Dopamientje schreef:Uiteraard! Ik zal binnekort een keertje kijken, maar ik heb voorlopig weinig meer te zoeken in Gorinchem. Deze man kapt met blowen (poging >9000)
Gorinchem, Zwijndrecht, Rotterdam, Utrecht
Ging Roosendaal en Breda maar terug open
pax schreef:Ik kan bevestigen dat high life in Goes & majestic in Breda open is voor Belgen! Stop met die tripjes naar Rotterdam voor je drukzz veel dichter bij grens ciaoo
Verglorie schreef:pax schreef:Ik kan bevestigen dat high life in Goes & majestic in Breda open is voor Belgen! Stop met die tripjes naar Rotterdam voor je drukzz veel dichter bij grens ciaoo
Bevestigd bevestigd??
pax schreef:Verglorie schreef:pax schreef:Ik kan bevestigen dat high life in Goes & majestic in Breda open is voor Belgen! Stop met die tripjes naar Rotterdam voor je drukzz veel dichter bij grens ciaoo
Bevestigd bevestigd??
We hebben geen problemen gehad ondanks ons toch wel uitgesproken belgische accent.
JongGeleerd schreef:Er is nergens een wietpas, maar in principe mogen buitenlanders geen wiet meer kopen.
Identificatie is dus eigenlijk vereist, maar hier wordt vaak niet op gelet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten