loseyourselfondrugs schreef:Heb je ook een oplossing zonder alcohol? Ik ken snuiven en slikken en roken wat ik wil, maar als ik alcohol op heb doe ik dingen die ik niet hoor te doen! Haha, maar alvast bedankt voor je reactie.
Tomaat schreef:Je kan er een pakket van maken en opsturen naar mij
Matheson schreef:Hasj chocomel! Dat is echt heerlijk.
Peptalk schreef:Ik zou het weggooien.
Wanneer jij zo'n blok hebt, trek ik de conclusie dat die niet uit de shop komt en waarsch. op straat voor 'n prikkie is aangeschaft.
Wanneer het niet lekker is om te roken en je merkt geen effect, en je verwerkt het daarna in chocomelk (wat echt goed zou moeten werken) met grammen tegelijk en je merkt nog niets...Dan heb je gewoon stront gekocht.
Enige manier om er nog iets mee te doen (dat je misschien wel wat merkt) is extraheren (met bijv. ethanol of butaangas) en daarna gebruiken.
snuifduif schreef:Peptalk schreef:Ik zou het weggooien.
Wanneer jij zo'n blok hebt, trek ik de conclusie dat die niet uit de shop komt en waarsch. op straat voor 'n prikkie is aangeschaft.
Wanneer het niet lekker is om te roken en je merkt geen effect, en je verwerkt het daarna in chocomelk (wat echt goed zou moeten werken) met grammen tegelijk en je merkt nog niets...Dan heb je gewoon stront gekocht.
Enige manier om er nog iets mee te doen (dat je misschien wel wat merkt) is extraheren (met bijv. ethanol of butaangas) en daarna gebruiken.
Extraheren met gas? hoe gaat dat in z'n werk
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Hasjolie is een harddrug en extracties van harddrugs posten is niet toegelaten
snuifduif schreef:Ik vraag ook niet naar die specifieke procedure
Ik heb gewoon nog nooit van een gas extractie gehoord
snuifduif schreef:Ik vraag ook niet naar die specifieke procedure
Peptalk schreef:snuifduif schreef:Ik vraag ook niet naar die specifieke procedure
Wanneer je butaan gebruikt, heb je het gas ofc in vloeibare vorm. Het heet dan nog steeds gas, maar dan in vaste vorm.
Met gas wordt het inderdaad lastig, maar lijkt me niet onmogelijk.
snuifduif schreef:Ah zo, met gas gaat het inderdaad lastig, volgens mij is de enige manier van scheiden dmv gas met een GC. En is gas in vloeibare vorm per definitie 'geen gas' meer?
Vast: ijs
Vloeistof: water
Gas Waterdamp
snuifduif schreef:Ah zo, met gas gaat het inderdaad lastig, volgens mij is de enige manier van scheiden dmv gas met een GC. En is gas in vloeibare vorm per definitie 'geen gas' meer?
Vast: ijs
Vloeistof: water
Gas Waterdamp
Ook heeft butaan volgens wikipedia een kookpunt van -0.5 C dus dan kan je het alleen maar extraheren met butaan in een vriezer óf onder verhoogde druk. Maar nu ben ik ook maar aan het zeiken want het kan prima met een hogere alkaan zoals octaan
Peptalk schreef:En ja, uiteraard is een willekeurig gas in vaste vorm geen gas meer. Maar dit neemt niet weg dat het butaan blijft.
snuifduif schreef:Dan is het butaan-vloeistof
En octaan is gewoon te koop in de vorm van wasbenzine
Einstein schreef:snuifduif schreef:Dan is het butaan-vloeistof
En octaan is gewoon te koop in de vorm van wasbenzine
Wasbenzine is geen zuivere octaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten