Ben nu 18 dagen gestopt, en idd het kan lang duren het afkicken.
Ik rookte elke dag (avond) zon 2 joints, redelijk dikke joints voor zon 12 jaar. soms ook wel overdag, lag eraan hoe mijn stash ervoor stond, Met een zak van 20Gr doe je immers niet zuinig, heb je 2 gram over begin je te rantsoeneren (waar elke blower zich wel in kan vinden denk ik)
Ik ben elke dag extreem moe (door het slechte slapen) ik gebruik nu Melatonine bij het slapen (Hormoon wat je lichaam zelf ook aanmaakt in de Pijnappelklier)
Het in slaap komen is niet een groot probleem voor mij, het is het doorslapen wat niet gaat, ben elke keer weer wakker na anderhalf uur slaap, en lig vervolgens de rest van de nacht wakker in bed.
Heel veel mensen onderschatten het afkicken van dagelijks gebruik van wiet.
Ook ondervind ik veel last van stres door het stoppen, krijg er een stijve rug van, pijn tussen de schouderbladen en ga zo maar door.
Daardoor ook een depressief gevoel, en erg snel geïrriteerd.
Ook is mijn stoelgang drastisch veranderd door het stoppen met wiet, het gaat allemaal stukken langzamer.
Als je wilt stoppen, stop dan gewoon! ik weet van mijzelf dat ik nu echt stop, ik heb ook geen behoefte meer om te blowen, maar alsnog ondervind ik de nadelige gevolgen van het stoppen.
Voor iedere stopper onder ons! Hou vol! er komt een dag dat je jezelf weer beter gaat voelen!
Het is tenslotte zonde om weer te beginnen als je al een poosje onderweg bent met het stoppen van wiet.