Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke psychische waarnemingen, na stoppen blowen?

Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.

Re: Welke psychische waarnemingen, na stoppen blowen?

Berichtdoor herejezus » za mei 21, 2011 5:59 pm

Svstoned schreef:Als ik niet rook ben ik altijd mega kanker pissed, te veel problemen.

Zoals nu verdomme, kankerjoden.

Wees blij dat je wordt verzorgd door de staat, gehandicapte jongeman. Jij telt niet mee, help jezelf deze wereld uit. Misschien kom je wel terug als rijke koning in een één of ander vaag land.
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Welke psychische waarnemingen, na stoppen blowen?

Berichtdoor DuGeakste » wo mei 25, 2011 12:51 am

Mensen, bedankt voor jullie reacties allemaal op dit topic :grin: . Zelf blow ik nog steeds dagelijks en wil ik dit eigenlijk alleen gaan beperken tot in het weekend.. Dit is alleen nog niet helemaal gelukt :roll2:

Verder; Ik merk wel dat als ik de hele dag niet gesmoked heb (soms doe ik het ook wel eens overdag maar dit is dan zelden als ik niks te doen heb) dat ik wel een wat ge-irriteerd/ op gefocked gevoel begin te krijgen tegen de avond. Dit zit mij soms wel dwars. Niet dat ik niet zonder zou kunnen, maar het geeft toch zo een gevoel van alsof je avond niet helemaal compleet is. Overigens als ik dan later in de avond dat jointje rook dat mijn op gefockede gevoel/ irritaties (wat ik overigens ook niet altijd heb) al snel verdwijnen.

Tja, momenteel ondervind ik er verder niet heel veel problemen aan, alleen dan het ge-irriteerde/op gefockede gevoel aan het eind van de avond en soms het moeilijk uit mijn bed komen, waarop ik vervolgens nog een aantal uurtjes moe ben+ wat vaag.

Groeten!! :rock:
DuGeakste
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 5:03 pm
Woonplaats: Bijvanck

Re: Welke psychische waarnemingen, na stoppen blowen?

Berichtdoor Saikedellik » wo jun 29, 2011 2:16 pm

Na ongeveer 2 maanden dagelijks 3-5 jointjes op een dag gerookt te hebben, heb ik sinds eergister niet meer geblowed. Bevalt best goed, ik slaap wel heel raar en onrustig, maar word toch uitgerust wakker. Merk meteen al dat ik veel meer energie heb, zin om dingen te doen. Heb voor het eerst in 3 weken weer een wasje gedraaid, en ga zo mn kamer eens opruimen (dat is dus ook al 2 maanden niet gebeurd).

Bevalt best goed, misschien ga ik dit wel even volhouden!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Welke psychische waarnemingen, na stoppen blowen?

Berichtdoor Hakvlees » wo jun 29, 2011 4:22 pm

Peptalk schreef:Hoewel ze juist zeggen dat blowen je emoties versterken.. :stoned:
Maar das het directe effect natuurlijk.. Maar het klinkt toch verwarrend:

''Het gevoel dat het gebruik van wiet geeft versterkt je emoties''.
''Van wiet gebruik vlak je emotioneel af, je ervaart emoties minder heftig''.

Lol... Ik neem er nog 1.. :woeh:


Blowen versterkt bepaalde emoties zeker, je wordt misschien vlakker in de zin dat je je minder druk maakt om bepaalde dingen en anders in het leven staat, en je dus bij problemen van andere mensen vaak denkt 'waar maak je je druk over? Dat is toch een triviale kwestie, wees gewoon blij met wat je hebt'. Dat komt dan vaak over als apathisch, maar ik vind veel van de dingen waar mensen tegenwoordig over zeiken er ook totaal niet toe doen. Ik ben echt geen apathische zombie geworden sinds ik blow, maar ik ben over andere dingen na gaan denken waardoor de 'problemen' van de maatschappij me vrij weinig kunnen boeien, maar ik ben nog steeds net zo betrokken bij mensen die dicht bij me staan. Misschien versterkt het je 'monkeysphere' (http://www.cracked.com/article_14990_what-monkeysphere.html) en valt de rest daaromheen meer weg.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Welke psychische waarnemingen, na stoppen blowen?

Berichtdoor Peptalk » do jun 30, 2011 1:41 am

Bij mij totaal andersom.
Trek me vaak wat van anderen aan, terwijl ik merk dat ik binnen sociale relaties vlakker en onverschilliger wordt.

Maar ik begrijp het:
Korte termijn > versterkte emoties
Lange termijn > afgevlakte emoties

Toch vind ik het grappig deze 2 feiten over wiet in 1 zin te vernoemen.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Welke psychische waarnemingen, na stoppen blowen?

Berichtdoor Cold Turkey » do mei 28, 2015 4:24 pm

Ben nu 18 dagen gestopt, en idd het kan lang duren het afkicken.
Ik rookte elke dag (avond) zon 2 joints, redelijk dikke joints voor zon 12 jaar. soms ook wel overdag, lag eraan hoe mijn stash ervoor stond, Met een zak van 20Gr doe je immers niet zuinig, heb je 2 gram over begin je te rantsoeneren (waar elke blower zich wel in kan vinden denk ik)

Ik ben elke dag extreem moe (door het slechte slapen) ik gebruik nu Melatonine bij het slapen (Hormoon wat je lichaam zelf ook aanmaakt in de Pijnappelklier)
Het in slaap komen is niet een groot probleem voor mij, het is het doorslapen wat niet gaat, ben elke keer weer wakker na anderhalf uur slaap, en lig vervolgens de rest van de nacht wakker in bed.

Heel veel mensen onderschatten het afkicken van dagelijks gebruik van wiet.
Ook ondervind ik veel last van stres door het stoppen, krijg er een stijve rug van, pijn tussen de schouderbladen en ga zo maar door.
Daardoor ook een depressief gevoel, en erg snel geïrriteerd.
Ook is mijn stoelgang drastisch veranderd door het stoppen met wiet, het gaat allemaal stukken langzamer.

Als je wilt stoppen, stop dan gewoon! ik weet van mijzelf dat ik nu echt stop, ik heb ook geen behoefte meer om te blowen, maar alsnog ondervind ik de nadelige gevolgen van het stoppen.

Voor iedere stopper onder ons! Hou vol! er komt een dag dat je jezelf weer beter gaat voelen!
Het is tenslotte zonde om weer te beginnen als je al een poosje onderweg bent met het stoppen van wiet.

:rock:
Cold Turkey
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: wo mei 20, 2015 2:09 pm

Re: Welke psychische waarnemingen, na stoppen blowen?

Berichtdoor frozentoast » do mei 28, 2015 5:21 pm

Tuurlijk, bump gerust iets van 4 jaar oud 8-)
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Welke psychische waarnemingen, na stoppen blowen?

Berichtdoor Cold Turkey » do mei 28, 2015 5:44 pm

Wat maakt het nou uit hoe oud de orginele post is? er zijn genoeg stoppende mensen die googlen naar afkicks verschijnselen, en zo hier terecht komen.
Cold Turkey
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: wo mei 20, 2015 2:09 pm

Re: Welke psychische waarnemingen, na stoppen blowen?

Berichtdoor frozentoast » do mei 28, 2015 5:52 pm

Cold Turkey schreef:Wat maakt het nou uit hoe oud de orginele post is? er zijn genoeg stoppende mensen die googlen naar afkicks verschijnselen, en zo hier terecht komen.

Het mag ook wel, maar de originele discussie van zo'n topic verliest al snel relevantie.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Coffeeshop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner