Oké ik kon ff niks anders uitbrengen.
Maar ik ben zelf ook aan het stoppen met blowen. Ben nu 20 en heb al 5 jaar geblowd, vroeger echt stevig (4 gram met 3 personen op 'n avond was geen uitzondering) en na een tijdje veelal alleen (laten we zeggen 1 jaar).
Je kan toch ook minderen tot alleen in de weekenden, dan hoef je helemaal niet te stoppen:)
mijn eigen voorbeeld; Omdat ik eerst al 3 weken volledig gestopt was, toen 1 jointje gerookt had met Koninginnedag, en vervolgens de daaropvolgende week weer iedere dag stnd was. Ben nu weer bezig met mijn eerste week, maar moet wel vertellen dat ik er nu meer last van heb dan vorige keer.
Moe (ja, heb ook 11 dagen achterelkaar gewerkt red.) beetje depri, weet niet goed wat ik wil gaan doen, blijf meer thuis...
Dat laatste had ik de 1e keer ook, maar goed dat is ook logisch aangezien zo'n beetje iedereen die ik ken blowt. Kan ik wel verzekeren dat dat overgaat na de eerste week, onder het mom van; Alle begin is moeilijk.
Verder wordt je scherper, meer open (vooral naar mensen die je niet kent), slaap je veeel en veeel fatsoenlijker (gezien het feit dat wiet je UIT je niet-REM slaap houdt) en daardoor droom je dan weer

Af en toe heb ik een gesprekje met mijn consulente en die vertelde me dat sommige mensen ook gevoelens van vroeger (als je depressief geweest bent bijvoorbeeld) weer terug kunnen krijgen..
zie het maar zo; als je depressief bent is er altijd iets slechts gebeurd een tijd daarvoor en als je depressief wordt van het niet-smoken weet je dat je
juist moet stoppen met smoken.
Ik weet waarom ik wil stoppen, en kan je pas over een paar weken écht vertellen hoe ik me voel