HTID schreef:Bier schreef:HTID schreef:2000 leden-criterium geldt pas vanaf 1 januari 2013, dus daar heb je voorlopig nog geen last van.
In het zuiden is dat op 1 mei al ingevoerd.HTID schreef:Ik hoop echt dat er 12 september een regering komt die privacy wel belangrijk vindt itt deze bruinhemden met vrijdheid in de naam van hun partij.
Ik mag straks voor het eerst gaan stemmen, maar ik ben er nog niet helemaal uit op welke partij...
Die wietpas moeten ze gewoon terugdringen. Daar houd ik aan vast.
Nee coffeeshops mogen voorlopig nog iedereen inschrijven met een GBA verklaring. Pas vanaf 2013 gaat de overheid controleren of er niet meer dan 2000 leden ingeschreven staan per shop.
Ik weet dat d66 en de sp in ieder geval tegen de wietpas zijn. Groenlinks en de PVDA waarschijnlijk ook wel, maar daar heb ik nog niets van gehoord. Het is sowieso schandalig dat de politiek zo weinig onderneemt tegen dit soort debiele voorstellen. Maarja de politiek is alleen geinteresseerd in meer belasting heffen, nepotisme en burgers haten :/
Dreuge schreef:Ik begrijp sowieso niet waarom er een maximum aantal mensen wiet mag kopen bij de shop. Om er voor te zorgen dat ze hun wiet niet doorverkopen aan toeristen ofzo??
braindamage schreef:Tussenstap naar totaal verbod denk ik persoonlijk
Dreuge schreef:Dreuge schreef:Ik begrijp sowieso niet waarom er een maximum aantal mensen wiet mag kopen bij de shop. Om er voor te zorgen dat ze hun wiet niet doorverkopen aan toeristen ofzo??
ik snap trouwens wel dat het is om uiteindelijk wiet te kunnen verbieden, maar op welke manier worden de 2000 leden verantwoord??
Dreuge schreef:Ik begrijp sowieso niet waarom er een maximum aantal mensen wiet mag kopen bij de shop. Om er voor te zorgen dat ze hun wiet niet doorverkopen aan toeristen ofzo??
Bier schreef:Dreuge schreef:Ik begrijp sowieso niet waarom er een maximum aantal mensen wiet mag kopen bij de shop. Om er voor te zorgen dat ze hun wiet niet doorverkopen aan toeristen ofzo??
Die 2000 mensen kunnen dan straks voor de overige mensen wiet gaan halen denk ik...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Bier schreef:Dreuge schreef:Ik begrijp sowieso niet waarom er een maximum aantal mensen wiet mag kopen bij de shop. Om er voor te zorgen dat ze hun wiet niet doorverkopen aan toeristen ofzo??
Die 2000 mensen kunnen dan straks voor de overige mensen wiet gaan halen denk ik...
Iemand in Goes zei dat je maar 1 keer per week mag gaan, dus dat zal er ook niet inzitten
Ivo schreef:Bier schreef:Dreuge schreef:Ik begrijp sowieso niet waarom er een maximum aantal mensen wiet mag kopen bij de shop. Om er voor te zorgen dat ze hun wiet niet doorverkopen aan toeristen ofzo??
Iemand in Goes zei dat je maar 1 keer per week mag gaan, dus dat zal er ook niet inzitten
Peptalk schreef:Onzin hoor Ivo... Gewoon max. 5 gram per dag, zoals voorheen. Maar dan met pas...
Ze registreren wel wát je koopt, dus misschien na een paar dagen elke dag 5 gram halen dat er vraagtekens komen over verantwoordelijk gebruik of dealen..
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:We hebben nog even met een chick in de Game Mania zitten praten, en die zei dat. Misschien dacht ze dat we zouden vragen of zij voor ons zou willen gaan of zo
Oizo schreef:Ik vraag me af wat de gevolgen van dit allemaal nog gaan zijn.
En of er wel degelijk een totaal verbod gaat komen...
Peptalk schreef:Hoewel die chick van de GM (ken er maar 1tje die daar werkt) toch wel relaxt is...
Peptalk schreef:
Waarom? Omdat de mensen die het nu voor het zeggen hebben/hadden erg kortzichtig, egoïstisch en vooral onnodig rechts zijn. Gelukkig is de regering gevallen, maar weet niet of ik op veel verbetering moet gaan hopen. In tijden van economische recessie word vaak op rechts gestemd, helaas.
+1snuifduif schreef:Als je zo weinig rookt kan je toch best een keer iemand regelen die gewoon circa 50 gram voor je regelt. Ben je voor je hele leven voorzien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten