NorthernLightBE schreef:Prachtig stukje informatie! Ik ben vooral benieuwd aan hoeveel je juist kunt gebruiken zonder er (permanente) schade aan de blaas optreed. Doel je met incidentieel gebruik rond de gram per maand of minder?
Sublimo schreef:Prachtig werk Azgaza !
Ik heb er al twee tripreportjes voor je aan toegevoegd.
J.Cutje schreef:En de risico op (permanente) neurologische schade?
J.Cutje schreef:En is snuiven niet schadelijk voor je longen?
Bij een grot neiging tot escapisme kan ketamine verslavend zijn en mensen die hier gevoelig voor zijn dienen ook voorzichtig te zijn met dit middel.
muz1k schreef:Is het belangrijk om bij ketamine het in een veilige omgeving thuis te doen en heel rustig aan met een lekker muziekje op de achtergrond?
Fackell schreef:Wat moet ik me precies voorstellen bij een versnelde hartslag? Een soort hartslag als tijdens/vlak na het sporten of echt vervelende hartkloppingen?
Ik ben namelijk nogal gevoelig als het aankomt op me hart, maar ik wil over een paar weken toch echt ketamine gaan doen!
Fackell schreef:Nee, althans dat denk ik niet.
Ik gebruik regelmatig THC en ipv parra worden in me hoofd heb ik het met me gevoels sensoren ofzo. Het is een soort placebo effect dat ik iets voel dat er (denk ik) niet is. In zulke gevallen heb ik, ook nuchter, een soort vervelend gevoel in me linker borst. Het is geen pijn of kietelend gevoel ofzo, meer een soort aanwezigheid van gevoels neuronen, heel raar. Als ik stoned ben is het nog erger, als ik dan ergens aangeraakt wordt door een voorwerp of mezelf voel ik het daarna echooen ofiets dergelijks. Dit is overgens alleen als ik heel veel rook. Het is allemaal niet zo vervelend en ik ben nog nooit slecht gegaan, maar ik denk dat ik even naar de huisarts stap zodat hij me definitief kan vertellen dat er neits met me hart is.
Verder heb ik het ook in me rechterborst, me vingers(meest) en armen.
Fackell schreef:thanks voor het onderscheid van de twee verschijnselen trouwens sublimo
Sublimo schreef:Hmm, denk inderdaad ook dat het een placebo effect gaat zijn. Maar het lijkt me inderdaad ook geen slecht idee om toch eventjes langs te gaan bij de huisarts. Het gaat je hoe dan ook helpen, want als het gewoon een placebo effect is, kan de bevestiging van de dokter ervoor zorgen dat je er geen last meer van hebt. Dan weet je zeker dat je oke bent.
Fackell schreef:Nee, althans dat denk ik niet.
Ik gebruik regelmatig THC en ipv parra worden in me hoofd heb ik het met me gevoels sensoren ofzo. Het is een soort placebo effect dat ik iets voel dat er (denk ik) niet is. In zulke gevallen heb ik, ook nuchter, een soort vervelend gevoel in me linker borst. Het is geen pijn of kietelend gevoel ofzo, meer een soort aanwezigheid van gevoels neuronen, heel raar. Als ik stoned ben is het nog erger, als ik dan ergens aangeraakt wordt door een voorwerp of mezelf voel ik het daarna echooen ofiets dergelijks. Dit is overgens alleen als ik heel veel rook. Het is allemaal niet zo vervelend en ik ben nog nooit slecht gegaan, maar ik denk dat ik even naar de huisarts stap zodat hij me definitief kan vertellen dat er neits met me hart is.
SjaakT schreef:Fackell schreef:Nee, althans dat denk ik niet.
Dit is precies hetzelfde als waar ik last van heb. Ben ook naar het ziekenhuis geweest voor een hartfilmpje, fietstest en longscan, maar ze konden niks vinden. Het is wel vervelend inderdaad. Blowen versterkt het bij mij ook heel erg.
Fackell schreef:uhu, succes met nederlands! hehe
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten