Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor FireGerrie » vr okt 18, 2013 2:13 pm

Even een vraagje tussendoor waar ik op het forum (nog?) geen antwoord heb kunnen vinden...
Is er iemand die een oplossing heeft voor het harde geluid bij het vullen van een ballonnetje?
We wonen namelijk nogal in een gehorig huis en aangezien wij veel horen van de buren, kunnen ze waarschijnlijk onze nachtelijke ballonnetjes ook wel horen.. iets wat we liever niet hebben natuurlijk!
We gebruiken een gewone slagroomspuit met de standaard patronen.

ps, verhuizen en beter isoleren wordt aan gewerkt dus die tips zijn niet meer nodig ;-)
FireGerrie
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: wo dec 21, 2011 1:44 am

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Perry » vr okt 18, 2013 2:30 pm

Ik heb geen ervaring met lachgas, maar kun je het niet vooraf, op een ander tijdstip in de ballonnen doen en deze dan met een clipje dicht doen? Of ontsnapt het dan door de 'poriën' van de ballon?
Dit lijkt mij meevallen, aangezien N2O een groter molecuul heeft dan O2 en N2 en het hierbij al nauwelijks gebeurt dat deze leegloopt over tijd.
Misschien dat de werking minder wordt door het verschil in temperatuur/druk?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor snuifduif » vr okt 18, 2013 7:07 pm

Slagroom spuiten zijn volgens mij sowieso niet zo gehorig, vooral rustig open draaien.
Een cracker kun je ook met wat training gewoon heel rustig open draaien zodat je nauwelijks wat hoort. Anders gewoon een handdoek eromheen lijkt me?

Ik vindt crackers over het algemeen handiger dan slagroomspuiten. Die grote luxe zijn natuurlijk iets makkelijker in omgang maar een cracker is goedkopen, je krijgt hem écht niet stuk en met een stukje fietsband eromheen wordt ie ook niet koud aan je handen.
Ik heb er al +1000 ballonnen mee geklapt en na een tijdje heb je er best een handigheid in.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor totally_wallarized » di mei 27, 2014 8:23 pm

Als ik het goed begrijp is het dan de bedoeling dit te inhaleren alsof je gewoon aan het ademen bent en niet zoveel mogelijk ineens inademen?
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor snuifduif » di mei 27, 2014 10:42 pm

totally_wallarized schreef:Als ik het goed begrijp is het dan de bedoeling dit te inhaleren alsof je gewoon aan het ademen bent en niet zoveel mogelijk ineens inademen?

Kan allebei, sommigen zwéren dat je in en uit moet blijven ademen al kan er nooit magisch meer lachgas ontstaan. Ik adem hem meestal gewoon in een grote teug in en dan houd ik het een tijdje in.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Lager » di mei 27, 2014 11:58 pm

Inderdaad gewoon in de ballon in en uit ademen :) Ik zorg er zelf wel altijd voor dat net voordat ik wegval dat ik de ballin uit mijn mond doe, vrienden van me die willen nog wel eens een minuut in die ballon in en uit ademen terwijl die allang leeg is. Ziet er nogal eng uit.
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor snuifduif » wo mei 28, 2014 12:39 am

Dat vind ik zo irritant als mensen dat doen; als een debiel 5 minuten in die ballon zitten kwijlen.
Neem gewoon een nieuwe.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Aebi » wo mei 28, 2014 12:41 am

Lachgas <3
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor totally_wallarized » wo mei 28, 2014 1:27 pm

Heb gisteren telkens in een paar grote teugen de ballon leeg gemaakt, en telkens de lachgas ingehouden, behalve draaierig merkte ik er niets van. Mijn vriendin kreeg er wel overal tintelingen van. Ism 2cb kon ik t niet omdat ik telkens het gevoel had te moeten overgeven als ik het wou inhaleren. (Maag is altijd slecht van 2cb). Bij mijn vriendin lukte het dan wel weer en ze kreeg altijd een boost van visuals te zien als ze dat deed :lol:
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Eko » wo mei 28, 2014 10:54 pm

Ik heb al best een aantal keren lachgas gebruikt, en nog maar 1 keer moeten lachen, en dat was toen ik eigenlijk al flink waus was van de MXE.
Hoe ervaren anderen dit, wie lacht er heel vlug, wie niet, en waar heeft dit mee te maken?
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Prototype » wo mei 28, 2014 11:11 pm

Eko schreef:Ik heb al best een aantal keren lachgas gebruikt, en nog maar 1 keer moeten lachen, en dat was toen ik eigenlijk al flink waus was van de MXE.
Hoe ervaren anderen dit, wie lacht er heel vlug, wie niet, en waar heeft dit mee te maken?

Ik lach er nooit van, maar ik heb wel een paar maten die er gruwelijk hard van gaan lachen. :p
Geen idee waar dat aan ligt, zal wel voor iedereen anders zijn.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Aebi » do mei 29, 2014 12:38 am

Ga meestal gewoon heel chill en blij met de muziek, alsof ik er een mee wordt ofzo, dat halve minuutje.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Miss E » do jul 24, 2014 7:54 pm

Ik kwam dit net tegen op de site van de Blokker, een waarschuwing voor de slagroomspuiten die van oktober 2010 tot april 2013 verkocht zijn:

http://www.blokker.nl/blknl/landingpage ... t-juni.pdf
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Kockar » do jul 24, 2014 7:58 pm

de link is niet veilig volgens mijn anti-virus?
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Miss E » do jul 24, 2014 7:59 pm

Hmm, raar.

Nouja, via www.blokker.nl kom je er ook wel. Onder "Blokkeracties".
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Eko » do jul 24, 2014 8:02 pm

En daar komen ze na 2,5 jaar achter om daar vervolgens anderhalf jaar later een waarschuwing voor te geven?
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Kockar » do jul 24, 2014 8:03 pm

het is ook nooit goed voor de homo-gemeenschap :#:
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Partypipo » vr jul 25, 2014 4:10 am

Jaaaa, en nou? Nou durf ik hem natuurlijk niet meer te gebruiken tijdens een trip, omdat ik dan para wordt van het idee dat ie zou kunnen ontploffen ofzo. En terugbrengen en je geld terug krijgen is ook niet handig. Hebben ze dan ook weer nieuwe die het wel blijven doen? Of moet ik maar voortaan zonder slagroomspuit door het leven?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Hassan » vr jul 25, 2014 4:20 am

Partypipo schreef:Jaaaa, en nou? Nou durf ik hem natuurlijk niet meer te gebruiken tijdens een trip, omdat ik dan para wordt van het idee dat ie zou kunnen ontploffen ofzo. En terugbrengen en je geld terug krijgen is ook niet handig. Hebben ze dan ook weer nieuwe die het wel blijven doen? Of moet ik maar voortaan zonder slagroomspuit door het leven?


gebruik een cracker
Hassan
Offline
 

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Piotr » vr jul 25, 2014 6:27 am

Crackers zijn kut.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Miss E » vr jul 25, 2014 10:07 pm

Partypipo schreef:Jaaaa, en nou? Nou durf ik hem natuurlijk niet meer te gebruiken tijdens een trip, omdat ik dan para wordt van het idee dat ie zou kunnen ontploffen ofzo. En terugbrengen en je geld terug krijgen is ook niet handig. Hebben ze dan ook weer nieuwe die het wel blijven doen? Of moet ik maar voortaan zonder slagroomspuit door het leven?

Met het geld dat je terug krijgt, kun je weer een nieuwe kopen toch? Als het goed is verkopen ze nog steeds slagroomspuiten voor 20 euro bij de blokker.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Partypipo » za jul 26, 2014 12:05 am

Miss E schreef:
Partypipo schreef:Jaaaa, en nou? Nou durf ik hem natuurlijk niet meer te gebruiken tijdens een trip, omdat ik dan para wordt van het idee dat ie zou kunnen ontploffen ofzo. En terugbrengen en je geld terug krijgen is ook niet handig. Hebben ze dan ook weer nieuwe die het wel blijven doen? Of moet ik maar voortaan zonder slagroomspuit door het leven?

Met het geld dat je terug krijgt, kun je weer een nieuwe kopen toch? Als het goed is verkopen ze nog steeds slagroomspuiten voor 20 euro bij de blokker.

Ja, dat weet ik dus niet... Hoop het wel! Zou misselijk zijn dat je 20 euro terug krijgt en dat je dan een nieuwe kan kopen voor 50 euro ofzo.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Miss E » za jul 26, 2014 1:01 am

Partypipo schreef:
Miss E schreef:
Partypipo schreef:Jaaaa, en nou? Nou durf ik hem natuurlijk niet meer te gebruiken tijdens een trip, omdat ik dan para wordt van het idee dat ie zou kunnen ontploffen ofzo. En terugbrengen en je geld terug krijgen is ook niet handig. Hebben ze dan ook weer nieuwe die het wel blijven doen? Of moet ik maar voortaan zonder slagroomspuit door het leven?

Met het geld dat je terug krijgt, kun je weer een nieuwe kopen toch? Als het goed is verkopen ze nog steeds slagroomspuiten voor 20 euro bij de blokker.

Ja, dat weet ik dus niet... Hoop het wel! Zou misselijk zijn dat je 20 euro terug krijgt en dat je dan een nieuwe kan kopen voor 50 euro ofzo.

http://www.blokker.nl/nl/blknl/koken-en ... roomsyphon
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Partypipo » za jul 26, 2014 1:40 am

Ziet er hetzelfde uit toch? Prima, ruil ik hem om. Krijg je niet voor de ongemakken toevallig ook nog wat gratis patronen?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Piotr » za feb 28, 2015 9:46 pm

Iemand een idee om lachgas van te voren in ballonen te doen om die alvast op te slaan voor tijdens een trip? Heb enkel een cracker (wat sowieso al een onding is) en ik denk niet dat mijn huisgenoten heel blij zijn met het 50x horen van het openen van zo'n patroon midden in de nacht.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Fool » za feb 28, 2015 9:54 pm

Ik meende dag sommige vaporizers een soort zak hadden om cannabisrook in te bewaren, misschien valt er een dergelijke constructie te bedenken voor lachgas? :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Piotr » za feb 28, 2015 10:32 pm

Het concept klinkt zeker niet verkeerd nee, maar stel ik zou zo'n 20 ballonnen paraat willen hebben liggen, dan heb ik zeker meerdere (20?) van die vaporizerzakken nodig?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Fool » za feb 28, 2015 10:49 pm

Volgens mij roken ze ook niet in één keer alle cannabisdampen uit die zak, lijkt me dus best logisch dat je gewoon alle patronen in zo'n zak kunt mikken en daar gewoon een teug uithalen en die een tijdje inhouden, zo werkt lachgas ook wel.

Ik heb verder trouwens ook geen idee hoe het precies werkt met zo'n zak, maar ik neem aan dat je daar wel het .e.e.a op google over kunt vinden. Meen zelfs dat ik er ooit iets over bij spuiten en slikken gezien had.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Piotr » za feb 28, 2015 11:08 pm

Sick. Ik ga het meteen uitzoeken. :hulde:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Algemene Informatie: Lachgas/n2o

Berichtdoor Fool » za feb 28, 2015 11:20 pm

Ben benieuwd of het werkt! :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner