snuifduif schreef:Het gas in je patroon zit onder druk, hierdoor koelt het sterk af wanneer je de patron doorbreekt en de druk lager word.
Het koelt zo sterk dat het gas vloeibaar word.
Je cracker ondersteboven opendraaien werkt altijd, dan stroomt het vloeibare eruit en verwarmt weer tot gas.
Bedankt voor je interessante berekening. Omdat ik volgend jaar weer naar school ga, en dit leuke berekeningen vind, heb ik er plezier in gehad om het na te rekenen. Helaas begrijp ik niet hoe je er achter ben gekomen dat de aggregatietoestand veranderd. Ook kan ik je grafiek niet zien. Wat ik ook tegenkom, is dat de gaswet, de ideale gaswet is(ideale gassen bestaan niet). Ik ben niet tegen het gebruik van deze formule maar wikipedia zegt het volgende: Geldigheidsgebied
snuifduif schreef:TRAVOLTA schreef:
zelf leek me fosfor de meest waarschijnlijke oorzaak, heb namelijk begrepen dat deze tanks ook gebruikt worden om auto's mee op te voeren, ben zeker geen scheikundige maar zou fosfor hierin geen functie kunnen hebben?
Wat voor tank gebruiken jullie dan? Toch niet zo'n tankje die je bij een of andere tuning shop hebt opgetrommeld mag ik hopen. Daar zitten nogal wat nare vervuilingen in namelijk. Het kan natuurlijk dat je daar wat extra lijp van word maar tegen welke prijs
FuntCase schreef:
Ik heb je grafiek gezien, maar begrijp niet hoe de conclusie hebt getrokken vanuit de formule dat N2O onder die omstandigheden een vloeistof is.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten