Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Beschadigde neus

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Re: Beschadigde neus

Berichtdoor de Tails » ma maart 10, 2014 12:36 pm

Goede info :hulde:

Ik heb een wondje in mijn rechterneusgat. Mijn oplossing hiervoor was het minder belasten van dit neusgat, door snuifsel vooral via de linkerkant naar binnen te werken :snort: Is dit een juiste aanname? Bijv. links 75% en rechts 25% van de te snuiven stof, om de gehavende kant wat te ontzien?
Avatar gebruiker
de Tails
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: ma maart 10, 2014 11:07 am

Re: Beschadigde neus

Berichtdoor cheetah » ma maart 10, 2014 12:40 pm

Tails schreef:Goede info :hulde:

Ik heb een wondje in mijn rechterneusgat. Mijn oplossing hiervoor was het minder belasten van dit neusgat, door snuifsel vooral via de linkerkant naar binnen te werken :snort: Is dit een juiste aanname? Bijv. links 75% en rechts 25% van de te snuiven stof, om de gehavende kant wat te ontzien?


Als het werkt dan werkt het.
When I'm sad she comes to me, with a thousand smiles she gives to me free.
Avatar gebruiker
cheetah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 86
Geregistreerd: di maart 04, 2014 3:07 am

Re: Beschadigde neus

Berichtdoor Klimtox » ma maart 10, 2014 1:37 pm

Doe ik ook vaak. Als het begint te bloeden gebruik ik dat gat niet meer :grin:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Beschadigde neus

Berichtdoor Poseidon » ma maart 10, 2014 2:52 pm

Zou eerder links 89% & rechts 11¥ doen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Beschadigde neus

Berichtdoor Claviceps » di maart 11, 2014 2:29 pm

Mijn eigen ervaring met Ketamine is ongeveer hetzelfde geweest. Het snuiven van de kristallen direct nadat deze verpoederd waren zorgde altijd voor een snelle verstopping en soms bloederige korstjes. De beste oplossing vond ik persoonlijk om een neusspray ervan te maken Neusspray topic. Als je een ervaren Ketamine gebruiker bent hoef je eigenlijk niks te gaan wegen en precies te doseren zoals in het topic word aangekaart.

Mijn ervaring is dat er in een 10 ml flesje ongeveer 1,5-2 gr Ketamine opgelost kan worden. Het is wel van belang dat je rustig aan doseert, als je teveel in een keer in je neus wilt sprayen loopt er een deel ook zo weer uit. Als je onbekend bent met het gebruik van de neusspray is langzaam doseren met pauzes van 5-10 minuten er tussen verstandig zodat je bekend kunt raken met de dosering. Zelf heb ik toen ik nog Ketamine gebruikte het zoveel mogelijk met de neusspray gedaan en nooit last gehad van wonden of een bloedneus na gebruik.

Wat ik zelf altijd het meest praktisch vond was om twee neusspray flesjes te gebruiken. In een flesje doe je ongeveer 3-5 cm Ketamine vult deze dan met water en schud deze flink. Daarna even laten staan zodat niet opgeloste Ketamine naar de bodem kan zakken en daarna de vloeistof overschenken naar het ander flesje. Op deze manier heb je de maximale hoeveelheid opgelost en zijn er geen restante die het gebruik van de neusspray kunnen belemmeren. Als alles meteen oplost en alleen nog vloeistof zichtbaar is zou je eventueel meer Ketamine kunnen toevoegen om de maximale verhouding te realiseren.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Beschadigde neus

Berichtdoor Olliver1977 » za apr 25, 2015 12:08 pm

RHINOVITA helende neuszalf met vitamines
Olliver1977
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: wo okt 03, 2012 10:24 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner