Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Lµs. D schreef: Het probleem is vooral fysiek, niet psychologisch.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Snuiven 101: vaak snuiven zorgt voor een irritatie aan en in de neus. Ook een tijd na het gebruik zal die irritatie blijven en zul je er meer last van hebben bij een verkoudheid of iets dergelijks. Is trouwens niet specifiek voor ket alleen. Moet je er maar bijnemen. Neusspray of bommen is een tijdelijke oplossing.
salvation schreef:Om dit topic maar even te kapen;
Ik heb een periode keta nogal lopen misbruiken en dit heeft ertoe geleid dat mijn neus na 2 of 3 lijntjes flink verstopt raakt en het al snel onmogelijk is om nog bij te nemen. Mijn gebruik is inmiddels fors afgenomen maar dit probleem blijft zich voordoen. Is er iemand anders die dit ook heeft gehad en is er een manier om dit te verhelpen?
Lµs. D schreef:Nou heb ik afgelopen tijd (nu valt wel mee, maar ik had een paar weken terug een periode van een paar weken van soms meer dan een gram per dag) best wat keta gedaan.
De afgelopen keer was ongeveer anderhalve week geleden; maar ik heb nog steeds een vrij pijnlijke korst in m'n neus die niet weg lijkt te gaan (binnenkant van m'n rechter neusgat.)
Het lijkt niet erger of beter te worden. Is het een goed idee hiermee naar de huisarts te gaan?
Spoednick schreef:salvation schreef:Om dit topic maar even te kapen;
Ik heb een periode keta nogal lopen misbruiken en dit heeft ertoe geleid dat mijn neus na 2 of 3 lijntjes flink verstopt raakt en het al snel onmogelijk is om nog bij te nemen. Mijn gebruik is inmiddels fors afgenomen maar dit probleem blijft zich voordoen. Is er iemand anders die dit ook heeft gehad en is er een manier om dit te verhelpen?
Yep, vroeger kon ik 2 dagen doorsnuiven, nu pak ik een klein half lijntje en een kwartier later zit mijn neus sowieso dicht, en het duurt 3-4 dagen voor hij weer open is. Heel erg hinderlijk.
Dus ik ben erg geminderd met keta. Als ik het nog neem, dan neem ik in 1 keer een monsterlijn, of ik neem methoxetamine in de plaats. Een manier om dit te verhelpen is er niet voor zover ik weet. Misschien een half jaar niets snuiven en dan nog eens proberen, maar ja..
herejezus schreef:Injecteer de ketamine gewoon.
Spoednick schreef:En dit is dus enkel met keta. Van een beetje pep gaat mijn neus juist open, en andere dingen veroorzaken ook geen dichtslibbing zoals keta dat zo hard doet.
herejezus schreef:gewoon even een tijdje niet meer snuiven, en lief zijn voor je neus.
TRAVOLTA schreef:na het snuiven wil het ook wel eens helpen om een beetje water op te snuiven. niet prettig, maar zorgt wel dat alles goed oplost en et minder snel verstopt.
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten