Azgaza schreef:zal eerder racemische ketamine geweest zijn. R is echt best wel zeldzaam de meeste keta is gewoon racemisch of S.
Sjefferd schreef:Ik heb tot nu toe alleen de R variant mogen ervaren. Zit er dan echt zo veel verschil in de keta? Nooit geweten. Helaas momenteel effe op een laag pitje, lastig aan te komen .
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
JongGeleerd schreef:Zie je wel dat ik gelijk had
Wij hadden laatst met onze groep ketamine en ik vroeg ze wat voor keta 't was, maar ze zeiden: Nou, gewoon... Keta!
Ik stug volhouden dat 'r varianten waren, maar niemand die 't wilde geloven.
Als ik dit zo lees was 't S-Ketamine.
Was voor mij niet een geslaagde ervaring, voor de rest wel
Voor mij duidelijk eens en nooit weer
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Eko schreef:ligt eraan wat je bedoelt met "visuals", ketamine is geen psychedelicum.
Intoxication schreef:
R-Ketamine
- Geen psychotische symptomen
Saikedellik schreef:Ik kan echt ontzettend uitgebreide visuals krijgen van keta. De kamer waar ik in lig kan het dak ineens van opensplijten, en dan zit ik naar de sterren te kijken, of als ik wegzak richting de zwartere/duistere kant van keta zie ik soms figuren verschijnen uit muren, die dan ook echt heel gedetailleerd zijn, alleen krijg ik nooit lang de tijd om deze te bezichtigen want dan race ik alweer verder naar een andere wereld.
Einstein schreef:Ik heb nu volgens mij de R-isomeer, maar misschien heb ik wel gewoon geluk gehad. Zou eigenlijk een leuk projectje zijn om zelf in de keuken van een paar gram racemische keta de beide isomeren uit elkaar te klussen, maar dat zal wel weer een hoop gedoe zijn
+1! Kan ik me echt helemaal bij aansluiten!Ik lag ooit ineens in een kerk op de vloer, en toen spleek het dak ook open en war er onwijs veel licht in de kamerSaikedellik schreef:Ik kan echt ontzettend uitgebreide visuals krijgen van keta. De kamer waar ik in lig kan het dak ineens van opensplijten, en dan zit ik naar de sterren te kijken, of als ik wegzak richting de zwartere/duistere kant van keta zie ik soms figuren verschijnen uit muren, die dan ook echt heel gedetailleerd zijn, alleen krijg ik nooit lang de tijd om deze te bezichtigen want dan race ik alweer verder naar een andere wereld.
Einstein schreef:Ik heb daarentegen bijna nooit visuals gehad door ketamine, behalve wat CEV's in tijden dat ik veel psychedelica gebruikte en met mijn ogen dicht vaak ruis zag die door de keta versterkt werd.
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast