-YOKI- schreef:Vind ketamine-s het lekkerst en jullie?
Einstein schreef:Veel meer dan als je gaat schnatzen Bommen is verre van de efficiëntste methode om ketamine in te nemen, Erowid geeft doses van meer dan twee keer de nasale dosis voor orale inname.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Bommen = in een vloeitje rollen en doorslikken zodat je niets proeft
In een glas water doen = extreem smerig
Maar het effect is hetzelfde
Einstein schreef:Bommen = in een vloeitje rollen en doorslikken zodat je niets proeft
In een glas water doen = extreem smerig
Maar het effect is hetzelfde
Albert Einstein schreef:
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Einstein schreef:Serieus niet? Had anders verwacht Mja, dan nog is het verre van de meest efficiënte methode van inname.
Albert Einstein schreef:
-YOKI- schreef:Inferno? is altijd lekker met een beetje Ketamine-R....
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Pieter210 schreef:Ik weet niet of ik dit met je eens ben. Het werkt bij een zelfde dosis bij nasaal wel duidelijk minder sterk; dit werkingsduur is veel langer. Het heeft dus nadelen en voordelen...
Pieter210 schreef:JongGeleerd schreef:Zie je wel dat ik gelijk had
Wij hadden laatst met onze groep ketamine en ik vroeg ze wat voor keta 't was, maar ze zeiden: Nou, gewoon... Keta!
Ik stug volhouden dat 'r varianten waren, maar niemand die 't wilde geloven.
Als ik dit zo lees was 't S-Ketamine.
Was voor mij niet een geslaagde ervaring, voor de rest wel
Voor mij duidelijk eens en nooit weer
Waarom viel het je tegen?
Davinci schreef:Pieter210 schreef:Ik weet niet of ik dit met je eens ben. Het werkt bij een zelfde dosis bij nasaal wel duidelijk minder sterk; dit werkingsduur is veel langer. Het heeft dus nadelen en voordelen...
Oraal vind ik echt wel veel minder sterk. Voor een deftige k-hole had ik 500mg+ nodig. Bij 500mg nasaal zou ik al lang uitgegleden zijn tijdens een k-walk rechtstreeks in de k-hole
(Ten minste als mijn neus er nog in slaagt om zoveel op te nemen)
Om oraal echt plezier te beleven ging ik altijd nog bijsnuiven, enige manier om snuivend een k-hole te bereiken voor mij.
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast