Daarbij heb ik het nog lang vol gehouden om maximaal ong een halve gram per after te gebruiken.
Dit omdat ik dacht dat ik hiermee de tolerantie lager kon houden, maar de laatste maanden werd het al makkelijk een gram of meer.
Dit gaat natuurlijk in de kosten lopen en het effect wordt er ook niet beter op.
Waar ik vroeger voor mijn idee hele nieuwe werelden ontdekte kom ik nu meestal niet verder als vooral vaag en chill zijn en soms op een piek een kort avontuurtje.
ik doe het op het moment haast niet, maar ik merk nog niet echt verschil.
Dus de vraag:
Weet iemand hier hoelang je moet pauzeren om de tolerantie terug te dringen tot acceptabele hoogte?
Ik meen mij te herinneren dat ik had gelezen dat de tolerantie snel minder wordt als je "even" stopt.
Maar ik kan niet echt feiten vinden.
Wel vond ik net iets verontrustends, namelijk dat je je tolerantie helemaal niet meer kwijt zou raken bij keta.
Deze man gebruikte wel aanzienlijk meer dan ik, misschien dat dat de reden is?
Is hier 3 jaar later meer over bekend?
Link naar topic
Claviceps schreef:Ik kan echter wel beamen dat er een vorm van tolerantie optreed die niet verdwijnt. Wat hier de oorzaak van is vind ik moeilijk aan te duiden. Hedendaags gebruik ik nog maar heel sporadisch Ketamine. Laatste keer was 1,5 maand geleden waarbij ik een pauze van 3-4 maanden er tussen heb gehad. De keer ervoor zaten er ook enkele maanden tussen. Ter verduidelijking ik koop meestal zo'n 5 gram die ik dan in 2-3 dagen s'avonds op gebruik. Ik ben geen klein persoon en heb zeker een degelijke tolerantie voor Ketamine. Mijn ervaring is dat na een periode van abstinentie de eerste avond gebruiken weer voor een groot deel een complete herbeleving is van de goede aspecten van Ketamine. Een K-hole is dan ook zeker mogelijk met redelijke doseringen. Echter, na de eerste avond lijkt het alsof de tolerantie in z'n volledigheid weer terug is. Meestal is avond 2 of 3 dan ook een stuk minder spectaculair. Een kennis die ook Ketamine gebruikt ervaart vrijwel hetzelfde wat betreft tolerantie. Ook als je gaat Googlen zul je topics tegenkomen over permanente tolerantie wat betreft Ketamine.
Ik had ook nog een link gevonden naar bluelight waar meer informatie zou staan, maar die site was te koop ofzo?