Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lachgas is gevaarlijk!

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Re: Lachgas is gevaarlijk!

Berichtdoor PiraatPanda » zo mei 26, 2019 1:14 am

Uiteindelijk geloof ik dit verhaal toch wel.

In het verleden had ik al eens een aangetoond tekort aan vit b12, (opnamestoornis, niets te doen met lachgas) Aangevuld met eerst injecties en later pilletjes. Maar ik was die tabletjes een tijdje vergeten, en in t weekend nadat ik (toevallig?) 2 ballonnetjes deed, kreeg ik last van tintelingen en verwardheid enzo. En gevoeloosheid/rare sensaties in pink/ringvinger. Nu is t weer weggetrokken sinds ik vit b12 en b100totaal (combi van alle vit b vitamines in juiste verhouding) slik.

Dus ik denk dat als je toevallig net een tekort hebt aan die vitamine b12, dat lachgas het actieve b12 in je bloed ook nog eens onwerkzaam maakt. Dat kan wel gevaarlijk zijn.

De kans dat je nooit iets van dat tekort hebt gemerkt, maar daar pas achter komt zodra je lachgas gebruikt, lijkt me klein, maar niet onmogelijk.dus wees waakzaam.

Als je b12 supplementen wil slikken moet je hoge doseringen nemen, en ook combineren met andere vitamines. Maar om erachter te komen of je er een tekort aan hebt (anders geef je misschien geld uit voor.niets) moet je t laten testen voordat je supplementen gaat slikken! Zodra je vitamine pillen slikt is je bloedwaarde niet zo relevant meer.

♥♥♥
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker

Re: Lachgas is gevaarlijk!

Berichtdoor xastur » zo sep 22, 2019 2:42 am

Omdat ik paniekaanvallen krijg van weed paddo's etc is lachgas of ketamine ook niet oké lijkt mij?
Moet binnenkort na de tandarts dus graag zou ik eerst narcose willen. Doen ze met midozolam maar gebruik al 2 jaar 40mg diazepam voor paniekaanvallen dus denk dat ik wel een hogere dosis nodig heb dan een regulier persoon
xastur
Bewuste Gebruiker

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven