Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Poseidon schreef:Is eigenlijk meer geschikt voor een bepaald soort 'slaapkamerfeestjes'
Poseidon schreef:Is eigenlijk meer geschikt voor een bepaald soort 'slaapkamerfeestjes'
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:Poseidon schreef:Is eigenlijk meer geschikt voor een bepaald soort 'slaapkamerfeestjes'
Ik heb laatst met een paar mensen een geweldig 'slaapkamerfeestje' gehad. Met 6 man dansen op Nicolaas jaar was heerlijk. Maar toen ik eenmaal mn grote vriend uit mn broek haalde om even te pissen begon hij tegen me te praten en hij had de neiging van grootte en dimensie te wisselen. Niet echt optimaal als je redelijke sex wil.
FRESH schreef:My opinion:
Op een feest? Uhm....als het buiten is kan het wel omdat je de "ruimte" om je heen hebt. Doe je het indoor, dan is de kans behoorlijk groot dat het je allemaal teveel wordt (ligt wel aan je dosering). Het kan rumoerig en chaotisch overkomen, vooral als je dicht in de buurt van mensen moet staan enzo.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
JongGeleerd schreef:Met pep kun je de trip redelijk onderdrukken FerdiRivas + het geeft je energie.
Misschien kun je beter pep meenemen als de trip niet chill is.
De algemene ervaring is dat wanneer een trip niet prettig valt, deze niet goed prettig te maken is.
Dus misschien is het handiger er dan redelijk 'uit te kunnen stappen'
Als ik iets raars zeg menschen, zeg het alstublieft.
FerdiRivas schreef:Ik ben bang dat ik geen zin meer heb om los te gaan met 2cb op. Is dit zo? En zo ja, met wat moet ik combineren om wel lekker te kunnen gaan dansen?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast