Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Advies?!

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Advies?!

Berichtdoor Exceptional » vr sep 11, 2015 12:44 pm

voldie schreef:juist de eerste paar keren moet je het niet elke week gaan gebruiken, mijn ervaring is over het algemeen dat als mensen na de eerste keer de 3 maanden regel aanhouden dat ze later ook niet over de streep gaan met mdma gebruik.
terwijl de gasten die na hun eerste keer mdma gebruiken het de week daarna meteen weer doen veel meer moeite hebben om zich ooit nog aan de 3 maanden te houden :s

Toen ik het net ontdekte deed ik het elke week. Ik heb het nu een jaartje of 7, misschien 8, niet gedaan. Ik geloof niet dat ik een uitzondering ben.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Partypipo » vr sep 11, 2015 1:55 pm

Omdat dan je hersenen zo gefrituurd zijn dat mdma eigenlijk niets meer doet en het wel die kater achteraf oplevert, ja, dan stop je ermee en neem je het nooit meer.

Dat is dus precies wat we bedoelen. Dat je het in het begin het liefst enorm misbruikt. Dat je het daarna nooit meer neemt zegt weinig over de aangerichte schade.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Advies?!

Berichtdoor Exceptional » vr sep 11, 2015 3:08 pm

Partypipo schreef:Omdat dan je hersenen zo gefrituurd zijn dat mdma eigenlijk niets meer doet en het wel die kater achteraf oplevert, ja, dan stop je ermee en neem je het nooit meer.

Nee, dan las je een pauze in en ga je in het vervolg iets verstandiger met je gebruik om, omdat deze manier blijkbaar niet werkte.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Exceptional » vr sep 11, 2015 3:42 pm

Druks schreef:En ondertussen loop je rond met klachten als depersonalisatie en HPPD. Lekker hoor :#:

Hm, ja.. dat had ik daar voor ook al, dus daar durf ik niets over te zeggen.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Vinnie » vr sep 11, 2015 5:22 pm

dasfalco schreef:
Exceptional Insight schreef:
voldie schreef:juist de eerste paar keren moet je het niet elke week gaan gebruiken, mijn ervaring is over het algemeen dat als mensen na de eerste keer de 3 maanden regel aanhouden dat ze later ook niet over de streep gaan met mdma gebruik.
terwijl de gasten die na hun eerste keer mdma gebruiken het de week daarna meteen weer doen veel meer moeite hebben om zich ooit nog aan de 3 maanden te houden :s


Ik heb het zwaar misbruikt de eerste 5 maanden nadat ik mdma had ontdekt,ondertussen 2j niet meer aangeraakt.Ben heus niet de enige geloof ik


ik heb mijn sinds mijn eerste keer (4) jaar geleden nog nooit de 3 maanden regel verbroken en sommige andere vrienden van mij die zich de eerste keer er aan hielden hebben hem ook nog niet verbroken. terwijl er ook vrienden zijn die de eerste keer de 3 maanden regel gebroken hebben en zich er daarna ook nooit meer aan gehouden hebben.

maar goed dit zal per persoon verschillen :p
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron