Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Advies?!

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Advies?!

Berichtdoor nevermind » ma sep 07, 2015 8:44 pm

Hallo,

Vorige week zondag op Kings of Hardstyle heb ik voor de eerste keer XTC gebruikt. Deze geregeld via een vriendin van me, dus er eigenlijk vanuit gegaan dat deze pil prima was.
Heb een kwartje gepakt omdat het mijn eerste keer was, begon het na een halfuur te voelen en redelijk in paniek, wat een vriendin van me ook had toen ze voor de eerste keer pakte. Dus leek me... normaal? Even gaan zitten en ging toen prima dacht ik, wilde vervolgens naar het toilet en toen overgegeven. Weer gaan zitten, cola gedronken en daarna voelde ik me héél goed. Enorm veel energie, mijn benen voelde heel licht en de rest van de dag is het eigenlijk prima gegaan.

Nu ga ik zaterdag naar Qbase, vriendin van me wil graag een keer 4fmp gebruiken, maar nu zit ik er een beetje mee dat ik vorige week al XTC heb gebruikt, denk dat het best schadelijk is om dan zaterdag weer wat te gebruiken.. Was zowiezo van plan om niet veel te gebruiken, mijn vader komt ons ook weer ophalen dus wilde ook maar één keer pakken dan. Nu ben ik echt totaal niet ervaren hierin en wilde jullie daarom graag om advies vragen. Ik ben 1.76 en weeg 68 kilo, wat is dan de aangeraden hoeveelheid? Word dan de tweede keer dat ik ga gebruiken, heb wel mensen bij die het vaker doen, maar wil voor mijn eigen zekerheid toch ook graag van jullie horen wat het verstandigste is.

Sorry als dit een beetje onduidelijk overkomt? :') Hoop dat jullie me wat advies kunnen geven hierin.
nevermind
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do sep 03, 2015 4:39 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Maus » ma sep 07, 2015 8:52 pm

Als je bereid bent om op de blaren te zitten, gewoon nemen die zooi: denk aan ongeveer 150 Mg.

8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Advies?!

Berichtdoor KetaMan » ma sep 07, 2015 9:00 pm

Heuij daar was ik ook :stoned:
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Advies?!

Berichtdoor djeemen » ma sep 07, 2015 9:04 pm

Niet nemen. Hou minstens 6 weken, en het liefste 3 maanden tussen deze stofjes. Tenzij je wat hersencellen wilt opofferen. Het is een standaard valkuil na een eerste keer xtc gebruiken dat je het zo snel mogelijk en zo vaak mogelijk opnieuw wilt gebruiken. Die drang kan best sterk zijn maar zwakt na 1 á 2 weken wel af.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor KetaMan » ma sep 07, 2015 9:05 pm

Klopt, een hoop mensen maken de fout gelijk de week erop weer te gaan en de week daarna alweer.
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Advies?!

Berichtdoor nevermind » ma sep 07, 2015 10:48 pm

Dus beter gewoon niet dan? 26ste ook weer supremacy dus ja... Eventueel wel op supremacy? Is ook wel heel kort achter elkaar eigenlijk. Maar gevoel is zo heerlijk haha
nevermind
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do sep 03, 2015 4:39 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Miss E » di sep 08, 2015 12:09 am

djeemen schreef:Niet nemen. Hou minstens 6 weken, en het liefste 3 maanden tussen deze stofjes. Tenzij je wat hersencellen wilt opofferen. Het is een standaard valkuil na een eerste keer xtc gebruiken dat je het zo snel mogelijk en zo vaak mogelijk opnieuw wilt gebruiken. Die drang kan best sterk zijn maar zwakt na 1 á 2 weken wel af.

+1

Beter neem je het dit weekend niet en de 26e ook niet.

Als je toch per se drugs wilt gebruiken op de feestjes in je MDMA pauze, kun je beter kijken of speed wat voor je is. Maar gebruik dit ook niet te vaak. Hoewel het minder schadelijk voor je hersenpan is dan MDMA, ligt een verslaving al gauw op de loer.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor djeemen » di sep 08, 2015 11:59 am

nevermind schreef:Dus beter gewoon niet dan? 26ste ook weer supremacy dus ja... Eventueel wel op supremacy? Is ook wel heel kort achter elkaar eigenlijk. Maar gevoel is zo heerlijk haha


Ik hoor het nu al aan je dat je schijt gaat hebben aan de pauzes ;) Sterkte met je hersenen in de toekomst.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor nevermind » di sep 08, 2015 1:38 pm

djeemen schreef:
nevermind schreef:Dus beter gewoon niet dan? 26ste ook weer supremacy dus ja... Eventueel wel op supremacy? Is ook wel heel kort achter elkaar eigenlijk. Maar gevoel is zo heerlijk haha


Ik hoor het nu al aan je dat je schijt gaat hebben aan de pauzes ;) Sterkte met je hersenen in de toekomst.


Dat maak jij ervan. Vraag niet voor niets om advies, ga het zaterdag dan ook niet doen en op supremacy ook niet.
nevermind
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do sep 03, 2015 4:39 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Rudolph » di sep 08, 2015 2:16 pm

Goede beslissing ;)
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Advies?!

Berichtdoor Exceptional » di sep 08, 2015 6:18 pm

Met zo weinig tijd ertussen weer gebruiken kan best hoor. Je moet alleen geen gewoonte maken van deze frequentie. Zo lang je dat in je achterhoofd houdt, is er niets aan de hand.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor djeemen » di sep 08, 2015 10:41 pm

Slecht advies. Waarom zou dit een uitzondering zijn? @TS: sorry dat ik wat pesimistisch was. Heb te vaak dit soort dingen gezien/gehoord. Als je echt besluit een goede pauze aan te houden heb je de juiste beslissing genomen.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Exceptional » di sep 08, 2015 10:43 pm

djeemen schreef:Slecht advies. Waarom zou dit een uitzondering zijn?

Slechte conclusie. Waarom niet?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor djeemen » di sep 08, 2015 10:46 pm

De bewijslast is niet omgekeerd. Het uitgangspunt is áltijd een correcte pauze hanteren. Mocht ts hier zich niet aan willen houden vraag ik mij af: wat zou hier de specifieke reden voor zijn? En dan ga ik er vanuit dat "willen feesten" geen reden is.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Exceptional » di sep 08, 2015 10:51 pm

djeemen schreef:De bewijslast is niet omgekeerd. Het uitgangspunt is áltijd een correcte pauze hanteren. Mocht ts hier zich niet aan willen houden vraag ik mij af: wat zou hier de specifieke reden voor zijn? En dan ga ik er vanuit dat "willen feesten" geen reden is.

En ik dacht dat ik een doemdenker was. Het was notabene zijn eerste keer! Wat mij betreft is dan binnen relatief korte tijd weer een keer gebruiken nog redelijk onschuldig.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor djeemen » di sep 08, 2015 10:58 pm

Zucht... ;) Wat jij wil kerel. TS; blijkbaar is hersenschade alleen aan de orde vanaf de derde keer gebruiken. Veel plezier en met de vriendelijke groetjes van E.I.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Exceptional » di sep 08, 2015 11:22 pm

djeemen schreef:Zucht... ;) Wat jij wil kerel. TS; blijkbaar is hersenschade alleen aan de orde vanaf de derde keer gebruiken. Veel plezier en met de vriendelijke groetjes van E.I.

Als hij van twee uppers in 1 maand al beschadigd raakt, dan was 'ie al kapot. Dan moest het blijkbaar sowieso gebeuren. Anders was z'n gezichtje wel gesmolten tijdens het schoolzwemmen of.. iets anders..
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Perry » di sep 08, 2015 11:32 pm

Het gaat meer om gewoonte vormen. Door 't nooit te doen, gebeurt 't niet. Maak je 'n uitzondering 1 keer, dan ga je 'm vaker maken.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Advies?!

Berichtdoor Exceptional » wo sep 09, 2015 12:03 am

Dat begrijp ik en ik vind het tof dat jullie het meest verantwoorde advies willen geven. Maar als advocaat van de duivel moet ik toch zeggen dat het niet het einde van de wereld is als je iets vaker gebruikt dan de bedoeling is.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor nevermind » wo sep 09, 2015 10:37 am

Bedankt voor jullie advies! Zaterdag hou ik het maar gewoon bij een wijntje, dan kan ik altijd nog kijken wat ik doe met Supremacy, maar denk dat ik ook daar niet ga gebruiken.
nevermind
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do sep 03, 2015 4:39 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Poseidon » wo sep 09, 2015 10:50 am

Je kan toch bij dat wijntje lekker cocaïne gaan snuiven? Ga je ook goed uit je plaat en omzeil je dat serotonine-dilemma. :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Advies?!

Berichtdoor Partypipo » wo sep 09, 2015 1:32 pm

Exceptional Insight schreef:Dat begrijp ik en ik vind het tof dat jullie het meest verantwoorde advies willen geven. Maar als advocaat van de duivel moet ik toch zeggen dat het niet het einde van de wereld is als je iets vaker gebruikt dan de bedoeling is.

Mensen die drugs durven te gebruiken in een wereld waar dat niet normaal wordt gevonden en zelfs illegaal is (de drugs, niet het gebruik) zijn mensen die denken dat regels niet gelden voor hen. Deze mensen zijn dus ook eerder geneigd veel te vaak drugs te doen. De vorige keer had ik ook te snel achter elkaar genomen, maar merkte geen verschil in werking en hoppa, je hebt het idee dat je dit altijd wel kan doen.

En dan ineens merk je na een paar keer te snel of te veel dat je weken lang slecht zicht houdt ofzo. Of dat je weken depressief bent. Of dat je niks meer kan onthouden.

Misschien komt het dan nog (redelijk) goed als je een hele grote pauze neemt. Misschien heb je het voor altijd verneukt.

Nee, van 1x te snel achter elkaar nemen ga je niet direct dood. Maar het maakt onze wil om de juiste pauzes te nemen compleet kapot, met alle gevolgen van dien.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Advies?!

Berichtdoor Perry » wo sep 09, 2015 2:46 pm

Partypipo schreef:Mensen die drugs durven te gebruiken in een wereld waar dat niet normaal wordt gevonden en zelfs illegaal is (de drugs, niet het gebruik) zijn mensen die denken dat regels niet gelden voor hen. Deze mensen zijn dus ook eerder geneigd veel te vaak drugs te doen.

Overhaaste generalisatie

En dan ineens merk je na een paar keer te snel of te veel dat je weken lang slecht zicht houdt ofzo. Of dat je weken depressief bent. Of dat je niks meer kan onthouden.

Die kans bestaat ook na 1 keer gebruik, maar grote problemen doen zich vaak pas voor bij aanhoudend frequent gebruik.

De vorige keer had ik ook te snel achter elkaar genomen, maar merkte geen verschil in werking en hoppa, je hebt het idee dat je dit altijd wel kan doen
...
Nee, van 1x te snel achter elkaar nemen ga je niet direct dood. Maar het maakt onze wil om de juiste pauzes te nemen compleet kapot, met alle gevolgen van dien.

Hierin geef ik je wel gelijk.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Advies?!

Berichtdoor FRESH » do sep 10, 2015 12:29 pm

Het is simpel;

Het beste advies is gewoon NIET (iets) nemen. Gun je lichaam en geest gewoon even de rust die het nodig heeft om goed te kunnen herstellen.

Als je het persé toch wilt doen, dan kan het wel voor één keer, laten we het daarop houden. Maak er geen gewoonte van en zorg goed voor je zelf (eten, drinken,vita's, sporten en slapen)!!
FRESH
Offline
 

Re: Advies?!

Berichtdoor frozentoast » do sep 10, 2015 2:54 pm

Poseidon schreef:Je kan toch bij dat wijntje lekker cocaïne gaan snuiven? Ga je ook goed uit je plaat en omzeil je dat serotonine-dilemma. :-P

Possy, je doet dit advies iets te vaak om nog als grap gezien te worden, stimuleer mensen aub niet om aan de coke te gaan pls tnx
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Advies?!

Berichtdoor Ted Bundy » do sep 10, 2015 3:45 pm

frozentoast schreef:
Poseidon schreef:Je kan toch bij dat wijntje lekker cocaïne gaan snuiven? Ga je ook goed uit je plaat en omzeil je dat serotonine-dilemma. :-P

Possy, je doet dit advies iets te vaak om nog als grap gezien te worden, stimuleer mensen aub niet om aan de coke te gaan pls tnx

Wat is dat nou voor advies. Is een drugsforum geen viva-forum!?
Prototype schreef:
Ted Bundy schreef:
Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Avatar gebruiker
Ted Bundy
Donateur
Offline
 
Posts: 1912
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 9:50 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor Ted Bundy » do sep 10, 2015 3:46 pm

nevermind schreef:Dus beter gewoon niet dan? 26ste ook weer supremacy dus ja... Eventueel wel op supremacy? Is ook wel heel kort achter elkaar eigenlijk. Maar gevoel is zo heerlijk haha

We zien je wel weer terug in het verslavingstopic.
Prototype schreef:
Ted Bundy schreef:
Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Avatar gebruiker
Ted Bundy
Donateur
Offline
 
Posts: 1912
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 9:50 pm

Re: Advies?!

Berichtdoor frozentoast » do sep 10, 2015 4:14 pm

Ted Bundy schreef:
frozentoast schreef:
Poseidon schreef:Je kan toch bij dat wijntje lekker cocaïne gaan snuiven? Ga je ook goed uit je plaat en omzeil je dat serotonine-dilemma. :-P

Possy, je doet dit advies iets te vaak om nog als grap gezien te worden, stimuleer mensen aub niet om aan de coke te gaan pls tnx

Wat is dat nou voor advies. Is een drugsforum geen viva-forum!?

''Dit forum is opgezet met het idee dat voorkomen belangrijker is dan genezen.''

''Je kan hier lezen hoe je je gebruik recreatief houdt.''

Gaat gewoon nogal moeilijk als je coke serieus lekker begint te vinden, door een suggestie van iemand die onder het mom van bovenstaande advies geeft.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Advies?!

Berichtdoor Poseidon » do sep 10, 2015 4:24 pm

Heb het net weer gedaan bij die terminale jongen Toast.
Omdat je zo'n lieve kerel bent zal ik je wens respecteren.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Advies?!

Berichtdoor Vinnie » do sep 10, 2015 4:35 pm

Exceptional Insight schreef:
djeemen schreef:De bewijslast is niet omgekeerd. Het uitgangspunt is áltijd een correcte pauze hanteren. Mocht ts hier zich niet aan willen houden vraag ik mij af: wat zou hier de specifieke reden voor zijn? En dan ga ik er vanuit dat "willen feesten" geen reden is.

En ik dacht dat ik een doemdenker was. Het was notabene zijn eerste keer! Wat mij betreft is dan binnen relatief korte tijd weer een keer gebruiken nog redelijk onschuldig.


juist de eerste paar keren moet je het niet elke week gaan gebruiken, mijn ervaring is over het algemeen dat als mensen na de eerste keer de 3 maanden regel aanhouden dat ze later ook niet over de streep gaan met mdma gebruik.
terwijl de gasten die na hun eerste keer mdma gebruiken het de week daarna meteen weer doen veel meer moeite hebben om zich ooit nog aan de 3 maanden te houden :s
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner