618157 schreef:Kip schreef:Bump!
Ik ben sinds deze week gaan vapen, welke smaken móét ik hebben?
Goed bezig
Gooi smaken op me
618157 schreef:Kip schreef:Bump!
Ik ben sinds deze week gaan vapen, welke smaken móét ik hebben?
Goed bezig
Druks schreef:Siren Song is een natuurlijke aardbei (dus niet van die snoepjes) met iets van room/karamel. Ik zou eigenlijk gewoon ff een goeie damp winkel binnen stappen waar je wat smaken kan proeven
Druks schreef:
Je hebt trouwen geen ultrasoon nodig om zelf liquids te maken. Dat hele steepen is een beetje overtrokken. Veel zelfgemaakte liquid zijn gewoon direct al goed te dampen. Het enige wat je merkt is dat de smaakverhoudingen wat beter worden na een tijdje. Je kan me pm'en als je hulp nodig hebt
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Druks schreef:Nice Froggie. Als je ze niet lekker vind dan hoor ik het wel
.
Je hebt trouwen geen ultrasoon nodig om zelf liquids te maken. Dat hele steepen is een beetje overtrokken. Veel zelfgemaakte liquid zijn gewoon direct al goed te dampen. Het enige wat je merkt is dat de smaakverhoudingen wat beter worden na een tijdje. Je kan me pm'en als je hulp nodig hebt
verneukeratief schreef:Heb hier nog hele partij van die liquids staan. Beviel totaal niet zijn gratis af te halen.
verneukeratief schreef:Heb hier nog hele partij van die liquids staan. Beviel totaal niet zijn gratis af te halen.
Poseidon schreef:Bori gemengd met polm puur uit de pijp streelt als een engeltje tong en long.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:verneukeratief schreef:Heb hier nog hele partij van die liquids staan. Beviel totaal niet zijn gratis af te halen.
Het is dat je zo ver weg woont
verneukeratief schreef:Dat mag je wel zeggen ja. Laatst zei je nog dat je hiero met een kwartier zou zijn en 3 uur later nog geen hond gezien
618157 schreef:Heb die base weggegooid die over de datum was
Ik ga volgende maand kijken voor een ultrasoon reiniger en zelf maken.
zit erg krap ef ATM.
Maar zojuist wat Lemon Tart van Dinner Lady, Fruity Yoghurt van Dragon Vape bijde 5 keer 6 mg NIC.
ik vertrouw erop dat ze lekker zijn en anders vape ik het toch wel op, als ik ze echt goor vind dan mag iemand ze hier hebben tegen een zacht prijsje
En uiteraard mijn al day vape Flavourtec Blueberry Cheese Cake ook weer wat van gekocht.
Druks schreef:Tof! Hoe heet de shop?
Druks schreef:Je kan altijd hier nog bestellen, Frog: https://nieuwesigaret.nl/shop/eliquid-nicotine-basis/
Druks schreef:Volgens de wetgeving mag het niet meer maar ik denk dat ze gewoon door gaan totdat ze een aantal boetes hebben gehad. Wel oppassen als je 100mg/ml gaat gebruiken!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten