Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Druks schreef:Vinnie schreef:Eerst het pulsvissen en dan nu deze ongein
Yo maar even, dat pulsevissen nu aan banden wordt gelegd is echt bullshit. Fucking lobbyisten
Frissa schreef:Het zal vast niet zo erg zijn als de chocolade brownie smaak die ik nu aan het dampen ben
Vinnie schreef:Frissa schreef:Het zal vast niet zo erg zijn als de chocolade brownie smaak die ik nu aan het dampen ben
hahahah klinkt te lekker om echt lekker te zijn
ben nu met watermeloen 18ml bezig heb die meuk van gister eruit gegooid. niet gewassen ofzo maar proef nu bijna niets meer van die engergydrank rotzooi. De watermeloen is overgings aan te raden een beetje zoet maar wel een frisse zachte smaak die niet overheerst
Vinnie schreef:Als je echt een goeie smaak wil moet je die vape-pen in je mannenkutje douwen, om de halve minuut ff roeren en naar 5 minuten nog ff een kwartier in de mannenpap laten weken.
En stuur die bigpac haze maar op want mijn advies is zeker niet gratis a mattie
Ot gaat die wodka niet on die haren trekken? Of moet je hem dan een dag laten staan zodat alle wodka eruit verdampt(op de natuurlijke manier)
Frissa schreef:Het zal vast niet zo erg zijn als de chocolade brownie smaak die ik nu aan het dampen ben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten