Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Vinnie » di jan 21, 2014 4:52 pm

wetenschappelijke oorzaak van homoseksualiteit bestaat niet. Maar Neuroloog Dick Swaab denkt het antwoord te hebben. Gooit het over een heel andere boeg. Volgens hem zijn paffende en snuivende moeders mogelijk de oorzaak. Ai!

Dat schrijft Swaab in zijn boek Wij Zijn Ons Brein. Hij trapt hiermee een nieuw hoofdstuk open in de discussies rond gays.

Tussen 1940 en 1960 hebben 2 miljoen zwangere moedertjes drugs genomen. Ze probeerden hiermee miskramen te voorkomen. De baby's kwamen allemaal gezond uit de poenie. Maar volgens Swaab waren veel van deze kids homoseksueel. Wat de dames precies gespoten en gesnoven hebben is onbekend.

“Een kleine hoeveelheid chemische stoffen is al genoeg. Dit kan hormonen en het brein aantasten. Hierdoor zou homoseksualiteit opgewekt kunnen worden”, aldus Swaab.

Pep en sigaretten
In het boek staat dat Amfetamine (speed) en nicotine (siggies) lesbische stoffen zijn. Door deze goedjes kan een vrouwenfoetus als lesbienne de wereld inrollen. Stress is volgens Swaab ook een oorzaak van homoseksualiteit. Want het stresshormoon cortisol kan essentiële seksuele hormonen aanvallen.

Homo’s genezen
Dat homoseksualiteit is aangeleerd is volgens Swaab bullshit. Want dat is nooit bewezen. Hij zegt dat het geen keuze is. En dus niet genezen kan worden. Swaab krijgt steun van de homoactivist Peter Tatchell: “homoseksualiteit wordt in de baarmoeder gevormd. En kan verschillende oorzaken hebben. Het is daarom onzinnig om homo’s te discrimineren.”

Amen.

http://spuitenenslikken.bnn.nl/nieuws/artikel/546

:shock: :shock:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor supergabbur » di jan 21, 2014 4:59 pm

Ik wist het!
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Poseidon » di jan 21, 2014 5:01 pm

heb het ook gelezen Voldie. Begin jaren '80 beweerde hij ontdekt te hebben dat homosensuals een hersenafwijking hebben.

DE alzheimer slaat nu wel hard in in zijn eigen brein. Tijd voor opname in gesloten kliniek zonder communicatiemiddelen zou ik zeggen :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Eko » di jan 21, 2014 5:14 pm

dan moeten pinguïns enorme junkies zijn, als ge ziet hoeveel homoseksuele pinguïns er zijn :#:
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Vinnie » di jan 21, 2014 5:17 pm

ik weet ook niet echt wat ik er van moet denken ik vond swaab altijd wel verstandig en intelligent en iemand die het altijd bij het juiste eind had, maar dit lijkt me niet heel waarschijnlijk. helemaal als je kijkt naar het percentage homo's dat is op de meeste gebieden op de wereld even hoog terwijl het niveau van stres en drugs gebruik overal wel verschilt :keta:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Einstein » di jan 21, 2014 5:24 pm

Ik kan me best voorstellen dat drugsgebruik vaag ergens enige invloed kan hebben, maar zeker niet zo groots als in het artikel wordt verkondigd :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Poseidon » di jan 21, 2014 5:35 pm

Einstein schreef:Ik kan me best voorstellen dat drugsgebruik vaag ergens enige invloed kan hebben, maar zeker niet zo groots als in het artikel wordt verkondigd :snort:


DE kans op zwakbegaafdheid vd baby door het consumeren van :snort: :smokin: :xtc: & :beer: tijdens de zwangerschap lijkt me idd nogal groot maar wat dat homo-thema er nu mee van doen heeft.
Alsof het ook een ziekelijke afwijking is :s

Je zaadkwaliteit gaat er door al dat gestunt met dope ook niet bepaald op vooruit....
Dat van mij is sneeuwwit de laatste jaren :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor supergabbur » di jan 21, 2014 5:39 pm

Hahaha, ik dacht toen ik het eerst las dat het van de Speld was maar ojoo dat is het gewoon niet :O
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Vinnie » di jan 21, 2014 5:51 pm

Poseidon schreef:
Einstein schreef:Ik kan me best voorstellen dat drugsgebruik vaag ergens enige invloed kan hebben, maar zeker niet zo groots als in het artikel wordt verkondigd :snort:


DE kans op zwakbegaafdheid vd baby door het consumeren van :snort: :smokin: :xtc: & :beer: tijdens de zwangerschap lijkt me idd nogal groot maar wat dat homo-thema er nu mee van doen heeft.
Alsof het ook een ziekelijke afwijking is :s

Je zaadkwaliteit gaat er door al dat gestunt met dope ook niet bepaald op vooruit....
Dat van mij is sneeuwwit de laatste jaren :wink:


niet heel lullig bedoelt ofzo want ik heb niks tegen homo's maar in principe is wel een afwijking want een homo kan zich immers niet voortplanten en bovendien wijkt hij af van wat normaal is qua partner keuze :|
Laatst bijgewerkt door Vinnie op di jan 21, 2014 5:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor frozentoast » di jan 21, 2014 5:51 pm

Heb wel eens stukken van dat boek gelezen, maar het is nogal bagger. Die Swaab heeft gewoon een mening klaar over iets en dat is het dan. Geen onderbouwing of rationalisatie ofzo. Dat amfetamine en nicotine 'lesbische stoffen' zijn klinkt ook gewoon als pure stront. Wel lekker actueel van spuiten en slikken trouwens, het is een boek uit 2010 :snort:
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Frog » di jan 21, 2014 5:57 pm

Voldie zei
niet heel lullig bedoelt ofzo want ik heb niks tegen homo's maar in principe is wel een afwijking want een homo kan zich immers niet voortplanten :roll:


Ik hoop dat je dat sarcastisch bedoelt?

Homoseksualiteit is wel afwijkend ja want de het merendeel is hetro, dus ja.
Maar uhm ik zal je een geheimpje verstellen, Homo's hebben ook zaad, ze komen wel fluoriserend roze klaar, en Bi mannen licht roze, maar dat maakt ze niet onvruchtbaar :beer:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Dreuge » di jan 21, 2014 5:58 pm

FrozenToast schreef:Heb wel eens stukken van dat boek gelezen, maar het is nogal bagger. Die Swaab heeft gewoon een mening klaar over iets en dat is het dan. Geen onderbouwing of rationalisatie ofzo. Dat amfetamine en nicotine 'lesbische stoffen' zijn klinkt ook gewoon als pure stront. Wel lekker actueel van spuiten en slikken trouwens, het is een boek uit 2010 :snort:


het is k0mk0mmertijd
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Vinnie » di jan 21, 2014 6:14 pm

Frog schreef:Voldie zei
niet heel lullig bedoelt ofzo want ik heb niks tegen homo's maar in principe is wel een afwijking want een homo kan zich immers niet voortplanten :roll:


Ik hoop dat je dat sarcastisch bedoelt?

Homoseksualiteit is wel afwijkend ja want de het merendeel is hetro, dus ja.
Maar uhm ik zal je een geheimpje verstellen, Homo's hebben ook zaad, ze komen wel fluoriserend roze klaar, en Bi mannen licht roze, maar dat maakt ze niet onvruchtbaar :beer:


maar je kan ook afwijkend zijn in gedrag, niet elke afwijking is lichamelijk :#:
en met deze mentale afwijking kan je je dus niet voortplanten, ik snap best dat je geaardheid niet als afwijking wil zien maar dat is het in mijn ogen wel. Maar ja je kan je afvragen hoeveel het boeit dat je afwijkt want aan nageslacht heb je toch niks.

mss geen perfect voorbeeld maar ik heb dyslexie er is dus iets kleins in mijn hersenen dat niet helemaal goed is, met homo zijn is dat precies hetzelfde en zoiets heet een afwijking. deal with it !
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor frozentoast » di jan 21, 2014 6:16 pm

Dan nog zijn homo's even vruchtbaar als hetero mannnen, ze willen gewoon geen chicka's pompen ouwe
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Vinnie » di jan 21, 2014 6:23 pm

FrozenToast schreef:Dan nog zijn homo's even vruchtbaar als hetero mannnen, ze willen gewoon geen chicka's pompen ouwe


lees nou eerst wat ik allemaal zeg kutje en geef daarna pas commentaar :#: :#:

voldie schreef:maar je kan ook afwijkend zijn in gedrag, niet elke afwijking is lichamelijk :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Ted Bundy » di jan 21, 2014 6:25 pm

FrozenToast schreef:Dan nog zijn homo's even vruchtbaar als hetero mannnen, ze willen gewoon geen chicka's pompen ouwe


Voldie zei
niet heel lullig bedoelt ofzo want ik heb niks tegen homo's maar in principe is wel een afwijking want een homo kan zich immers niet voortplanten :roll:


Hij bedoelt dat een een man tegen zijn natuur in gaat. Hij maakt namelijk de keuze waarbij hij zichzelf niet voortplant. (door het niet pompen van chicka's )
Prototype schreef:
Ted Bundy schreef:
Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Avatar gebruiker
Ted Bundy
Donateur
Offline
 
Posts: 1912
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 9:50 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Dreuge » di jan 21, 2014 6:27 pm

fr0g jij hebt meerdere afwijkingen die allemaal hinderlijker zijn dan j0uw h0m0seksualiteit :beer:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Frog » di jan 21, 2014 6:29 pm

Dreuge schreef:fr0g jij hebt meerdere afwijkingen die allemaal hinderlijker zijn dan j0uw h0m0seksualiteit :beer:

Ik ben BI schatje ;)
wanneer gaan we samen in bad :grin:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Dreuge » di jan 21, 2014 6:30 pm

Frog schreef:
Dreuge schreef:fr0g jij hebt meerdere afwijkingen die allemaal hinderlijker zijn dan j0uw h0m0seksualiteit :beer:

Ik ben BI schatje ;)
wanneer gaan we samen in bad :grin:


als ik wat minder 0nzeker ben 0ver mijn lichaam :oops:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Frog » di jan 21, 2014 6:34 pm

Dreuge schreef:
Frog schreef:
Dreuge schreef:fr0g jij hebt meerdere afwijkingen die allemaal hinderlijker zijn dan j0uw h0m0seksualiteit :beer:

Ik ben BI schatje ;)
wanneer gaan we samen in bad :grin:


als ik wat minder 0nzeker ben 0ver mijn lichaam :oops:

Nergens voor nodig, je bent slanker en gespierder als ik waarschijnlijk :) en wat dan nog.
Regel jij VO der bij of een ander leuk meisje, neem ik maanvos mee, en een of andere lokale gay van de parking, word bruisen en schuimen :rock:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Dreuge » di jan 21, 2014 6:36 pm

heb liever t0ch een 1:1 rati0 :s ben 00k bang dat 4 j0ngentjes t0t mannen de meeste vr0uwen afschrikt
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Radical » di jan 21, 2014 6:36 pm

Sex forum. Info
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor frozentoast » di jan 21, 2014 6:37 pm

voldie schreef:
FrozenToast schreef:Dan nog zijn homo's even vruchtbaar als hetero mannnen, ze willen gewoon geen chicka's pompen ouwe

lees nou eerst wat ik allemaal zeg kutje en geef daarna pas commentaar :#: :#:
voldie schreef:maar je kan ook afwijkend zijn in gedrag, niet elke afwijking is lichamelijk :#:

voldie schreef:
Frog schreef:Voldie zei
niet heel lullig bedoelt ofzo want ik heb niks tegen homo's maar in principe is wel een afwijking want een homo kan zich immers niet voortplanten :roll:

Ik hoop dat je dat sarcastisch bedoelt?

Homoseksualiteit is wel afwijkend ja want de het merendeel is hetro, dus ja.
Maar uhm ik zal je een geheimpje verstellen, Homo's hebben ook zaad, ze komen wel fluoriserend roze klaar, en Bi mannen licht roze, maar dat maakt ze niet onvruchtbaar :beer:

maar je kan ook afwijkend zijn in gedrag, niet elke afwijking is lichamelijk :#:
en met deze mentale afwijking kan je je dus niet voortplanten, ik snap best dat je geaardheid niet als afwijking wil zien maar dat is het in mijn ogen wel.

Opnieuw mijn punt: vervang kan met wil en dan zou je wel eens gelijk kunnen hebben 8-)

Homo's kunnen prima zaad doneren bijvoorbeeld.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Frog » di jan 21, 2014 6:44 pm

Er zijn homo's die echt wel kinderen willen hoor, inseminatie van een draagmoeder....
Of ze het kwakje zelf insimineren lijkt me dan iets minder voor de hnd liggend, maar kan ook wel voorkomen.

Ik wijk af, omdat ik Bi ben ja dat zeker,Homo's Lesbi's etc wijken af, omdat ze ander zijn, maar
Niet willen voortplanten is iid ook afwijkend, zeker :)
ik zou het geen afwijking willen noemen als in negatieve zin.
Dat snap je zelf hoop ik ook nog wel, anders vind ik het wel heel kansloos :grin:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Vinz » di jan 21, 2014 6:49 pm

Twee vaders in een gezin is als een dual-core processor, waar een hetero koppel gelijk staat aan een afgeknepen celeron processor.

Conclusie: Een mannen harem waar sporadisch drugs wordt gebruikt is ideaal.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Vinnie » di jan 21, 2014 6:51 pm

nogmaals leer lezen toast ik heb nooit gezegd dat homo's lichamelijk incapabel waren, maar een mentale afwijking hebben. zo hebben onderzoekers onderzocht dat homo's een iets andere hersenactiviteit vertonen en dus een kleine afwijking hebben.
dat maakt in principe helemaal niks uit maar gaat niet zulke rare dingen zeggen als: ze hebben geen afwijking want ze kunnen toch zaad naar de sperma bank brengen.
iemand met dyslexie, ADHD , psychose en noem maar op kunnen zich ook allemaal voortplanten betekend dat meteen dat ze geen afwijking hebben :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Vinz » di jan 21, 2014 6:53 pm

voldie schreef:nogmaals leer lezen toast ik heb nooit gezegd dat homo's lichamelijk incapabel waren, maar een mentale afwijking hebben. zo hebben onderzoekers onderzocht dat homo's een iets andere hersenactiviteit vertonen en dus een kleine afwijking hebben.betekend dat meteen dat ze geen afwijking hebben :#:

Leuk van die afwijking blabla etc., maar wat bepaald de norm? Link naar onderzoek a.u.b.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Vinnie » di jan 21, 2014 6:59 pm

Frog schreef:Ik wijk af, omdat ik Bi ben ja dat zeker,Homo's Lesbi's etc wijken af, omdat ze ander zijn, maar
Niet willen voortplanten is iid ook afwijkend, zeker :)
ik zou het geen afwijking willen noemen als in negatieve zin.
Dat snap je zelf hoop ik ook nog wel, anders vind ik het wel heel kansloos :grin:


ook bi zijn is afwijkend, ik snap niet waarom je er zoon probleem van maakt frog :conf:
natuurlijk is het geen negatieve afwijking als je het zelf niet negatief maakt.
maar een feit is de hersenactiviteit bij bi's en homo's is anders dus hebben een afwijking ook al kan je 3000 kinderen krijgen dat verandert nog niks

mss weer een verkeerd voorbeeld maar een psychotisch persoon kan ook kinderen krijgen betekend dat dat er niks aan hem mankeert?

niet dat ik homo's wil vergelijken met psychotisch personen maar ze hebben allebei een afwijking in de hersenen net zoals al mensen met dyslexie, ADHD en noem maar op
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Vinnie » di jan 21, 2014 7:00 pm

Vinz schreef:
voldie schreef:nogmaals leer lezen toast ik heb nooit gezegd dat homo's lichamelijk incapabel waren, maar een mentale afwijking hebben. zo hebben onderzoekers onderzocht dat homo's een iets andere hersenactiviteit vertonen en dus een kleine afwijking hebben.betekend dat meteen dat ze geen afwijking hebben :#:

Leuk van die afwijking blabla etc., maar wat bepaald de norm? Link naar onderzoek a.u.b.


google het maar eens
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: drugs en roken veroorzaakt homoseksualiteit

Berichtdoor Miss E » di jan 21, 2014 7:01 pm

Ik heb wel eens ergens gelezen dat homo's een kleinere (of was het nou grotere?) hypofyse hebben dan hetero mannen. (en bij lesbiennes werkt dit dan volgens mij precies andersom)
Of drugsgebruik tijdens de zwangerschap daar een invloed op zou kunnen hebben? Hmm, ja kan, waarom niet?
Laatst bijgewerkt door Miss E op di jan 21, 2014 7:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner