Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugsblunders

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Pilletje » di sep 25, 2012 9:16 pm

Nope niets van rare after-effects gehad, ik zat wel ongeveer 48u lang op wat wel de piek van m'n trip leek. :lol:

Maar voor de rest is alles goed afgelopen, totaal niets van na-effecten.

snuifduif schreef:7000 µg? Dat zal een beste trip zijn geweest


Jah het was echt énorm overweldigend. Ik had (natuurlijk) nog nooit zo hard getript in m'n leven. Ik kon gewoon niets meer zien door al de visuals en had heel de tijd audiovisuals. Ik wist dus niet of er iemand voor me stond of niet. Echt een overweldigende en vooral bizarre trip. Maar eigenlijk niet echt een bad-trip.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Drefbon » di sep 25, 2012 9:24 pm

Pilletje schreef:per ongeluk ~7mg LSD gedoseerd (van pure lsd kristallen) We hadden geen weegschaal en vrienden van me hadden er al succesvol van op het zicht gedoseerd en ik had erg veel zin om te trippen die dag. Ik weet het, het is dom om zo te doseren, maarja, you live and you learn. :lol: Allemaal goedgekomen hoor, alleen wel kkhard getript. (Al bij al was het niet eens een negatieve ervaring. :) )


Weet je dat echt heeeeel zeker? Ik zeg niet dat het niet zo gegaan is maar ik kan me erg moeilijk voorstellen dat dat geen permanente of tenminste langdurige veranderingen aanbrengt in je bovenkamer.

Je schrijft er ook zo nonchalant over, vertel eens iets meer! Ik ben oprecht geïnteresseerd in hoe die trip verlopen is.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor snuifduif » di sep 25, 2012 9:29 pm

Er word gezegd dat vanaf een bepaalde hoeveelheid je trip niet intenser word, maar alleen nog maar langer duurt. Je hebt namelijk ook gare hippies ergens die nemen het als mdma. Dus met de natte duim een lik nemen. Zoek maar naar 'thumb printen' van lsd. Die mensen nemen denk ik wel rond de 20mg
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Pilletje » di sep 25, 2012 9:41 pm

Jah wat moet ik er nog over zeggen. Het rare aan de trip is dat ik er me een stuk gewoon niet meer kan herinneren net na de piek.

Maar goed, ik zat bij een vriend thuis. Toen het opkwam voelde het extreem sterk en dacht ik al dat ik wat teveel genomen had. De tracers waren enorm kleurrijk en bleven enorm lang hangen. Tijdens de come-up heb ik ook flink wat moeten kotsen, maar daarna de come-up was dat gelukkig voorbij. Toen ik bij een groepje vrienden stond zag ik hen precies alsof ze één "metalen" beeld waren met hun vormen erin, (alsof ze in het metaal gesmolten waren :lol:) en ik kon ze niet horen. Ik was toen helemaal niet zeker of ze er dan ook echt waren of niet. Ik denk nog steeds van niet. Op gegeven moment zei een vriend iets tegen me en terwijl hij het zei zag ik de woorden in het paars voor zijn mond verschijnen. (Dit hoorde ik wél) Ik heb ook erg rare "Out of body experiences" gehad tijdens de trip waarbij ik op de een of andere manier dacht dat er een ongeluk was gebeurd en dat ik dood was aan het gaan. Er was niets wat ik daar aan kon doen. Ik voelde totaal geen angst, meer een gevoel van aanvaarding. Toen vloog ik vanuit erg hoog in de lucht m'n lichaam in. Het gevoel dat ik dood ging is 1x gebeurd maar heb nog verschillende outer body experiences gehad. Verder heb ik de "standaard" LSD visuals gehad, maar dan veel, veel sterker dan bij een normale dosis. (Uiteraard.)

Ik ben er eigenlijk vrij zeker van (tot nu toe dan toch) dat ik er totaal niets aan overgehouden heb. Allesinds toch niets dat ik merk, en flashbacks heb ik ook geen last van. :)

Het is ondertussen al anderhalve week geleden.

snuifduif schreef:Er word gezegd dat vanaf een bepaalde hoeveelheid je trip niet intenser word, maar alleen nog maar langer duurt. Je hebt namelijk ook gare hippies ergens die nemen het als mdma. Dus met de natte duim een lik nemen. Zoek maar naar 'thumb printen' van lsd. Die mensen nemen denk ik wel rond de 20mg


Jah ik kende thumbprinten al, dit was toch al teveel naar mijn smaak hoor. Geef mij maar lekker een tripje van 500µg ofzo in het vervolg. :D
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Drugsblunders

Berichtdoor zornax » wo okt 03, 2012 11:45 am

Van de zomer een keer. Na afloop van een feest waar ik XTC gebruikt had.

Ik kom thuis van dat feest. Neem wat vitaminepillen en wilde een 5htp capsule nemen. Ik bewaarde die in dezelfde lade als me 4fmp capsules. (5 HTP zat ook in zakje omdat ik ze van een maatje had ze zaten dus niet in een potje) Erg helder was ik natuurlijk niet meer. Dus ik gooide er een capsule van 160mg in. :keta: Ik ging naar bed om lekker te kunnen slapen. Maar na een half uurtje werd ik wel heel erg wakker. Ik gelijk checken wat ik genomen had, en ja hoor de verkeerde.

Toen ik het besefte dat ik de verkeerde had genomen dacht ik wel even van KUT. Maar toen dacht ik nu is het toch gebeurd laat ik er maar van genieten.

Slapen werd hem dus ook niet meer dus ben toen maar achter de computer gegaan. Wat overigens erg leuk is onder 4fmp. Ook heb ik een flinke ochtendwandeling gemaakt. Wat echt zwaar relaxed was haha!

Dus vanaf nu bewaar ik deze dingen maar apart.
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Jamess » wo okt 03, 2012 5:33 pm

hahahaha
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor frozentoast » wo okt 03, 2012 5:50 pm

Per sé onze keta willen opmaken, terwijl we bij niemand terecht kunnen en dus besluiten het op een bankje in de stad te doen.. na 5 minuten (kan ook een uur geweest zijn :P) komen er al studenten naast ons staan die tegen de prullenbak gaan aanpissen, vriend van me helemaal waus met witte snottebellen beetje meelachen. na nog eens 5 minuten komt de politie langs, negeert ons totaal, wij zo doen alsof we naar huis gaan en vallen steeds van de fiets af. uiteindelijk na een verwarrende anderhalf uur weer m'n huis gevonden 8-)
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Drugsblunders

Berichtdoor zornax » wo okt 03, 2012 11:35 pm

Ook op een festival deze zomer. Voor de 3de keer aan de XTC na goede pauzes (dus alle magie was aanwezig :love:)

Ik had al een kwartje teveel genomen waardoor ik wat vaag werd. Na een dextro genomen te hebben werd ik weer helder. Na afloop op de camping aangekomen steek ik een joint op. Ik had gelezen dat dat lekker kan zijn na XTC, dus wilde het proberen. (ik blow echt bijna nooit, was misschien me 3de x in 2 jaar) Na flink aan dat ding hebben gehijst, 7/8 grote trekjes in 3min ofso. Had het misschien per trekje moeten bekijken :p

10min later was ik compleet van de wereld. Ik lag gewoon rechtvoorover in het gras met me armen langs me lijf en wist niet meer hoe ik ze moest bewegen. Hallucinaties waar je eng van word. Mensen kregen duivelsgezichten, ze hadden geen armen meer maar stompjes. En heel veel andere enge dingen. En ik lag daar maar haha. Ook was ik extreem vaag, ik snapte nergens meer wat van. Nu vind ik een beetje vaag wel lekker maar dat was zo erg dat het niet fijn meer was ;)

Gelukkig werd ik na uurtje of 2 weer wat helderder. Ben gelijk me tent ingekropen en heb heerlijk geslapen haha.

Lesje wel geleerd. Nooit meer blowen na pillen :P Of in ieder geval voorzichtiger.
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Azgaza » do okt 04, 2012 2:38 pm

Drefbon schreef:Ik heb ooit eens ketamine met GHB gecombineerd


Ha shit daar heb ik ook wel af en toe erge dingen op meegemaakt; meestal ging de combi prima, gewoon kwestie van op de dosis letten maar op een flinke dosis ketamine, vooral al doorgehaald, out gaan op G heeft wel eens hele aparte effecten gegeven:

Soort van geëlectrocuteerd worden vannuit m'n zenuwstelsel en dus herhaald omvallen met een soort spasmes, geen herinneren aanmaken en élke vraag (incl 'zal ik je katten in de fik steken'; werd me een keer gevraagd om te testen hoe erg het was) beantwoorden met een apatische 'ja'. Dus niet gewoon out liggen maar volledig spastisch en de enige keer dat ik me er een stukje van herinner weet ik dat die spasmes waardoor ik viel enzo oprecht pijn deden, alsof het helemaal verkeerd zat in m'n zenuwstelsel. Is nu 3 keer gebeurd; elke keer dat ik te veel ghb nam op een flinke dosis keta, gek genoeg is het zó vaak goed gegaan en is het echt moeilijk te voorspellen wanneer het toch weer een keer mis gaat.

Risico volle combi. Ook wel eens niet-te-vaag maar wel goed vaag bij die combi geweest dat ik alléén kon functioneren met één oog dicht; beide ogen open te desorieterend, maar stil zitten met ééntje dicht en chillen gaat net :p

Ben op enkel ketamine (en doorhalen meestal) ook wel eens flink verdwaald; letterlijk; dat ik dus bv op zoek ben naar iemands huis en echt geen straat meer herken en een half uur of wat rondloop tot de keta een beetje uitwerkt en dan zoiets heb van 'oja hier ben ik'; een keer was het wel echt erg; toen was ik, zonder goede rede, halverwege de busrit al uitgestapt in een totaal ander dorp en dáár verdwaald met niet echt een herinnering van waarom nou eigenlijk :p

Dan was er nog k-hole gaan op de dam en gevonden worden door politie agenten en iets vrij vergelijkbaars maar iets minder drastisch een keer op utrecht centraal.. Sindsdien ben ik wel wat huiveriger voor (veel) keta in public; gelukkig is er al een goeie tijd niet meer zoiets gebeurd; was echt iets van de afgelopen lente en zomer :p Sinds september doe ik niet meer zo raar.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Drugsblunders

Berichtdoor snuifduif » do okt 04, 2012 4:11 pm

Vers geknipt topje wiet in de oven gelegd om even heel snel te drogen. Vergeten oven op 50 graden ipv 180 te zetten. Wiet > As :lol:
Ik vond het al zo verdacht naar joint stinken in huis
Gelukkig maar een halve gram ofzo
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Maddog » di okt 09, 2012 1:33 am

5 gram zware hasjpoeder in een spacecake stoppen, met 4 man opeten. Ik zei nog tegen die vent, doe er een grammtje in is echt genoeg, haha. Hij had nooit spacecake gemaakt en dacht dat er heel veel THC verloren ging door het bakken, en dan door het maagzuur.

Meneer plop vond het al zo zonde dat we het niet gingen roken. Had dus van een kennis gehoord die ergens een vriend kende en die op een soort van wiet gerelateerd infoforum had gelezen dat poederhasj die nog niet geperst was nog bijna geen THC bevat. dat het pas door het persen in de moleculen werd gedrukt. Als je er spacecake van maakt voor het persen gaat 70% verloren . Die had helaas de 350 "lol ""sukkel" "Lees het forum door!" opmerkingen die er na kwamen niet gelezen.

Ik was af en toe even de weg kwijt naar de asbak op tafel, terwijl ik op de bank zat( ik liep steeds naar de keuken om dan maar in de wasbak een beetje water te doen, maar vergat weer waarom ik de keuken in liep.) Dan kwam zijn liefe zus die me weer op de bank neerzette. haha 16 uur later was ik pas weer wat aan het bijkomen


Zijn zus had maar een klein hapje genomen, en voelde zich al waus

Ja blunder, meneer plop .
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Multitude » di okt 09, 2012 2:12 am

Vorige week op truffels in een artistieke bui geraakt. Normaal ben ik echter niet zo'n creatief persoon, dus ik had helemaal geen verf of potloden in huis, maar ik moest van mezelf echt iets maken. Toen maar m'n spiegel te lijf gegaan met de inhoud van m'n asbak, fijngeknepen fruitsalade, en bisonkit. Gelukkig kreeg ik na een paar minuten de ingeving om een raampje open te zetten voor de lijmdampen, maar m'n spiegel is nu wel helemaal verpest. As en spetters fruitsalade van de muren halen is ook niet helemaal gelukt.

Diezelfde avond ook een heel gesprek gevoerd met iemand op Facebook. Alleen dan door gewoon tegen z'n profielfoto te brabbelen. Uiteindelijk bood ik 'm een trekje van m'n sigaret aan, waardoor er de volgende dag een mooi zwart plekje op m'n beeldscherm zat :roll:
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Taxi. » di okt 09, 2012 4:04 pm

Multitude schreef:Uiteindelijk bood ik 'm een trekje van m'n sigaret aan, waardoor er de volgende dag een mooi zwart plekje op m'n beeldscherm zat :roll:



hahahaha :rock2:

Was laatst met 3 vrienden truffelen in een groot recreatiegebied, lekker tussen de bomen etc. Op een gegeven moment krijg ik het pak drinken van een vriend van me in mn handen geduwd. We lopen een paar meter verder en ik schreeuw opeens "Ik wil dit kankerpak helemaal niet dragen!" en smijt het pak gewoon zonder na te denken kapot op de grond. Blijkbaar een misconnectie in mn hoofd want vond het helemaal niet zo erg omdat pak te dragen. Maarja toen bleek dat we geen ander drinken meer bij ons hadden en zijn we maar naar huis gefietst om daar verder te chillen.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Triptease » di okt 30, 2012 6:33 pm

LSD als ontbijt rond 12uur en diezelfde avond rond 6uur een familiedineetje.
Natuurlijk was de piek al wel voorbij en ging het nog wel vrij goed,
had alleen de hele dag niets gegeten en voelde ook niet bij het dinertje of ik honger had of niet, dus bleef ik maar bijscheppen. Al bij al na de grootouders weg waren hebben we het toch maar tegen iedereen verteld van onze invloed. P:
Done: n2o, mdma, ecstasy, amphetamines, LSD, 2cb, ketamine, Salvia, Truffels
To do: DMT, 2ct-7, 2c-i, 6-APB

Are you feeling it yet?
Avatar gebruiker
Triptease
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: do aug 30, 2012 1:43 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor bonghit » di okt 30, 2012 7:26 pm

Heb ik net lekker wiet uit de grinder gehaald,Hasjoe,2 keer niezen,weg wiet :s :eek:
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Multitude » di okt 30, 2012 7:51 pm

syntaxxed schreef:LSD als ontbijt rond 12uur en diezelfde avond rond 6uur een familiedineetje.
Natuurlijk was de piek al wel voorbij en ging het nog wel vrij goed,
had alleen de hele dag niets gegeten en voelde ook niet bij het dinertje of ik honger had of niet, dus bleef ik maar bijscheppen. Al bij al na de grootouders weg waren hebben we het toch maar tegen iedereen verteld van onze invloed. P:


Haha, ik ben laatst uit wezen eten met m'n moeder, zusje en oma nadat ik die ochtend truffels had gebruikt. Ze kwamen me uit het niets ophalen, surprise! Het was al grotendeels uitgewerkt, maar ik was nog wel een beetje wazig :grin:
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Hi-Hat » za nov 03, 2012 5:08 pm

Gisteren legde een maat van me een beetje vaag van alcohol, hasj en lachgas wat Keta klaar. Hij en z'n huisgenoot namen een lijntje, even later was ik aan de beurt.
Ik rook al iets toen ik erboven hing, maar dacht er niets van. Toen ik de lijn op had wist ik het al zeker, het was Pep. Balen, want dat was echt het laatste waar we behoefte aan hadden. Later ook nog aan de keta gegaan, maar zo zie je wel weer dat je best moet oppassen met poeders als je vaag bent.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Hi-Hat » wo dec 12, 2012 7:44 pm

1. Recht in een hallogeenlamp kijken aan de paddo's omdat ik het hele kleurenspectrum zo prachtig te zien kreeg. En dan nog doorgaan als je tripgenoot zegt dat het slecht is. Schaam ik me echt voor. Echt zo'n 'Mensen die aan de LSD zitten staren naar de zon en worden blind'-verhaal. :(


2. Aan de Speed bij huisgenoten, ondertussen keihard vodka drinken en verkondigen dat je er niets van voelt. Viel ook niet op dat ik steeds para naar de spiegel liep om m'n neus te checken.

3. Strak van de Speed naar school gaan om iets terug te brengen en klasgenoten tegen komen in de bus. Aan hun blik zag ik al dat ze 't niet helemaal kosjer vonden. Vervolgens liep ik de school in en werd ik nagekeken door twee meisjes. 'Niet nu kijken', hoorde ik de ene nog zeggen.

Pfoe, gelukkig ben ik nu verstandiger. Verbazend hoeveel verschil een paar jaar kan maken in het maken van goede beslissingen.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor albizia » za jan 12, 2013 3:27 pm

in het begin van het strooi seizoen denken dat het ruim boven nul blijft :#: pieper in me tas laten zitten en zin om te trippen dus 2 suiker klontjes lsd nemen. gaat opeens na 2 uur me telefoon is het de opzichter! waar blijf je? heb je een uur geleden al opgepiept! :mad:

ik zeg kom er aan! schijt hem 7kleuren denk van kutzooi kan zo echt niet gaan :shock:

bel hem paar minuuten later trug van sorry kan echt niet komen heb al te veel gedronken :oops:

hij: maar je hebt toch dienst :mad:

ja sorry had er echt niet aan gedacht.

hij: mm okey waar woon je kom ik je wel halen!

ik denk kut! snel gezecht dat ik niet thuis was

hij: nouw dan regelt ik wel iets anders maar we hebben het er maandag er nog wel over :mad:

snel lampen uit gedaan en maar geprobeerd niet al te negative te denken, wat echt niet meevalt als je trip net begint. me lesje wel geleerd kutste weekend ooit! wachten op wat ik allemaal wel niet te horen zou krijgen?

viel uiteindelijk nog mee kwa problemen op het werk maar wat een hell was dat :roll:
albizia
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Jules » do jan 17, 2013 12:33 am

Ik ga dus op wereldreis dus de kast met spul wordt helemaal leeggemaakt, nu voor het werk zat ik door m'n kast heen graaien en kwam ik m'n precisieweegschaaltje tegen alleen deze zat onder het witte poeder dus ik dacht huh? ik heb hem schoongemaakt laatst.

Het ziet eruit als suiker zal het ook zo proeven, maak me vinger nat en neem een lebber :rock:

*Hmmm smaakt best raar, beetje zoet? :eek:

even denken , even denken OOOOOHH KUTT !!!

[S-isomer] Ketamine...

Lag ik daar op bed lekker te draaien, maar gelukkig na een uur verdween het gevoel.
Zal wel niet zoveel zijn geweest +- 15mg ong?

Met een licht hoofd na het werk :P
Jules: You know what they call a Quarter Pounder with cheese in France?
Brett: No.
Jules: Tell 'em, Vincent.
Vincent: A Royale with cheese.
Jules
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 77
Geregistreerd: di nov 27, 2012 12:42 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor ParadijsVogel » zo feb 24, 2013 9:42 pm

Gisteren zat een vriend rustig te proberen zijn glas op te eten @MDMA, hebben we hem maar een papieren bekertje gegeven, die heeft ie dus echt opgegeten. Vrij apart.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Ahote » di maart 19, 2013 4:22 pm

ParadijsVogel schreef:Gisteren zat een vriend rustig te proberen zijn glas op te eten @MDMA, hebben we hem maar een papieren bekertje gegeven, die heeft ie dus echt opgegeten. Vrij apart.


:hulde:
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Drugsblunders

Berichtdoor DamnFine69 » do jul 04, 2013 6:49 pm

Toen ik nog flink aan de g zat nam ik het, als ik ergens kort naartoe ging, altijd mee in een glazen potje van 15 ml. Ik was bij een vriend van me aan het helpen met de verbouwing van zijn huis. Hij wist van niks dus ik moest het stiekem pakken. Toen hij heel even naar de bouwmarkt was dacht ik, dit is mijn kans. Toen liet ik het potje uit me handen vallen en lag daar 15 ml op een stoffige smeervloer vespreid. Toen heb ik maar snel alles bij elkaar geschraapt met 2 pasjes en in een leeg flesje gedaan. Resultaat, g met stof, cement en weet ik veel wat daar nog allemaal op de vloer lag. # junky.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Saikedellik » ma jul 08, 2013 9:11 pm

Aan het einde van een Goa liep ik naar buiten om naar huis te gaan. Buiten stond eerst nog een cirkel van tenten met eettentjes enzo... Na 3 rondjes rondom de eettentjes heb ik nog steeds de uitgang niet gevonden, en vraag ik 1 van de snackbareigenaren maar waar toch in godsnaam de uitgang is, "of mogen we hier niet weg?" De beste man had volgensmij nog niet eerder op een drugs-feestje gestaan, want hij keek me toch raar aan, en wees naar het tentje naast hem wat gewoon de uitgang was. Wat was ik blij dat ik er uit kon, ik voelde me echt opgesloten!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor hansvaak » di jul 09, 2013 12:48 am

Een keer salvia in een park gerookt, kwamen opeens allemaal minderjarige mannetjes aanlopen, waarvan ik niet wou dat die langs kwamen. Kan me er ook weinig van herinneren. Behalve dat ik naast het bankje zat waar ik het gerookt had, terwijl het uitzicht me aan het uitlachen was. Alles had een gezicht, de bomen, het bankje en de bosjes voor me. ik had het idee dat het leven een grote grap was en dat ze me daarom aan het uitlachen waren. Een vriend van me die naast me zat, zat me te vertellen dat het allemaal goed zou komen. Ik geloofde er niks van en dacht dat hij degene was die de hele grap voor me had opgezet. Zware mindfuck natuurlijk. Gelukkig duurt zo'n trip maar een paar minuten.
Not to do list: Heroïne, cocaine/crack, nicotine, methadon, benzo's en je vader.
hansvaak
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di apr 30, 2013 1:13 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Spossie » zo jul 21, 2013 12:32 am

Lieve allemaal,

Bij deze ook spossie's drugsblunder :)

Was vorig jaar zomer lekker op een fietsvakantie. Ook al was ik alleen op vakantie was het wel gezellig. Ik was echter vergeten dat ik thuis een buisje GHB had verstopt in mn wielerbidon (zodat mijn pleegmoeder er niet zou achterkomen) Dus ik was lekker aan het fietsen toen ik ineens dorst kreeg en dus een slok uit mn bidon nam. Ik nam een flinke teug want ik dacht dat ik water naar binnen aan het werken was. Echter was het natuurlijk de GHB die ik daar had verstopt zodat mn pleegmoeder er niet achter zou komen. Dus ik schrok wel van de smaak en toen dacht ik : kut het was GHB :). Toen is er weinig van fietsen meer terecht gekomen en heb ik langs de N349 liggen spacen :):) dom maar wel errug fijn achteraf!

S P O S S I E
"Als je denkt dat alles tegenzit, kan het alleen nog maar meevallen"
~Jeffrey Heijmans
Avatar gebruiker
Spossie
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za jul 20, 2013 10:06 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor supergabbur » za aug 17, 2013 11:12 pm

Deze liep eigenlijk goed af, maar was bijna een blunder.

Jaren terug liep ik met een meisje met wie ik aan het daten was door de stad, kwamen we onverwacht opeens haar ouders tegen. Ik wilde ze natuurlijk een hand geven en me voorstellen, bedacht gelukkig op het állerlaatste moment dat ik nog een zakje pep in m'n hand had, natuurlijk ook in diegene die ik uitgestoken had.

Hoestte gelukkig last minute even in m'n elleboogholte als cover en stopte ondertussen vlug de pep weg. Dat zou anders ook behoorlijk awkward zijn geworden :P
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Duvajmikaru » za aug 17, 2013 11:46 pm

cliché maar veel te veel snuiven voordat je een club binnen gaat om een half uur later in de spiegel van het wc een fucked-up-face-van-drugs te zien
Duvajmikaru
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 48
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 3:39 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor MBpower » zo aug 18, 2013 2:45 am

Dat is geen blunder. Maar een teken dat je drugs werken. 8-)
Avatar gebruiker
MBpower
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 4:26 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor losco » ma aug 19, 2013 3:40 am

Qua alcohol..
Zoveel gezopen hebben dat je om 6 uur smorgens wakker wordt gemaakt door je moeder die toevallig bij naar het toilet gaan uit haar slaapkamer raam keek en mij met me broek op mn enkels en nog maar met een schoen aan tussen haar bloemen in de voortuin zag liggen, wilt meetellen ?
losco
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: zo aug 18, 2013 11:29 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron