Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugsblunders

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Drugsblunders

Berichtdoor henkie84 » do maart 15, 2012 5:37 pm

Oei, where to start...

Te veel alcohol:
- Tijdens het fietsen in slaap vallen, midden op de weg gevonden worden door een vrachtwagenchauffeur die dacht dat ik dood was. Vervolgens politie erbij, die me wakker maakt en vervolgens thuis netjes afzet met een briefje in m'n zak waar ze mijn fiets afgesloten hebben neergezet.
- In slaap dutten op de bank bij een vriend, wakker worden, moeten pissen. Opstaan, een meter lopen, beginnen te pissen, half op een andere vriend van mij, half in de woonkamer.
- Overal en nergens in slaap vallen.

MDMA:
- Samen met een goede maat 'een rustig drugsavondje' plannen, om 36u later per persoon ca. 2g MDMA te hebben weggewerkt en geen flauw idee meer heb van wat echt is en wat niet. De dag daarna, werken. Ouch.

2ct-7, LSD, alcohol:
- Veel vage dingen, waaronder een bierflesje naar het hoofd van een goede vriendin gooien (gelukkig mis), en al m'n kleren uit willen trekken, vervolgens in (alleen) een pyama broek gehezen worden en over straat rennen (3u 's nachts), op auto's timmeren, etc., omdat ik dacht wereldvrede te stichten. Bleek achteraf niet gelukt te zijn helaas.

Paddo's:
- Eerste eigen kweek ooit willen proberen, netjes afwegen, en tijdens het zetten van het theetje toch maar wat grote stoelen (per stuk ca. 10 a 15g) erbij gooien, want het leek zo weinig. Vijf uur later 'wakker worden' in een chaotische kamer waar ik op de grond lig, tussen allemaal rotzooi, half naakt, nergens iets van snappend.
- Tijdens een trip ontzettend boos worden op een vriend, eigenlijk zonder reden, en zo de hele tripgroep door mijn gezeur dwingen terug te gaan naar het huis waar we begonnen.

Wiet:
- Op een nuchtere maag veel sterke wietjoints roken, dan naar buiten, en in het zonnetje op het station merken dat het niet zo lekker gaat. Alles begon zwart te worden, ik dacht: "dit ken ik, als ik gewoon blijf staan, gebeurt er niets". Na mijn zicht verdwijnt ook mijn gehoor, vervolgens mijn evenwicht, en even later lig ik helemaal in de war op de grond.

Speed:
- Zeggen: "Oef, ik heb speed nodig, dan blijf ik wakker!", dan een dikke lijn nemen, en twee minuten daarna in slaap vallen. Niks meer van gevoeld.

En dat gaat nog wel even door geloof ik. Gelukkig ben ik nu een stuk verstandiger, drink en blow ik niet meer, en gebruik ik alleen nog natuurlijke psychedelica.
Avatar gebruiker
henkie84
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:34 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor subway » do maart 15, 2012 7:00 pm

s0s schreef:
Mr T. schreef:
subway schreef:Mega stoned:

Mensen gemind-fucked;

Met zn 4en achter iemand aanlopen en omstebeurt naast hem gaan lopen om wake-up te fluisteren, net alsof ze in een droom zitten. hier een goede tien minuten mee doorgaan totdat die persoon een vriend van je finaal voor zn bek slaat, misschien niet zo'n goed idee.


Zo iets is echt heel erg vervelend :mad: Toen ik eens stoned was besloot een groepje vrienden continu mijn naam te fluisteren, en vervolgens ontkennen dat ze dat aan het doen waren. Ik had best door waar ze mee bezig waren dus het was echt irritant. Al is iemand erom voor z'n bek rammen wel weer een beetje overdreven


Als je een trippend persoon express gaat
mindfucken verdien je die klap op je bek
wel. Dat is echt niet relaxt.


Scheelt dat hij niet aan het trippen was.
Que?
Avatar gebruiker
subway
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 3:13 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor subway » di apr 10, 2012 12:01 pm

Afgelopen weekend, zaterdagavond, met 5 gasten een paar pilletjes gepakt, vriend van me had in 3 uur 4 rolexjes naar binnen gehapt.

Na een paar uur was hij flink aan het hallucineren, ging hij plassen en toen hij terugkwam zei hij het volgende:


WOW GAST!!?!?!

Ik was net aan het pissen, en het leek net alsof er een draadje uit mijn piemel hing, dus ik probeerde dat draadje eruit te halen, gevolg: hele hand onder de pis.


We kwamen niet meer bij.
Que?
Avatar gebruiker
subway
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 3:13 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Saikedellik » di apr 10, 2012 5:12 pm

Hahaha geniaal :D
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor -ArKady. » di apr 10, 2012 7:20 pm

subway schreef:Afgelopen weekend, zaterdagavond, met 5 gasten een paar pilletjes gepakt, vriend van me had in 3 uur 4 rolexjes naar binnen gehapt.

Na een paar uur was hij flink aan het hallucineren, ging hij plassen en toen hij terugkwam zei hij het volgende:


WOW GAST!!?!?!

Ik was net aan het pissen, en het leek net alsof er een draadje uit mijn piemel hing, dus ik probeerde dat draadje eruit te halen, gevolg: hele hand onder de pis.


We kwamen niet meer bij.


:shock: :lol: :lol:
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor knolselderij » di apr 10, 2012 9:25 pm

Nasty,


ook toevallig dat het altijd vrienden zijn natuurlijk :grin:
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Drugsblunders

Berichtdoor subway » di apr 10, 2012 9:26 pm

knolselderij schreef:Nasty,


ook toevallig dat het altijd vrienden zijn natuurlijk :grin:


??
Que?
Avatar gebruiker
subway
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 3:13 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Maddog » di apr 10, 2012 9:28 pm

subway schreef:
knolselderij schreef:Nasty,


ook toevallig dat het altijd vrienden zijn natuurlijk :grin:


??



Ja als een vreemde op me af kwam en zei dat er een draadje uit zijn lul kwam, liep ik snel de andere kant op.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor subway » di apr 10, 2012 9:29 pm

Madcat schreef:
subway schreef:
knolselderij schreef:Nasty,


ook toevallig dat het altijd vrienden zijn natuurlijk :grin:


??



Ja als een vreemde op me af kwam en zei dat er een draadje uit zijn lul kwam, liep ik snel de andere kant op.


Denk dat ik dan nog harder had kunnen lachen, omdat het compleet random is.
Que?
Avatar gebruiker
subway
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 3:13 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Karhu » di apr 10, 2012 10:44 pm

knolselderij schreef:Nasty,


ook toevallig dat het altijd vrienden zijn natuurlijk :grin:


Als dit mij was overkomen, had ik het ook op vrienden afgeschoven :P!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Drugsblunders

Berichtdoor subway » di apr 10, 2012 10:46 pm

Xeloc schreef:
knolselderij schreef:Nasty,


ook toevallig dat het altijd vrienden zijn natuurlijk :grin:


Als dit mij was overkomen, had ik het ook op vrienden afgeschoven :P!


Nee dit had ik vol trots verteld over mezelf, hoe kun je hier nou niet om lachen als je het zelf doet.
Que?
Avatar gebruiker
subway
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 3:13 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Maddog » di apr 10, 2012 11:34 pm

subway schreef:
Xeloc schreef:
knolselderij schreef:Nasty,


ook toevallig dat het altijd vrienden zijn natuurlijk :grin:


Als dit mij was overkomen, had ik het ook op vrienden afgeschoven :P!


Nee dit had ik vol trots verteld over mezelf, hoe kun je hier nou niet om lachen als je het zelf doet.



ik had ook in een deuk gelegen als een kameraad over zijn hand heen plaste
:woeh: :lol:
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Rups » do apr 12, 2012 5:57 pm

Heb niet echt veel grote blunders... laatste keer trippen te hard gegaan en lopen schreeuwen en raar doen, en later ook nog.. vriendin : 'Hoe gaat het?' Rups : 'Mwoah best lekker getript hoor 8-)'
Op mdma op het podium tijdens uitgaan bij het opstaan (stonden bankjes op het podium aan de zijkanten waar je kon zitten) m'n strapless jurk perongeluk omlaag getrokken en nog een minuut staan dansen en door de hitte + verhoogde lichaamstemperatuur van de M niet gemerkt dat ik topless stond right in front voor de grote zaal mensen (moest er nog op getipt worden door een vriend ook) :#:
En afgezien dat ik mezelf een aantal keer voor lul heb gezet ivm. overgeven door drugs niet echt blunders mee gemaakt..
Naja laatst met m'n moeder.
Iemand had een flesje poppers bij mij laten staan, ik wist van niks, moeders vind het : 'Wat is dit?'
GAAT ZE ERAAN RUIKEN :|
Verder niet gehoord of ze effect voelde ofzo maar ze bleef er constant aan snuiven maar ze wist écht niet wat het was.
Later best grappig maar op dat moment stond ik inwendig echt te gillen : 'NEE NIET DOEN NIET DOEN' :lol:
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Pff » do apr 12, 2012 6:03 pm

Een avondje chillen onder het genot van mxe bij vrienden thuis. Besluiten om een rondje te gaan lopen en dan onszelf buitensluiten... Moesten de reservesleutel halen bij zijn moeder :roll:
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor -ArKady. » do apr 12, 2012 6:06 pm

Rups schreef:Heb niet echt veel grote blunders... laatste keer trippen te hard gegaan en lopen schreeuwen en raar doen, en later ook nog.. vriendin : 'Hoe gaat het?' Rups : 'Mwoah best lekker getript hoor 8-)'
Op mdma op het podium tijdens uitgaan bij het opstaan (stonden bankjes op het podium aan de zijkanten waar je kon zitten) m'n strapless jurk perongeluk omlaag getrokken en nog een minuut staan dansen en door de hitte + verhoogde lichaamstemperatuur van de M niet gemerkt dat ik topless stond right in front voor de grote zaal mensen (moest er nog op getipt worden door een vriend ook) :#:
En afgezien dat ik mezelf een aantal keer voor lul heb gezet ivm. overgeven door drugs niet echt blunders mee gemaakt..
Naja laatst met m'n moeder.
Iemand had een flesje poppers bij mij laten staan, ik wist van niks, moeders vind het : 'Wat is dit?'
GAAT ZE ERAAN RUIKEN :|
Verder niet gehoord of ze effect voelde ofzo maar ze bleef er constant aan snuiven maar ze wist écht niet wat het was.
Later best grappig maar op dat moment stond ik inwendig echt te gillen : 'NEE NIET DOEN NIET DOEN' :lol:


haha hier zitten toch anders wel een paar mooie tussen hoor :lol:
er aan ruiken dat is ook echt typisch iets wat mijn moeder zou doen
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor TrotseBoer » zo mei 20, 2012 2:04 pm

Schaam me er voor en vertel het liever niet, maar kan dit jullie onthouden: Ik had een half jaar terug op een dubstep feest 2 xtc pillen op. Mijn kameraad had nog iets meer nodig wat er dus niet was. Iemand had mij al iets aangeboden op het feest. Ik meende hem te herkennen en vroeg of hij nog een pil kon fixen. Hij en 3 anderen schoten in de lach. Ik had zojuist aan een bewaker gevraagd of hij een pil voor me had.. Kan er nu wel om lachem, dit gebeurt mij nooit weer.
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: Drugsblunders

Berichtdoor knolselderij » zo mei 20, 2012 2:19 pm

TrotseBoer schreef:Schaam me er voor en vertel het liever niet, maar kan dit jullie onthouden: Ik had een half jaar terug op een dubstep feest 2 xtc pillen op. Mijn kameraad had nog iets meer nodig wat er dus niet was. Iemand had mij al iets aangeboden op het feest. Ik meende hem te herkennen en vroeg of hij nog een pil kon fixen. Hij en 3 anderen schoten in de lach. Ik had zojuist aan een bewaker gevraagd of hij een pil voor me had.. Kan er nu wel om lachem, dit gebeurt mij nooit weer.



als je je hier al voor schaamt kan de rest beter niet eerlijk zijn
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Saikedellik » zo mei 20, 2012 2:19 pm

TrotseBoer schreef:Schaam me er voor en vertel het liever niet, maar kan dit jullie onthouden: Ik had een half jaar terug op een dubstep feest 2 xtc pillen op. Mijn kameraad had nog iets meer nodig wat er dus niet was. Iemand had mij al iets aangeboden op het feest. Ik meende hem te herkennen en vroeg of hij nog een pil kon fixen. Hij en 3 anderen schoten in de lach. Ik had zojuist aan een bewaker gevraagd of hij een pil voor me had.. Kan er nu wel om lachem, dit gebeurt mij nooit weer.

:hulde:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Taxi. » zo mei 20, 2012 2:55 pm

Eerste keer dat ik zou gaan snuiven (methylone, was achteraf ook echt niet fijn voor de neus, maar dat doet er nu ff niet toe), ik netjes een klein lijntje gemaakt. Rol een buisje van mn tientje, wil gaan snuiven, maar door de spanning adem ik nog uit door mn neus.. Gelukkig lag de methylone nog op het pasje, maar moest dus wel het lijntje opnieuw maken. 2e keer,, gebeurt precies hetzelfde :#:
Pas bij de 3e keer zat alles in mn neus :roll2:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor snuifduif » ma mei 21, 2012 11:22 pm

MushRockker schreef:Eerste keer dat ik zou gaan snuiven (methylone, was achteraf ook echt niet fijn voor de neus, maar dat doet er nu ff niet toe), ik netjes een klein lijntje gemaakt. Rol een buisje van mn tientje, wil gaan snuiven, maar door de spanning adem ik nog uit door mn neus.. Gelukkig lag de methylone nog op het pasje, maar moest dus wel het lijntje opnieuw maken. 2e keer,, gebeurt precies hetzelfde :#:
Pas bij de 3e keer zat alles in mn neus :roll2:

Standaard beginners fout
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Einstein » ma mei 21, 2012 11:47 pm

Ja, dat is waarschijnlijk bijna iedereen hier wel overkomen in den beginne :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Ivo » di mei 22, 2012 7:36 am

Einstein schreef:Ja, dat is waarschijnlijk bijna iedereen hier wel overkomen in den beginne :snort:

En tot 3 keer toe zitten fluiten terwijl je een bommetje mdma maakt, heeft ook iedereen gedaan toch? :P
Ik heb echt een halve gram weggeblazen die nacht, en ik bleef maar fluiten :/
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor knolselderij » di mei 22, 2012 2:08 pm

jaa iedereen zn hand op steken die zich hier wel ns schuldig aan heeft gemaakt *steekt zn hand op*
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Drugsblunders

Berichtdoor BOOBS » di mei 22, 2012 2:12 pm

Ikke
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Schism » di mei 22, 2012 3:33 pm

Wil je 4 pagina's met foto's van handen en ''ikke'' ofzo? :P
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Dreuge » di mei 22, 2012 6:45 pm

ik niet geloof ik
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor nostalgie » zo mei 27, 2012 10:18 pm

Ik heb een keer een shaggie gedraaid met het groene plastic vloeitje en volledig opgerookt (het was donker en ik was een beetje aangeschoten)

Ik vroeg me al af waarom het zo lastig draaide en waarom het zo moeilijk hijste, heb er overigens wel flinke buikpijn van gekregen.


Nog een blunder is dat ik zeer dronken geworden ben op een schoolexcursie waar een non-alcohol beleid gevoerd werd. Ik ben gelukkig niet naar huis gestuurd.
nostalgie
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo mei 27, 2012 4:57 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Bonke » zo jun 03, 2012 5:22 pm

Vorige week was met me non-drugs vriendengroepje weg. Ik ging even naar de wc paar puntjes pep pakken, kom ik terug merkt een vriendin op dat ik allerlei wit poeder in me stoppelbaard had hangen. Zij trekt gelijk haar neus op, heb ik dat ook maar gedaan en er een grapje van gemaakt. Kan niet missen dat ze het doorhad :#:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Drugsblunders

Berichtdoor pillenvreter » zo jun 03, 2012 6:53 pm

2 pilletjes achterover gegooid, of ik even een foto wil maken van een groepje, maar natuurlijk.

druk ik 2 keer achter mekaar op de aan/uit knop.. en om te kijken wat ik toch fout doe kantel ik het toestel en gooi mn flesje water leeg over mn shirt :kleuter:

gotta love xtc :love:
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor DackJaniels » ma jun 04, 2012 4:37 am

Alcohol:
- bij een scharrel in zn bed gekotst, hij heeft me daarna toch echt 2 maanden genegeerd.
- te veel gedronken terwijl ik de volgende dag naar school moest, ik stond om 7 uur sochtends aan de deur. Toen mijn moeder vroeg 'moet jij niet naar school?' reageren met 'moet jij niet aardig doen?' etc.

XTC:
- zo'n avond waarbij iemand (bekend of niet) maar een beetje een uitnodigende houding hoeft te hebben en ik rende al op hem af met mn armen gespreid, roepend: 'net als in the notebook, ja!'
- na wat pillen met een groep van 5 man steeds bevriezen als de uitsmijter een ronde maken door het café. Dat zal hem vast niet zijn opgevallen.
I have a lot of beliefs and I live by none of ‘em. They’re just my beliefs. I just like believing them. I like that part.
Avatar gebruiker
DackJaniels
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 2:37 am
Woonplaats: Breda

VorigeVolgende

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner