Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugsblunders

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Dennenboom » za okt 29, 2011 9:04 pm

fushizzle schreef:zie jij ergens staan dat ik de grap baas vond? nee.. maar wel de reactie leer lezen mafkees


POLL
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor pammer » di nov 01, 2011 4:12 pm

Madcat schreef:Had ie een kilozak met banketbakkers suiker te pakken uit het keukenkastje ernaast, en stond met suiker nog half in zijn neus te mompelen van of t wel speed was.

HAHAH FUCKING HILARISCH XD
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor bonghit » di nov 01, 2011 11:27 pm

Als je wiet voor je op tafel hebt liggen,
en dan begint te niezen :eek: :mad:
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Drugsblunders

Berichtdoor DonnieDarko1979 » wo nov 02, 2011 12:04 am

Kan me nog een warme zomerdag herinneren op school.
Het was pauze dus ik met een vriend van het schoolterrein en in het gras bij een beekje een wel hele dikke hasj joint roken. Ik had misschien toch eerst iets moeten eten, maar goed dat was te laat.
De pauze was voorbij en we moesten terug naar de les.
Ik zit daar bij scheikunde practicum en we moesten wat proeven doen. De chemische geurtjes didn't agree with me. Ik trok helemaal wit weg en begon me toch te zweten...
De leraar kwam naar me toe en vroeg of het wel goed met me ging. Ik zei van niet en hij vond dat ik maar naar huis moest gaan.
Toen ik weer buiten was, lekkere frisse lucht kon inademen en een heerlijke mars had gegeten voelde ik me weer helemaal top.
Ik een sms gestuurd naar die vriend van me: de leraar vond dat ik er slecht uitzag en heeft me naar huis gestuurd. Ik ga nu naar de shop, zie je daar straks.
Rest van de middag in de shop gezeten.....
Wat was de middelbare school toch een gare tijd.
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Bloxnix » wo nov 02, 2011 12:40 am

DonnieDarko1979 schreef:Kan me nog een warme zomerdag herinneren op school.
Het was pauze dus ik met een vriend van het schoolterrein en in het gras bij een beekje een wel hele dikke hasj joint roken. Ik had misschien toch eerst iets moeten eten, maar goed dat was te laat.
De pauze was voorbij en we moesten terug naar de les.
Ik zit daar bij scheikunde practicum en we moesten wat proeven doen. De chemische geurtjes didn't agree with me. Ik trok helemaal wit weg en begon me toch te zweten...
De leraar kwam naar me toe en vroeg of het wel goed met me ging. Ik zei van niet en hij vond dat ik maar naar huis moest gaan.
Toen ik weer buiten was, lekkere frisse lucht kon inademen en een heerlijke mars had gegeten voelde ik me weer helemaal top.
Ik een sms gestuurd naar die vriend van me: de leraar vond dat ik er slecht uitzag en heeft me naar huis gestuurd. Ik ga nu naar de shop, zie je daar straks.
Rest van de middag in de shop gezeten.....
Wat was de middelbare school toch een gare tijd.

Ik snap het blunder gedeelte niet :D
Lijkt me best chill :p
Bloxnix
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 5:03 am
Woonplaats: België

Re: Drugsblunders

Berichtdoor DonnieDarko1979 » wo nov 02, 2011 1:11 am

Nou ja, een veel te zware hasj joint roken op een lege maag in de brandende zon vlak voor de les was niet echt een goed idee eigenlijk.
Dat het vervolgens toch nog een leuke middag werd tja da's dan wel weer geluk natuurlijk.
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Yung Dagobert » wo nov 02, 2011 1:21 am

Haha, herkenbaar Donnie :D. Blowen voor de les op de middelbare school, hemels altijd.
Fok du maatschappij.
Avatar gebruiker
Yung Dagobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:13 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Porcelain » wo feb 22, 2012 11:44 pm

In het politieontnuchteringshokje eindigen, vond ik vandaag wel een behoorlijke blunder.
hee ik heb geen probleem
en ik vind niemand raar
alleen maar zien hoe je de trap oploopt
ik zit simpel in elkaar
Porcelain
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 195
Geregistreerd: ma apr 04, 2011 3:38 pm
Woonplaats: Enschede.

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Dione » do feb 23, 2012 12:04 am

Porcelain schreef:In het politieontnuchteringshokje eindigen, vond ik vandaag wel een behoorlijke blunder.


Te veel gezopen?
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Avatar gebruiker
Dione
Original DF Queen
Donateur
Offline
 
Posts: 1734
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:11 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Porcelain » do feb 23, 2012 12:12 am

Nee. Wel viel ik bijna in slaap tegen een lantaarnpaal. Tja. De ghb viel iets zwaarder dan verwacht. Onder het motto 'gevaar voor jezelf' werd ik gefouilleerd, kettingen af, zakken leeg, mobiel inleveren, tas inleveren, jas uit, vest uit en ruim een uur in een klein hokje. 'Op slag nuchter' begrijp ik ineens een stuk beter.
hee ik heb geen probleem
en ik vind niemand raar
alleen maar zien hoe je de trap oploopt
ik zit simpel in elkaar
Porcelain
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 195
Geregistreerd: ma apr 04, 2011 3:38 pm
Woonplaats: Enschede.

Re: Drugsblunders

Berichtdoor knolselderij » vr feb 24, 2012 11:12 pm

Cyd schreef:Haha, herkenbaar Donnie :D. Blowen voor de les op de middelbare school, hemels altijd.


ja en nu dat je achteraf ouder bent, heel dom natuurlijk
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Maddog » za feb 25, 2012 4:22 pm

ik moest een keer aan het werk op een maandag ochtend rond 08:00. toen dacht ik "Hee het is zaterdag, morgen de hele dag vrij, dus morgen wat eerder op bed." Flink aan het bier en achteraf een mega joint erachteraan. was een uur of 06:00 kon net me bed in komen. maar het leek me we handig om de wekker te zetten. dus pak het mobieltje, enh zie dat het maandag 06:00 is. heb me maar ziek gemeld.

Niet echt een blunder, gewoon een dagje vergist
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Karhu » za feb 25, 2012 4:35 pm

Vind ik toch een vrij grote blunder hoor :P!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Mad Hatter » za feb 25, 2012 5:42 pm

Dat is toch wel een behoorlijke blunder
There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Which luckily I am.


Avatar gebruiker
Mad Hatter
Down with the bloody Red Queen!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 454
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 10:26 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Maddog » za feb 25, 2012 6:01 pm

Xeloc schreef:Vind ik toch een vrij grote blunder hoor :P!



Nee maar ik trek mijn broek niet uit om dan over het bed heen te poepen van een beste kameraad, waarna die mijn brommer in de brand steekt. Wie was dat ook alweer?
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor knolselderij » za feb 25, 2012 6:25 pm

Madcat schreef:
Xeloc schreef:Vind ik toch een vrij grote blunder hoor :P!



Nee maar ik trek mijn broek niet uit om dan over het bed heen te poepen van een beste kameraad, waarna die mijn brommer in de brand steekt. Wie was dat ook alweer?


http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=30&t=28
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Karhu » za feb 25, 2012 7:44 pm

Madcat schreef:
Xeloc schreef:Vind ik toch een vrij grote blunder hoor :P!



Nee maar ik trek mijn broek niet uit om dan over het bed heen te poepen van een beste kameraad, waarna die mijn brommer in de brand steekt. Wie was dat ook alweer?


Zou het verhaal wel mooier van worden!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Frenchcore » wo maart 07, 2012 7:30 pm

Stoned en dronken plassen tussen op/in de autogrill van een politiewagen die geparkeerd stond aan een fuif.
Een andere keer kakken op het dak van het jeugdcentrum gebouw. En voor de rest allemaal marginale toestanden met alcohol :p.
Carpe diem
Avatar gebruiker
Frenchcore
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: wo feb 08, 2012 10:44 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Maddog » wo maart 07, 2012 9:32 pm

Zo bezopen, maar net niet goed genoeg, maar wel dat het niet eens raar leek om al lopende naar huis in de bosjes te plassen, en niet stilstaan ofzo. pas de volgende dag begon ik er na te denken van dat t best wel vreemd was.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Jelly » do maart 08, 2012 1:28 am

Toen ik wat jonger was waren we eens vodka drinken bij een maat thuis. Op een gegeven moment was ik zo misselijk dat ik naar de wc rende en onwijs begon over te geven. Het spoot er echt uit met avond eten en al. Helaas was ik zo dronken dat me ontgaan was dat de deksel naar beneden stond. Alle kots was afgeketst en zat tegen de muren, op mezelf en op de grond. Echt alles zat onder de kots.
Ik wilde het goed maken dus ik deed de deur op slot om het schoon te maken. Ik probeerde met mijn handen het in de toilet te scheppen en het op te dweilen met wc papier. Ik was alleen zo dronken dat ik steeds omviel in de kots en uiteindelijk kwamen mijn maten binnen nadat ze het slotje van buiten hadden geopend en troffen ze een soort crime scene van kots aan waarin ik lag te spartelen.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Trippie » do maart 08, 2012 1:55 am

Toen ik dacht dat ik wel een nachtje door kon doen op sos en alcohol en erna naar school gaan...
Ik slaagde er niet eens in om zonder vallen naar het toilet te lopen toen de les begon. Gelukkig ben ik daar nooit geraakt.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Stefaan » do maart 08, 2012 2:37 am

Jelly schreef:Toen ik wat jonger was waren we eens vodka drinken bij een maat thuis. Op een gegeven moment was ik zo misselijk dat ik naar de wc rende en onwijs begon over te geven. Het spoot er echt uit met avond eten en al. Helaas was ik zo dronken dat me ontgaan was dat de deksel naar beneden stond. Alle kots was afgeketst en zat tegen de muren, op mezelf en op de grond. Echt alles zat onder de kots.
Ik wilde het goed maken dus ik deed de deur op slot om het schoon te maken. Ik probeerde met mijn handen het in de toilet te scheppen en het op te dweilen met wc papier. Ik was alleen zo dronken dat ik steeds omviel in de kots en uiteindelijk kwamen mijn maten binnen nadat ze het slotje van buiten hadden geopend en troffen ze een soort crime scene van kots aan waarin ik lag te spartelen.


:rock: :puke: Géniaal verhaal :P :hulde:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Ragnarok » do maart 08, 2012 1:47 pm

Avatar gebruiker
Ragnarok
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 434
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:31 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Dopey » do maart 08, 2012 9:34 pm

Vorige week was ik zo waps dat ik vergeten was dat ik op zo veel drugs mijn piem0l niet meer kon gebruiken.

Kwam daar een beetje te laat achter; leuk om dat dan uit te leggen.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor davy jones » do maart 08, 2012 10:16 pm

1 grote blunder dat ik ooit drugs ben gaan gebruiken
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Doc » vr maart 09, 2012 3:56 pm

Dat ik met oud en nieuw zo dronke was dat ik niet meer kon lopen, pep in me neus gestopt kreeg wat niet hielp, bij me ex in huis gevalle nadat ik er heel lang niet was geweest (letterlijk 4 stappen binnen gezet en ging knock-out)

Op haar bed paar uurtjes heb ligge kotse, naar huis getilt ben omdat ik nauwelijks kon lopen

De volgende dag netjes in bed heel laat en verkankert wakker worden en tegen me moeder zeggen dat ik best moe ben en opzich wel wat had gedronken, waarna ze antwoorde dat ze mij in mijn onderbroek onderkoeld op de bank vond en mij in bed had gelegd, wat heel moeilijk was omdat ik zo erg tegenspartelde.

Sinds dien drink ik geen sterke drank meer.
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Drugsblunders

Berichtdoor subway » ma maart 12, 2012 1:39 pm

Mega stoned:

Mensen gemind-fucked;

Met zn 4en achter iemand aanlopen en omstebeurt naast hem gaan lopen om wake-up te fluisteren, net alsof ze in een droom zitten. hier een goede tien minuten mee doorgaan totdat die persoon een vriend van je finaal voor zn bek slaat, misschien niet zo'n goed idee.
Que?
Avatar gebruiker
subway
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 3:13 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Bloempjes25 » wo maart 14, 2012 8:25 pm

Post maar ff aangepast want in blunders ben ik goed :beer: en heb ik er genoeg gehad

Samen met vriend een space cake (jaren geleden, woonde net op mezelf) gegeten die iemand anders gemaakt had (toen nog nooit wat geprobeerd). Vervolgends allebij mega hallucinerend naar bed. Vriend: ik hoor iemand binnen komen, ik: fuck er loopt echt iemand door de kamer, : vriend pakt de tel en belt 112.... Na een aantal vragen hadden ze t wel door en werd er gevraagd of we wat hadden gebruikt, aangezien mijn vriend door de telefoon schreeuwde dat er iemand in ons huis liep. Wat hebben we er later om gelachen weet tot op de dag van vandaag niet wat er allemaal in de cake zat...

We was aardig los gekomen, dus met een vriendin een karaoke bar in. Stond een man geweldig te zingen. Stonden er bloemen op tafel. Ze pakt de bloemen eruit en gooit ze naar hem, ik pak de oase en smijt het naar hem op het podium waarop zij vervolgens het bakje pakt en het naar het podium smijt. En iedereen lachen, alleen werden we wel vriendelijk verzocht het niet meer te doen.

Met een fles likeur op de fiets door de polder naar de kroeg, begin van de polder (ook begin van het fietspad) staat politie. Aangehouden omdat je in het openbaar niet mag drinken. Kreeg ik een waarschuwing. Dus ik zeg, zal t nooit meer doen, smijt die fles in de bosjes en had vervolgens wel een bekeuring, voor het weggooien van de fles....
Groetjes
"De Co-assistente"

Zet een . tussen de eerste letter van de drugs/medicatie en je bent niet te googlen ;-)
Avatar gebruiker
Bloempjes25
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: wo maart 14, 2012 4:42 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Mr T. » wo maart 14, 2012 8:48 pm

subway schreef:Mega stoned:

Mensen gemind-fucked;

Met zn 4en achter iemand aanlopen en omstebeurt naast hem gaan lopen om wake-up te fluisteren, net alsof ze in een droom zitten. hier een goede tien minuten mee doorgaan totdat die persoon een vriend van je finaal voor zn bek slaat, misschien niet zo'n goed idee.


Zo iets is echt heel erg vervelend :mad: Toen ik eens stoned was besloot een groepje vrienden continu mijn naam te fluisteren, en vervolgens ontkennen dat ze dat aan het doen waren. Ik had best door waar ze mee bezig waren dus het was echt irritant. Al is iemand erom voor z'n bek rammen wel weer een beetje overdreven
Metakeet
Avatar gebruiker
Mr T.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 11:40 am
Woonplaats: Aarde en omgeving

Re: Drugsblunders

Berichtdoor DamnFine69 » wo maart 14, 2012 9:01 pm

Mr T. schreef:
subway schreef:Mega stoned:

Mensen gemind-fucked;

Met zn 4en achter iemand aanlopen en omstebeurt naast hem gaan lopen om wake-up te fluisteren, net alsof ze in een droom zitten. hier een goede tien minuten mee doorgaan totdat die persoon een vriend van je finaal voor zn bek slaat, misschien niet zo'n goed idee.


Zo iets is echt heel erg vervelend :mad: Toen ik eens stoned was besloot een groepje vrienden continu mijn naam te fluisteren, en vervolgens ontkennen dat ze dat aan het doen waren. Ik had best door waar ze mee bezig waren dus het was echt irritant. Al is iemand erom voor z'n bek rammen wel weer een beetje overdreven


Als je een trippend persoon express gaat
mindfucken verdien je die klap op je bek
wel. Dat is echt niet relaxt.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

VorigeVolgende

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner