Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugsblunders

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Drugsblunders

Berichtdoor MDMC » ma jun 13, 2011 2:47 pm

Op Emporium festival 2010, de hele dag aan de GHB gezeten. Rond 9/10 uur een keer een dikke lik kristallen gepakt, vanaf dat moment 1 grote droom (zoals snuifduif een beetje beschrijft). Ik dacht dat iedereen naar huis ging, en wij de fietsen gingen pakken (we waren met de auto). Ik heb een willekeurige fiets gepakt en een 500 meter (op slot) mee liggen zeulen. Ik ben bij een lokaal tankstation neergeploft op de fiets en gaan slapen. Zo'n 10 minuten later wakker gemaakt door 2 mooie dames die vroegen of ik niet beter op een bed kon gaan liggen. Op dat moment was ik weer echt kats nuchter, en snapte er niks meer van.
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Jack Daniels » do jun 16, 2011 11:56 pm

teveel pep en pille gehad, en denken dat je eigen vrienden je opsluiten in hun huis en de politie bellen omdat je m de pan uit spaced en bijna via de regenpijp na beneden klimmen om vervolgens 7 km na huis te lopen.
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » vr jun 17, 2011 12:05 am

Andyy schreef:teveel pep en pille gehad, en denken dat je eigen vrienden je opsluiten in hun huis en de politie bellen omdat je m de pan uit spaced en bijna via de regenpijp na beneden klimmen om vervolgens 7 km na huis te lopen.

:lol:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Jack Daniels » vr jun 17, 2011 12:06 am

shit happens
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Dopey » za jun 25, 2011 12:40 pm

Ergens in de nacht een lijntje coke aangeboden krijgen, blijkt het gemixed met pep te zijn.

Doei nachtrust, hallo verkankedheid :wave:
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Djezus » za jun 25, 2011 6:05 pm

h
Laatst bijgewerkt door Djezus op wo feb 12, 2014 12:21 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Djezus
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za mei 14, 2011 8:25 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » za jun 25, 2011 6:21 pm

Djezus schreef:terwijl ik dronken was gaan poepen met de bril er nog op :geek:

:lol: Leuk dat je de invulling aan ons overlaat. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Exceptional » za jun 25, 2011 8:51 pm

Lip schreef:Doei nachtrust, hallo verkankedheid :wave:

Dat is geen blunder. Dat is een hele slechte vorm van humor niet kunnen waarderen.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » wo jun 29, 2011 7:55 pm

Djezus schreef:terwijl ik dronken was gaan poepen met de bril er nog op :geek:


Als ik ga poepen hou ik standaard m'n bril op, waarom zou je die af doen ?! :ugeek: :roll:
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Cocainer » wo jun 29, 2011 8:07 pm

Zo naar de kelote dat ik een joint aan de verkeerde kant had opgestoken :shock:
Die kon ik meteen weggooien..
The coke bugs were out in force, doing military manoeuvres, all jazzed up on their Bolivian marching powder.
Avatar gebruiker
Cocainer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 244
Geregistreerd: wo maart 23, 2011 10:03 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » wo jun 29, 2011 8:20 pm

Een van de meest belachelijke dingen:

Een peuk opsteken.


.



.



.


Terwijl die nog achter je oor zit.

Dag halve kapsel :wave:

MDMA :love:
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Koekert » wo jun 29, 2011 9:45 pm

Ket uit het zakje snuiven en dan bijna een halve gram weg snuiven. Een uur later merk je tijdens je space dat je erg moet pissen. Vervolgens loop je naar de wc (met de ketstep zoals dat hier werd genoemd :P) en je probeert het maar zo goed mogelijk te doen. Enige probleem is dat het huis draait als de vila volta van de efteling. Dit ging dus niet helemaal goed :lol: Heb me ook echt vast moeten houden tijdens het pissen anders was ik vast nog omgevallen ook.

En een keer onder mdma tegen een oude gozer op een feestje beginnen te lullen en ook vragen of hij ook drugs gebruikt. Waarop hij antwoord: Nee bah wat een troep. Een half jaar later blijkt dat de ouder van de vriendin van een vriend te zijn die af en toe naar feestjes gaan :lol:.

De eerste keer mdma de pillen in je portemonnee doen en na het uitgaan bij een maat gaan slapen met je kleren aan. Ik werd wakker keek in me portemonnee en dacht: WTF ik had toch pillen in dit zakje zitten en geen poeder? Nee dat rollen in je slaap daar kunnen pillen niet tegen.

Zat zijn en na het pissen het knoopje van je broek slopen en kwijt raken. En mijn broek steeds maar bijna afzakken. Die zelfde nacht een beetje praten met 2 chicks en de volgende dag bleek 1 ervan bijna 30 te zijn ofzo :oops: . En beiden waren ze niet echt knap ofzo :oops: .

Meer kan ik nu niet op komen. 8-)
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor duplicity » wo jun 29, 2011 11:48 pm

Koekert schreef:Ket uit het zakje snuiven en dan bijna een halve gram weg snuiven. Een uur later merk je tijdens je space dat je erg moet pissen. Vervolgens loop je naar de wc (met de ketstep zoals dat hier werd genoemd :P) en je probeert het maar zo goed mogelijk te doen. Enige probleem is dat het huis draait als de vila volta van de efteling. Dit ging dus niet helemaal goed :lol: Heb me ook echt vast moeten houden tijdens het pissen anders was ik vast nog omgevallen ook.


Wtf ? Als ik een halve gram ket zou doen zou ik zelfs niet meer door hebben of ik moet pissen. Laat staan nog naar een wc wandelen.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor brick_top » do jun 30, 2011 5:21 pm

Made of stuff schreef:Als ik stoned ben, doe ik altijd een soort van sketches. Ik betrek dan andere mensen hierbij, maar als ze agressief reageren dan betrek ik ze er ook bij. Soms reageren ze leuk, maar soms ook niet. Hoe dan ook ik ga door met mijn sketch, omdat ik dit leuk vind en totaal niet nadenk. Hierdoor `zei iemand gisteren: Moet je in de gracht gooien ofzo. Waardoor ik het nog leuker om verder te gaan. De spanning, de awkwardness, de grappigheid en de reactie van de mensen maken het gewoon te EPIC :rock:


Hahahahaha :love:
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Balance » do jun 30, 2011 5:29 pm

Klinkt cool Made of stuff :)
(filmen...)
Fire
Spoiler! :
Oeps niks te melden hier :P
Avatar gebruiker
Balance
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:12 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Dopey » za jul 02, 2011 12:34 pm

Exceptional Insight schreef:
Lip schreef:Doei nachtrust, hallo verkankedheid :wave:

Dat is geen blunder. Dat is een hele slechte vorm van humor niet kunnen waarderen.


Volgens mij heb ik er zelf nog het meest om gelachen. Het kwam alleen een beetje slecht uit. :kleuter:
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Saikedellik » do jul 14, 2011 6:10 pm

Stoned thee zetten en tosti's maken tegelijk. Na een minuut je afvragen waarom dat tosti-ijzer zulk raar geluid maakt, een paar minuten aankijken hoe het kan dat het tosti-ijzer frituurgeluiden maakt, en er dan achterkomen dat dit de waterkoker is. :smokin: :stoned:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor muz1k » do jul 14, 2011 6:25 pm

Naar het huis van je ouders gaan, terwijl ze op vakantie zijn en daar een nieuwe 2CB pil uittesten.

Sowieso bleek de pil wat sterker dan verwacht en in mijn trip kwamen mijn ouders thuis. Hele gekke trip gehad, met tussendoor wel zure stukjes zoals het hele huis stofzuigen.

Wel een diepere band met mijn ouders opgebouwd die trip. Heel bijzonder.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Drugsblunders

Berichtdoor snuifduif » vr jul 15, 2011 8:05 am

Miele schreef:Stoned thee zetten en tosti's maken tegelijk. Na een minuut je afvragen waarom dat tosti-ijzer zulk raar geluid maakt, een paar minuten aankijken hoe het kan dat het tosti-ijzer frituurgeluiden maakt, en er dan achterkomen dat dit de waterkoker is. :smokin: :stoned:


Haha ik heb een keer iets vergelijkbaars gehad. Ik zat na een nacht doorhalen met vrienden in een kamer en eentje ging naar de wc. Wij rustig praten en opeens horen we een kletterend geluid dus wij aandachtig luisteren wat dat kon zijn bleek dat ik mn pak fruitontbijt om had gestoten :lol:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Saikedellik » vr jul 15, 2011 1:13 pm

Haha die is ook wel nice, en het eerst ook gewoon niet doorhebben wat het echt is he! :D
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Whyme » zo jul 17, 2011 10:37 pm

Laatste blunder: Kutstoned een meisje versieren, beetje mee vozen..(Tof meisje, heel open, beetje maf, had ook redelijk wat drugs gebruikt in haar leven)

Had d'r niet mee naar huis genomen, want he, ik was te gaar om zoiets te bedenken.
Volgende morgen: Weet alleen haar voornaam nog, geen emailadres, telefoonnummer, achternaam.. Damn, dat was jammer.
Pluk de nacht, slapen kan altijd nog...
Avatar gebruiker
Whyme
Op aanvraag verkrijgbaar
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 68
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:27 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Drugsblunders

Berichtdoor SpecialKet » do aug 25, 2011 10:18 am

Xeloc schreef:Genoeg blunders op alcohol gemaakt... maar nog niet op andere drugs :D!

En mijn grootste blunder is toch iets te erg, dus die plaats ik denk ik maar niet :D!

1 na grootste blunder was op openluchtfeest moeten poepen, ik wou eerst op een steen boven het water hangen, maar er liep beveiliging langs het water en die riep mij terug, te glad enzo :D!

Toen ben ik zonder wc papier naar een dixie gegaan en heb ik geprobeert mijn reet met mijn plastic bier bekertje af te vegen, dit ging natuurlijk niet zo goed... maar het was toch harde kak en weinig vegen... geluk gehad dus :D! Lekker laten opdrogen en verder feesten!


waren daar dan geen toi toi toiletten? ö
SpecialKet
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo aug 24, 2011 10:00 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor SpecialKet » do aug 25, 2011 10:33 am

Perongeluk een vriendin geslaan op een festival omdat ik te hevig aant dansen was :woeh:
SpecialKet
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo aug 24, 2011 10:00 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor SpecialKet » do aug 25, 2011 11:22 am

SpecialKet schreef:Perongeluk een vriendin geslaan op een festival omdat ik te hevig aant dansen was :woeh:


ohjaa nog eentje... ik namelijk niet door mijn linkerneusgat snuiven (weet niet hoe dat komt, maar kan daar niet mee doortrekken) en een kameraad van mij legt een lijntje coke voor me klaar en ik snuif met mijn linkerneusgat (stom) waarop de kameraad vraagd 'is het lekker?' en heel blij antwoord ik heel hard 'JAA' waardoor al de poeder uit mn neus werd gespoten heel mn kleren vol (zwarte) :( het was net of het gesneeuwd had :oops:

dus nu nooooooit meer door mn linkerneusgat iets nemen
SpecialKet
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo aug 24, 2011 10:00 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Elfquest » do aug 25, 2011 12:29 pm

De grootste blunders toch wel op GHB gemaakt.
1 keer een flesje meegenomen naar een gratis feest, maar flesjes moesten ingeleverd worden, dus ik een grote slok genomen voor ik naar binnen ging. Was beetje te veel.
1 uur later kon ik bijna niet meer op mijn benen blijven staan. Ik snapte niet dat er een kringetje om mij heen ontstond, mensen met water aan begonnen te bieden en vroegen of het wel goed ging en mijn vriend mij meesleepte om ergens te gaan zitten. Ik bleef maar roepen dat iedereen niet zo moeilijk moest doen, want ik had het gewoon naar mijn zin. Genant. :oops:
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.
Avatar gebruiker
Elfquest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 658
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:21 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor DrFlamoes » do aug 25, 2011 1:07 pm

Die keer dat ik in de gang bijkwam in mn eigen kwijl...
If god had not intended for man to eat pussy he wouldn't have made it look so much like a taco
Avatar gebruiker
DrFlamoes
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: di maart 29, 2011 8:59 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Saikedellik » do aug 25, 2011 2:50 pm

Gisteren was wel leuk, met 6-APB op. Ik ging even naar mn vrienden buiten de kroeg, die met een barmeisje daar buiten een heel serieus gesprek hebben. Strak als ik sta vraag ik waar het over gaat. Bleek dat er 16-jarige jochies coke hadden gedeald in de kroeg, waarop ik luid verkondig hoe belachelijk ik het vind "naaaaaaaaaah dat kan toch niet? dat hoort gewoon niet!"

Waarop iedereen me aankijkt van "WTF ben jij hypocriet aan het doen", ben toen maar gauw weer naar binnen gegaan.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Bloxnix » do aug 25, 2011 6:06 pm

Miele schreef:Gisteren was wel leuk, met 6-APB op. Ik ging even naar mn vrienden buiten de kroeg, die met een barmeisje daar buiten een heel serieus gesprek hebben. Strak als ik sta vraag ik waar het over gaat. Bleek dat er 16-jarige jochies coke hadden gedeald in de kroeg, waarop ik luid verkondig hoe belachelijk ik het vind "naaaaaaaaaah dat kan toch niet? dat hoort gewoon niet!"

Waarop iedereen me aankijkt van "WTF ben jij hypocriet aan het doen", ben toen maar gauw weer naar binnen gegaan.

:lol:
Bloxnix
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 5:03 am
Woonplaats: België

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Saikedellik » vr aug 26, 2011 2:47 am

Even voor de duidelijkheid, zo strak stond ik dus, en met zulke ogen hield ik dit gesprek:

*foto verwijderd*
Laatst bijgewerkt door Saikedellik op ma sep 19, 2011 4:12 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor MDMC » vr aug 26, 2011 3:46 am

:lol:
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

VorigeVolgende

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner