Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugsblunders

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Drugsblunders

Berichtdoor verneukeratief » do maart 17, 2011 11:32 pm

Hij keek wel wat vreemd maar ik mocht binnen blijven. :beer: Hij zag er echt uit als eentje jwt. Dus het zal hem wel vaker overkomen zijn.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Drugsblunders

Berichtdoor maattilo » vr maart 18, 2011 2:58 am

Gelukkig begin ik met nieuwe drugs altijd wel rustig. Zoek na 2x altijd wel mijn grens op en kijk of ik dit fijn vind. Zo niet, doe ik dit niet meer en zo wel ga vaker keihard op dat spul.
Met alcohol gaat ik bijna altijd te ver omdat goed naar de klote zijn super is. Verder heb ik dit weekend mijn grens van mdma gevonden. Zit op 500 mg. Ik was redelijk vaag en ging hallucineren als een idioot. Vond ik niet zo lekker dus doe ik niet meer. Van coke weet ik mijn grens niet, neem alleen als ik dronken ben en dan slechts 3 sleutelpuntjes.
De werkelijkheid is slechts een illusie die we delen met de buren.
Avatar gebruiker
maattilo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 85
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 1:34 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Cropp » vr maart 18, 2011 11:33 am

Ik heb wel eens ``iets te snuiven`` aangepakt van een vriend zonder te vragen wat het was, verwachte speed dus had behoorlijk wat neer gelegt, zat er ineens keta in mijn neus. Toen heb ik een uurtje doodstil op de bank liggen vechten tegen de zwarte leegte.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Bosvos » ma maart 21, 2011 2:46 pm

Ik was hier net een goedgevuld jointje aan het roken en ik merk dat ik een overvloed aan speeksel aan het opbouwen ben, ik wil dat in m'n beker deponeren (gebruik ik momenteel als assebak, met een beetje water in), spuw ik dat iets te geweldadig uit, gevolg: half m'n bureau onder het speeksel :eek:

Tot dusver m'n eerste drugsblunder.
Avatar gebruiker
Bosvos
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:46 pm
Woonplaats: Mechelen, BE

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Oppepper » ma maart 21, 2011 4:57 pm

Cropp schreef:Ik heb wel eens ``iets te snuiven`` aangepakt van een vriend zonder te vragen wat het was, verwachte speed dus had behoorlijk wat neer gelegt, zat er ineens keta in mijn neus. Toen heb ik een uurtje doodstil op de bank liggen vechten tegen de zwarte leegte.

Volgens mij merken de meeste mensen tussen deze twee stukjes wel het verschil tussen ket en pep. :conf:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Drientje » ma maart 21, 2011 5:31 pm

Als je goed waus bent zie je het verschil niet zo erg meer hoor.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor herejezus » ma maart 21, 2011 5:32 pm

- huilen, gillen, vechten, schreeuwen, in mijn broek poepen, schelden, rare geluiden maken, etc. op de Ayahuasca 8-)
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Desperado » ma maart 21, 2011 10:10 pm

herejezus schreef:- huilen, gillen, vechten, schreeuwen, in mijn broek poepen, schelden, rare geluiden maken, etc. op de Ayahuasca 8-)


En dan zeggen ze dat de smartshop alleen maar troep verkoopt dat niet werkt 8-)
Avatar gebruiker
Desperado
>9000
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 208
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:44 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Drientje » ma maart 21, 2011 11:00 pm

Wakawaka schreef:
herejezus schreef:- huilen, gillen, vechten, schreeuwen, in mijn broek poepen, schelden, rare geluiden maken, etc. op de Ayahuasca 8-)


En dan zeggen ze dat de smartshop alleen maar troep verkoopt dat niet werkt 8-)

Dit was geen troep van de smartshop.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor taeknic » di maart 22, 2011 1:36 am

Me overmoedig voelen en toen ik pas voor de 3e keer MDMA deed 500-nogwat mg naar binnen werken,
nooit geweten dat mijn pupillen onafhankelijk van elkaar zo veel kanten op konden schieten, en dat ik mijn kaken zo hard kon belasten dat ik 2 dagen bijna niet kon eten.

verder wel eens lelijke inbranders gehad als ik per ongeluk hasj in mijn joint over de tabak heen had gegooid en daar geen laagje meer overheen had gedaan.

dat was het wel zo'n beetje
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Drugsblunders

Berichtdoor WhoisThatGuy » di maart 22, 2011 7:04 am

het is 6 uur en ik heb net iets te veel keta genomen :stoned:
nee das te lame
ik heb wel eens een mishubize zon blauwe 3 hoek met 6 kanten :beer: ingenomen om vervolgens in de trein richting amsterdam te stappen om naar een party goa te gaan
en toen heel veel :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: en toen had ik nog zon pillkus en die ging er ook in en toen zat ik op een trap binnen in die tent :puke: zo op een trap over allemaal stoelen en shit en geen idee :love: ik hoop dat niemand die dit leest daar bij was
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor nina » di maart 22, 2011 8:21 pm

...en nou in het nederlands.
you only live once!
Avatar gebruiker
nina
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:07 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Flameon » di maart 22, 2011 9:42 pm

Wel eens flinke ruzie gehad met een vriendin, achteraf gezien om het meest onlogische. Wel beide behoorlijk dronken. Gelukkig de dag erna allemaal goed gekomen :d
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: Drugsblunders

Berichtdoor dexanon » wo maart 23, 2011 12:27 am

Flameeeeóóóóón, ken je me nog??????? hoe kan je nu prive berichten versturen? flameon ik wil weer contact met jou , jij was - en ik ben er van overtuigd dat je het nog bent- zo tof op drugsforum.nl
dexanon
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: wo maart 23, 2011 12:18 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Flameon » wo maart 23, 2011 12:52 am

dexanon schreef:Flameeeeóóóóón, ken je me nog??????? hoe kan je nu prive berichten versturen? flameon ik wil weer contact met jou , jij was - en ik ben er van overtuigd dat je het nog bent- zo tof op drugsforum.nl


Dit valt niet onder een drugsblunder :D :D :D
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: Drugsblunders

Berichtdoor dexanon » wo maart 23, 2011 1:06 am

Flameon schreef:
dexanon schreef:Flameeeeóóóóón, ken je me nog??????? hoe kan je nu prive berichten versturen? flameon ik wil weer contact met jou , jij was - en ik ben er van overtuigd dat je het nog bent- zo tof op drugsforum.nl


Dit valt niet onder een drugsblunder :D :D :D



ik vind het wel een blunder dat ik onder invloed niet eens weet hoe je een prive bericht kan sturen lieve flameon.
dexanon
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: wo maart 23, 2011 12:18 am

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Hertzblut » wo maart 23, 2011 2:42 pm

Flameon schreef:Wel eens flinke ruzie gehad met een vriendin, achteraf gezien om het meest onlogische. Wel beide behoorlijk dronken. Gelukkig de dag erna allemaal goed gekomen :d




Het domste dat ik heb gedaan met betrekking tot drugs is een veel te grote lijn ketamine snuiven toen ik al flink dronken was. Dit resulteerde in braken en een vaagheid die zijn weerga niet kende. Gelukkig is er toen niks ergs gebeurd.
Hertzblut
Offline
 

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Ivo » wo maart 23, 2011 2:46 pm

Hertzblut schreef:Het domste dat ik heb gedaan met betrekking tot drugs is een veel te grote lijn ketamine snuiven toen ik al flink dronken was. Dit resulteerde in braken en een vaagheid die zijn weerga niet kende. Gelukkig is er toen niks ergs gebeurd.

Ja, heb ik ook eens gedaan, leek een goed idee toen ik echt té veel gedronken had :roll:
Ben ik blij dat ik toen in m'n zetel gaan zitten ben en niet in bed...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor kotaku » wo maart 23, 2011 6:15 pm

Alcohol zorgt altijd voor flinke blunders... Fysieke en emotionele blunders.

Wel eens in dronken bui het meest vervelende en achterlijkste meisje van de school overtuigd dat ik haar leuk vond. Nouja, ik heb het nooit gezegd, maar ze vatte het zelf zo op. Dat was een wat mindere 3 weken tot ze besloot dat ik niets voor haar was, want ik durfde het haar zelf niet te vertellen... Ze heeft me in de kroeg wel meermaals "aangevallen"/besprongen waarbij ik dronken was en totaal niet meer wist wat of waar ik was omdat ik bang werd en ze me overdonderde. :P
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Drugsblunders

Berichtdoor insomnia » do maart 24, 2011 12:36 am

Een keer naar een feest gegaan en daar om 5 uur 's nachts lsd pakken.
Terwijl ik de volgende dag om 10 uur in de les moest zijn.
Heb me wel rot geamuseerd in de klas en niemand had iets door :smokin:
Laatst bijgewerkt door insomnia op zo maart 27, 2011 11:48 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
The largest flying land mammal is the absent mind.
Avatar gebruiker
insomnia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:17 pm
Woonplaats: de wereld

Re: Drugsblunders

Berichtdoor pammer » do maart 24, 2011 12:42 am

2x 2,5mg Lorazepam geslikt om 12u en moest om 6u vanalles doen. Uiteindelijk tot smiddags herinner ik me niets meer.
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Yung Dagobert » ma maart 28, 2011 8:22 pm

Ouders waren een weekend van huis, ik vrienden opgebeld en een smokedagje gehouden. We gingen even naar buiten, bleken we onszelf buiten gesloten te hebben... door een stommiteit van mij.
Uiteindelijk zijn we met een ladder op het dak gekropen om een dakraam te forceren en zo binnen te geraken. even later bellen m'n ouders: "de buren hebben gebeld, zitten jullie op het dak een raam te forceren!?" Uiteindelijk hebben we ook nog een chauffage vernield terwijl we het raam (tevergeefs) probeerden te repareren...
Fok du maatschappij.
Avatar gebruiker
Yung Dagobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:13 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Made of stuff » za apr 02, 2011 12:53 pm

Als ik stoned ben, doe ik altijd een soort van sketches. Ik betrek dan andere mensen hierbij, maar als ze agressief reageren dan betrek ik ze er ook bij. Soms reageren ze leuk, maar soms ook niet. Hoe dan ook ik ga door met mijn sketch, omdat ik dit leuk vind en totaal niet nadenk. Hierdoor `zei iemand gisteren: Moet je in de gracht gooien ofzo. Waardoor ik het nog leuker om verder te gaan. De spanning, de awkwardness, de grappigheid en de reactie van de mensen maken het gewoon te EPIC :rock:
take the drug and go with the flow
Made of stuff
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:08 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Exceptional » za apr 02, 2011 2:21 pm

Made of stuff schreef:Als ik stoned ben, doe ik altijd een soort van sketches. Ik betrek dan andere mensen hierbij, maar als ze agressief reageren dan betrek ik ze er ook bij. Soms reageren ze leuk, maar soms ook niet. Hoe dan ook ik ga door met mijn sketch, omdat ik dit leuk vind en totaal niet nadenk. Hierdoor `zei iemand gisteren: Moet je in de gracht gooien ofzo. Waardoor ik het nog leuker om verder te gaan. De spanning, de awkwardness, de grappigheid en de reactie van de mensen maken het gewoon te EPIC :rock:

Volgens mij mag ik jou wel.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Dopey » za apr 02, 2011 4:51 pm

Voetballen was net ook wel een blunder 8-)
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor raizeredge » zo apr 03, 2011 1:40 pm

tijdens truffels bewoog de wc zo erg dat ik probeerde tussen de randen te pissen maar dus de hele wc onder plaste:P dat werd me door een kameraad niet in dank af genomen haha.
"It's like I'm a naked tornado that comes through a city and there's just so much wreckage. There's so much destruction, and when it's finally over, it's like the morning after and you're sober and ... what the f--- happened here?"
Avatar gebruiker
raizeredge
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 152
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:44 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Ivo » zo apr 03, 2011 1:42 pm

raizeredge schreef:tijdens truffels bewoog de wc zo erg dat ik probeerde tussen de randen te pissen maar dus de hele wc onder plaste:P dat werd me door een kameraad niet in dank af genomen haha.

Haha, dat heb ik ondertussen wel geleerd, altijd neerzitten als je tript. Al beweegt de wc niet, als je je ineens op de muur gaat concentreren, gaat het ook alle kanten op :D
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor lolnoob » zo apr 03, 2011 2:22 pm

Zittend pissen als je aan het trippen bent is ook veel fijner
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Huggybear²³ » zo apr 03, 2011 3:34 pm

Ik heb wel eens gepoept toen ik in de piek van me truffeltrip zat..... was zo vaag.... toen ik me reet afveegde had ik het gevoel dat ik schijt over me hele reet aan het uitvegen was.... maar was gelukkig niet zo :lol:
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Drugsblunders

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 03, 2011 5:39 pm

Ivo schreef:
raizeredge schreef:tijdens truffels bewoog de wc zo erg dat ik probeerde tussen de randen te pissen maar dus de hele wc onder plaste:P dat werd me door een kameraad niet in dank af genomen haha.

Haha, dat heb ik ondertussen wel geleerd, altijd neerzitten als je tript. Al beweegt de wc niet, als je je ineens op de muur gaat concentreren, gaat het ook alle kanten op :D


Haha daar was ik ook al achter gekomen. Ik had eens ongeveer 5gr droge paddo's gegeten, en toen ze hard aan het opkomen waren moest ik ineens naar het wc. Heb ongeveer de halve trip daar doorgebracht. En dan nog dat gevoel erbij ofdat alles nat is.. :lol:

Toen ik zo'n stijve spieren begon te krijgen van in dezelfde positie te blijven zitten, besloot ik te gaan douchen. Wat ook geen goed idee bleek te zijn. Kon amper blijven rechtstaan, stond eerst met de helft van mn kleren nog aan onder de douche, en kon niet lezen of ik nu shampoo of douchegel vasthad, en de douchekop bleef maar in mn ogen spuiten.. :lol:

Uiteindelijk was mn vriendin me komen helpen en daarna heb ik nog rustig verder getript. En in de avond waren nog wat vrienden afgekomen om samen enkele joints te roken. Uiteindelijk was de trip best fijn, alleen de plaats was een beetje onfortuinlijk. Serieus hard getript wel, op de wc. :woeh:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron