do nov 29, 2018 12:54 am
do nov 29, 2018 1:06 am
do nov 29, 2018 4:23 pm
do nov 29, 2018 9:12 pm
vr nov 30, 2018 12:32 am
vr nov 30, 2018 12:41 am
vr nov 30, 2018 12:54 pm
za dec 01, 2018 3:11 pm
Gaia schreef:Ik lees dat je ze met chocolade hebt ingenomen. Cocao doet het perfect met truffels en paddo's. Maar suiker breekt de werkzame stof in de truffel weer af. Dus als je ze hebt ingenomen met een halve reep Tony Chocolony dan doen ze idd niet zo veel voor je. Ga voortaan op zoek naar een reep met 85% cacoa en neem er een heel klein stukje van.
Verder is 11 gram niet heel veel voor een trip.
Er bestaat een kruistolerantie tussen LSD en psylocine. Maar na een aantal weken is je lichaam weer schoon genoeg om de stoffen hun werk te laten doen.
za dec 01, 2018 3:18 pm
Irisss schreef:Ja de verkoper in de smartshop raadde ook aan om afleiding te zoeken als je ze hebt genomen.
Maar w.b.t. die dosis: ik had eerst een halve portie genomen en daarna de andere helft. Had namelijk een bakje van 22 gram en dat was voor 2 personen... (dus ik heb nog een 1-pers. portie over)
ma dec 03, 2018 2:47 pm
Partypipo schreef:Suiker kan een trip niet stoppen of tegenhouden joh.
Zou wel heel makkelijk zijn om mensen uit een bad trip te kunnen krijgen. Maar nee, helaas...
wo dec 05, 2018 4:29 am
wo dec 05, 2018 9:56 am
do jan 17, 2019 4:13 pm
ma feb 04, 2019 11:12 pm
ma feb 25, 2019 10:57 am
Ricardo van Luik schreef:Smartshops liegen vaak over hun producten. Gewoon online kopen op een betrouwbare site!
Als je een heel bakje eet hoor je echt wel wat te voelen.
di nov 24, 2020 1:10 pm
Irisss schreef:Hallo allemaal!
Ik heb twee dagen geleden voor het eerst truffels gebruikt. Meteen 'High Hawaiians', die sterk schijnen te zijn, maar ik had er wel vertrouwen in. Mezelf er goed in verdiept, veel mooie verhalen gehoord (vooral over deze soort), ik voelde me relaxed, en het was in een hutje op de Veluwe met twee vrienden erbij die er beiden veel ervaring mee hadden (maar zelf nu niet meededen, overigens), etc.
Ik had een pakje van 22 gram en heb de helft daarvan genomen. Op advies nam ik eerst ruim de helft van die 11 gram, met het idee om de tweede helft pas te nemen als het effect begon en dat okee voelde.
Ik heb ze gewoon langzaam opgekauwd, met een beetje pure chocolade. Verder ook alle tips gevolgd: alleen licht ontbeten en daarna 5u niks gegeten, etc.
Na een uur: niks, nada. Toch maar de andere helft ook genomen. Maar helemaal nooit iets gevoeld, geen veranderende waarneming, niks. Een beetje duizelig wel, uiteindelijk, maar ik weet niet zeker of dat door de truffels kwam.
Dus nu vraag ik me af: hebben jullie dit vaker gehoord?
Kan ik een soort tolerantie voor psilocybine hebben? Of kan het zijn dat deze bij mij niets deden maar een andere soort (of verse paddo's of LSD) wel? Of kan het toch aan de omstandigheden hebben gelegen en heeft het toch zin om de andere helft nog te proberen, eventueel dan in de vorm van thee, of lemon trekking oid?
Ik was net weer even in terug in de smartshop en de verkoper zei dat verder niemand 'klachten' had over alle pakjes Hawaiians die de afgelopen tijd waren verkocht.
En dat het "bij hem soms ook de ene keer sterker werkt dan de andere keer". Dat zal best, maar dat verklaart natuurlijk niet waarom ik geen enkel effect heb ervaren!
Alvast dank