door SuperPoes » di aug 12, 2014 6:33 pm
Deze post ook gemaakt op het andere forum,
Alweer een flinke tijd geleden de combinatie van MDMA en een lichte dosis (10mg) Citalopram gecombineerd. Ik slikte de medicatie na een heftige periode in mijn leven die resulteerde in paniek en angstaanvallen.
Ik weet dat deze combinatie compleet onverantwoord is maar voor de mensen die toch overwegen een SSRI te combineren met MDMA/XTC is het toch waardevolle informatie.
Om kort te zijn, je voelt bijna niks, op gewoon een tevreden/praktisch gevoel na, tot dat de uurtjes passeren en de MDMA omgezet wordt in MDA (meest logische verklaring neem ik aan?). Vanwege de teleurstellende werking ben je al snel geneigd om meer te nemen onder het mom van "misschien werkt het dan wel"
De uurtjes schoten aan mij voorbij en na een paar uur begon ik behoorlijk levendige closed eye visuals te zien maar ook in het echte leven zag ik lichte hallucinaties. Niet zo heftig als op Truffels en niet te controleren, maar in mijn geval waren ze niet onprettig. De trillingen van de muziek gaven ontspanning maar zijn totaal niet te vergelijken met een echte trip, op de weg naar huis behoorlijk uitgeput en behoorlijke hallucinaties. De dagen daarna was er niks meer aan de hand.
Kortom, probeer het maar gewoon niet! Onwijs zonde van je pilletjes! De hallucinaties zijn ietsjes heftiger dan op een "normale" trip maar compleet niet het risico waard. Ik weet ook vrijwel zeker dat ik alleen iets gevoeld heb door de vrij hoge dosis (3x 80 mg mdma), met een capsule rond de 80mg had ik niks gevoeld.
Inmiddels ben ik alweer behoorlijke tijd van de medicijnen af gelukkig!