Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

ga een keertje goed 2C-B doen misschien wat advies ?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

ga een keertje goed 2C-B doen misschien wat advies ?

Berichtdoor zombeatz » wo jun 17, 2015 4:56 pm

Hallo mijn naam is Josh,

ik ga over 5 dagen met iemand 2C-B doen, ik heb de pillen all en zijn ook al getest ieder 4 pillen van 9mg en ik wou weten of iemand van jullie iets van goed advies heeft zodat ik niet ingestort thuis kom =)

Thx voor het lezen en laat zoveel reacties achter als je wilt :grin: :grin: :grin:
Did:
alcohol , weed , xtc , speed , coke , 2cb , GHB , truffels , 4-FMP

and i loved every singel one of em
Avatar gebruiker
zombeatz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: di apr 07, 2015 11:47 pm

Re: ga een keertje goed 2C-B doen misschien wat advies ?

Berichtdoor zombeatz » wo jun 17, 2015 5:19 pm

Druks schreef:Zodat je niet ingestort thuis komt? Wat bedoel je? :conf:

36 mg 2C-B is een heel heftige dosis. Als dit je eerste keer 2C-B/trippen is dan zou ik je aanraden je dosis wat te verlagen.



nou dit is niet mijn eerste keer maar het is al wel anderhalve maand geleden dat ik het heb gedaan dus. maar ik wil weten wat ik van te voren het best kan voorbereiden .
Did:
alcohol , weed , xtc , speed , coke , 2cb , GHB , truffels , 4-FMP

and i loved every singel one of em
Avatar gebruiker
zombeatz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: di apr 07, 2015 11:47 pm

Re: ga een keertje goed 2C-B doen misschien wat advies ?

Berichtdoor zombeatz » wo jun 17, 2015 5:23 pm

Druks schreef:Qua decoratie kan je denken aan glow sticks en dergelijke. Lachgas is leuk om te combineren met 2C-B maar ik verwacht dat je al zo hard gaat dat je geen behoefte meer zal hebben aan lachgas :beer:


dus een kleurrijke decoratie is wel leuk ? oke en ik ga erbij blowen ( is dat leuker ? ) en moet ik van te voren veel of niet eten enz .. BTW thx voor de advies :wave:
Did:
alcohol , weed , xtc , speed , coke , 2cb , GHB , truffels , 4-FMP

and i loved every singel one of em
Avatar gebruiker
zombeatz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: di apr 07, 2015 11:47 pm

Re: ga een keertje goed 2C-B doen misschien wat advies ?

Berichtdoor zombeatz » wo jun 17, 2015 5:37 pm

Druks schreef:Vet eten kan de opname vertragen dus eet iets lichts van te voren. Ik kan altijd erg genieten van glow sticks tijdens het trippen omdat je ze kan buigen, er mee kan gooien, ophangen, dragen etc. Wat je verder gaat doen qua decoratie moet je natuurlijk zelf bedenken, dat is voor iedereen anders. Een goeie "lounge" plek kan wel fijn zijn. Een plek waar je comfortabel kan liggen/zitten, zeker als het allemaal wat heftig wordt.

Verder zou ik van te voren een leuke playlist maken zodat je daar geen zorgen over hoeft te maken tijdens het trippen.

Blowen zorgt er voor een extra head space waardoor het allemaal nog wat ingewikkelder kan worden. Persoonlijk vind ik blowen tijdens en na een trip niet leuk. Ik ga liever aan de zuip na een trip. Pas wel op met alcohol en 2C-B: het versterkt de 2C-B enorm.


nouja ik ben niet echt een drinker en drink bijna nooit alcohol maar de vorige keer heb ik ook 2 2cbtjes gedaan + geblowd maar toen had ik niet echt een trip gevoel en was ook helemaal niet zo fantastisch daarom wou ik een keer een wat grotere dosis nemen omdat mij dat leuker lijkt en ik een keer goed wil trippen van de 2cb ( ik ga trouwens in de natuur / buiten zitten ) we hebben een sitter die alleen maar blowt dus die nog redelijk goed kan opletten. ik wou weten of het ook goed buiten te doen is of is het slimmer binnen te zitten ?
Did:
alcohol , weed , xtc , speed , coke , 2cb , GHB , truffels , 4-FMP

and i loved every singel one of em
Avatar gebruiker
zombeatz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: di apr 07, 2015 11:47 pm

Re: ga een keertje goed 2C-B doen misschien wat advies ?

Berichtdoor zombeatz » wo jun 17, 2015 5:49 pm

Druks schreef:Buiten is het goed te doen. 2C-B kan wel een nare body load geven waardoor je niet goed weet wat je met je lichaam aan moet. Dan is een relaxte plek wel een fijne uitkomst maar niet perse noodzakelijk.

Hoeveel mg 2C-B heb je de vorige keer binnen gekregen? 27 mg 2C-B Zou al een hele leuke trip moeten geven.

Check ook even dit topic voor meer informatie: 2c-s/2c-b-t139.html



de vorige keer had ik rond de 18-22 mg toch nog maar weinig gevoel alleen maar domme lachkicken en contouren van spullen waren niet zoals het hoorde maar meer eigenlijk niet
Did:
alcohol , weed , xtc , speed , coke , 2cb , GHB , truffels , 4-FMP

and i loved every singel one of em
Avatar gebruiker
zombeatz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: di apr 07, 2015 11:47 pm

Re: ga een keertje goed 2C-B doen misschien wat advies ?

Berichtdoor zombeatz » wo jun 17, 2015 5:59 pm

Druks schreef:Een paar mg'en 2C-B kan een wereld van verschil geven. Als je denkt 36 mg aan te kunnen dan moet je dat zeker doen maar weet waar je aan begint.

Een tripreport van 36 mg 2C-B zou ik zeker waarderen. Misschien wordt ie wel opgenomen in de Tripreport van de Maand!



ik zal er zeker een tripreport over maken wees daar maar niet bang voor ;D , ik denk wel dat ik het kan hendelen maar het gaat mij erom dat ik een top avond heb en niet onaangenaam thuis kom

ik heb nog nooit van geen enkele drug een bad trip gehad of uberhaupt slecht gevoeld maar dit is de eerste keer dat ik een grote dosis van een trip middel neem daarom =)
Did:
alcohol , weed , xtc , speed , coke , 2cb , GHB , truffels , 4-FMP

and i loved every singel one of em
Avatar gebruiker
zombeatz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: di apr 07, 2015 11:47 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner