muz1k schreef:Is 2CB als partydrug mogelijk of verandert daarvoor je gedachtegang teveel om nog normaal op de muziek te kunnen focussen en te dansen?
muz1k schreef:Hoeveel heb je nodig, als je snuift, voor een trip vergelijkbaar met 20 mg 2CB oraal?
Hashja schreef:Rond de 10mg. Nasale doseringen kun je in het algemeen halveren van een orale dosis.
Erowid schreef:2C-B has a large 'body' component which some describe as "body tripping." Shulgin and others say that 2C-B can bring body-issues forward or make them more prominent and, in this way, some people say it can be a self-diagnostic tool for body work.
FRESH schreef:Sublimo schreef:Wat moet ik me bij die eigenschap eigenlijk voorstellen ?
Ja, zoiets van dat er tijdens het gebruik van 2C-B bepaalde lichamelijke problemen naar voren zouden komen die je niet eerder wist.
Soort zelfdiagnose dus
Sublimo schreef:FRESH schreef:Sublimo schreef:Wat moet ik me bij die eigenschap eigenlijk voorstellen ?
Ja, zoiets van dat er tijdens het gebruik van 2C-B bepaalde lichamelijke problemen naar voren zouden komen die je niet eerder wist.
Soort zelfdiagnose dus
Had ik nog nooit eerder van gehoord, lijkt me opzich wel nice, maar ook een dikke mindfuck...
FRESH schreef:Ja, het blijft ook een beetje vaag. Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Stel je hebt ergens een dikke blauwe plek maar je weet dit niet en je bent in een pik donkere kamer en je gaat overal op je lichaam prikken dan kom je ineens die blauwe plek tegen doordat je dit kunt voelen.Wat zit ik nu eigenlijk te vertellen hmmmmm??
Nathaniel schreef:Eeehmm Sublimo, heb jij nou gereageerd op mijn vraag zonder te weten waar de vraag over ging? Of stel je nu eigenlijk dezelfde vraag? (en kreeg je als antwoord een vertaling van het Erowid tekstje)
Hoe dan ook, beetje apart haha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten