Intoxication schreef:heb weer lekker veel in de aanslag, vrijdag goed spacen op acidtekno feesje:)!!
Speakerfreak schreef:Morgennnn ^^ goa feestje, strand, hopelijk mooi weer.
Speakerfreak schreef:Morgennnn ^^ goa feestje, strand, hopelijk mooi weer.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Einstein schreef:Nasaal Niet zo heel handig, maar hij vond het wel leuk. Volgende keer toch maar wat rustiger doen
FRESH schreef:Jumbo schreef:Ik heb gele vlindertjes weten te bemachtigen van naar het schijnt 20mg. Vanavond maar eens uitproberen
Wie weet wel met wat lachgas
Of ze 20mg zijn merk je snel genoeg?
Jumbo schreef:FRESH schreef:Jumbo schreef:Ik heb gele vlindertjes weten te bemachtigen van naar het schijnt 20mg. Vanavond maar eens uitproberen
Wie weet wel met wat lachgas
Of ze 20mg zijn merk je snel genoeg?
ik begin met een halfje
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=19288 zijn deze
Jumbo schreef:het duurde echt heel lang voordat het inkwam en toen het inkwam dacht ik echt van, hm oke, als dit het is...
Olijfboompje schreef:Onlangs 2cb nasaal genomen.
Stond op de planning om zo'n 35 mg te nemen voor een sterke ervaring.
Echter na het nemen van de eerste lijn, per ongeluk gehoest, en de andere lijn weggeblazen.
Gevolg; Spul bij elkaar geraapt en weggewerkt.
De trip was erg intens. Van verheldering of wat dan ook is er weinig sprake. Je denkt weinig en voelt je gewoon zwaar en ziet enorm veel gebeuren. Mijn korte termijn geheugen reikte dan ook niet erg ver en vroeg mij om de paar seconden af waar wij het over hadden of waar ik uberhaupt mee bezig was.
De vermoedelijke dosis was uiteindelijk zo'n 50 mg nasaal in een keer.
Ranko schreef:Olijfboompje schreef:Onlangs 2cb nasaal genomen.
Stond op de planning om zo'n 35 mg te nemen voor een sterke ervaring.
Echter na het nemen van de eerste lijn, per ongeluk gehoest, en de andere lijn weggeblazen.
Gevolg; Spul bij elkaar geraapt en weggewerkt.
De trip was erg intens. Van verheldering of wat dan ook is er weinig sprake. Je denkt weinig en voelt je gewoon zwaar en ziet enorm veel gebeuren. Mijn korte termijn geheugen reikte dan ook niet erg ver en vroeg mij om de paar seconden af waar wij het over hadden of waar ik uberhaupt mee bezig was.
De vermoedelijke dosis was uiteindelijk zo'n 50 mg nasaal in een keer.
Waar hadden we het ook alweer over?
Geniale avond man, ook die nacht erna, bijpakken op straat op een sigarettenpakje
Ben nog steeds bezig om het tripreportje te voltooien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast