Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » do aug 04, 2011 11:17 am

@ Simon

Hier is echt onwijs veel van te vinden op internet. O.a. hier >> http://www.unitydrugs.nl/2cb.php Even moeite doen....

Verder zul je het niet echt aan je zien als je het niet te gek maakt. Ik heb het thuis wel eens genomen (15mg) en niemand van m'm vrienden had het door, behalve dat ik was veel praatte ;-)
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Simon » vr aug 05, 2011 12:42 am

FRESH schreef:Hier is echt onwijs veel van te vinden op internet. O.a. hier >> http://www.unitydrugs.nl/2cb.php Even moeite doen....

Oh, ik weet dat er veel info over te vinden is, maar ik vertrouw subjectieve meningen van gebruikers zoals op deze fora meer dan die algemene info zoals op dat soort sites.

Maar alsnog bedankt!
Avatar gebruiker
Simon
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 73
Geregistreerd: za jul 09, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » vr aug 05, 2011 8:49 am

Oke, maar in dit geval ben ik het toch wel eens met Unity ;-)

En als je nog een hele specifieke vraag hebt, vraag maar hier :-)
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Simon » vr aug 05, 2011 5:58 pm

Ehr, die had ik toch al gesteld? :P Ik zal ze nogmaals stellen:

- Is een drum 'n bass-feest een geschikte setting voor dit spul, of is het, qua muziek, te intens?
- Ga je er meer van zweten? Van XTC ga ik zweten als een pedofiel in een speeltuin namelijk...
- Krijg ik fysieke trekjes waardoor je ziet dat ik aan de 2C-B/drugs zit? Zoals bv de verzakte oogleden en gespannen kaken bij XTC.

En: moet ik extra op dingen letten zoals hydratatie?
Avatar gebruiker
Simon
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 73
Geregistreerd: za jul 09, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: 2C-B

Berichtdoor Intoxication » ma aug 08, 2011 10:22 am

Ja
Nee, niet bepaald maar van tripmiddelen krijg ik toch altijd warmer
Nee
Ja en het is dehydratatie
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: 2C-B

Berichtdoor Kraak » di aug 09, 2011 1:51 pm

Dit weekend 2e keer 2c-b op reggae geel, woog alleen per ongelijk te veel af. Rond de 40 mg schat ik achteraf.

Toen ik op het festival terrein liep werd het steeds erger, alle kleuren veranderde grond golfde en dat had ik helemaal niet verwacht dus trok het niet meer en heb ik nog zo'n 2 1/2 uurtjes nog half bad lopen gaan in mijn tentje..

Volgende keer iets beter oppassen met doseren op zo'n locatie dus.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » di aug 09, 2011 1:55 pm

Sjarel schreef:Dit weekend 2e keer 2c-b op reggae geel, woog alleen per ongelijk te veel af. Rond de 40 mg schat ik achteraf.

Toen ik op het festival terrein liep werd het steeds erger, alle kleuren veranderde grond golfde en dat had ik helemaal niet verwacht dus trok het niet meer en heb ik nog zo'n 2 1/2 uurtjes nog half bad lopen gaan in mijn tentje..

Volgende keer iets beter oppassen met doseren op zo'n locatie dus.


40mg...zoooo jonguh! :rock:
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » di aug 09, 2011 2:04 pm

40mg 2C-B is leuk :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » di aug 09, 2011 2:06 pm

Einstein schreef:40mg 2C-B is leuk :rock:


Jij bent cafeïne junky! :p
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Tomaat » ma aug 15, 2011 4:11 pm

Gisteren voor het eerst gedaan. Smaakt naar meer! :love:
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: 2C-B

Berichtdoor Mr T. » ma aug 15, 2011 5:59 pm

Gisteren nog gedaan, lekker 50mg over de hele nacht. Mooi spul blijft dit toch, absoluut een van mijn favoriete drugs :love:
Metakeet
Avatar gebruiker
Mr T.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 11:40 am
Woonplaats: Aarde en omgeving

Re: 2C-B

Berichtdoor megatrippie » di aug 23, 2011 4:11 pm

2cb is top. enigste nadeel wat soms ook juist een voordeel kan zijn is dat het kort werkt.
Vaak wil je tegen de tijd dat het bijna uitgewerkt is (van het hoogtepunt naar bijna uitgewerkt is hooguit 45 minuten) graag doorgaan.
echter her-doseren ben je dan al weer te laat mee. als je dan gaat bij-slikken dan is het maar afwachten wanneer die weer inslaat.
als je gaat snorten gaat het re-dosen wel goed natuurlijk.

door de korte werking is het wel zeer geschikt om spontaan te doen als je een paar uurtjes tijd en zin blijkt te hebben.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Tomaat » di aug 23, 2011 7:01 pm

megatrippie schreef:
door de korte werking is het wel zeer geschikt om spontaan te doen als je een paar uurtjes tijd en zin blijkt te hebben.


Echt een zondagnamiddagstofje :grin:
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » zo aug 28, 2011 12:35 pm

Ik vond het een ongelofelijk lekker trip middel, maar van de stimulatie heb ik niks gemerkt (eerder ook al niet toen ik voor 10 mg ging en laatste keer toen ik 16+10+10 heb genomen ook niet)

Ben blij dat ik nog een paar goede dosissen heb liggen :rock: !
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » zo aug 28, 2011 1:25 pm

Een echte stimulatie ervaar ik vaak ook niet, wel een soort MDMA-achtig love-gevoel, maar dan anders. Het is wel minder lam dan paddo's, waarmee ik meestal vooral zin heb om voor pampus te liggen :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » zo aug 28, 2011 1:32 pm

Mja, volgende keer maar eens met groep vrienden proberen, misschien dat de stimulatie dan wat meer naar voren komt!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B

Berichtdoor Ivo » zo aug 28, 2011 2:11 pm

megatrippie schreef:door de korte werking is het wel zeer geschikt om spontaan te doen als je een paar uurtjes tijd en zin blijkt te hebben.

Inderdaad :D
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » ma aug 29, 2011 7:19 pm

Ik lees op veel sites over 2cb dat het te sturen is... wat bedoelen ze hiermee? Visuals opwekken ofzo?
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B

Berichtdoor Oppepper » ma aug 29, 2011 7:32 pm

Oei BBQ! :love:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Tomaat » ma aug 29, 2011 9:39 pm

Xeloc schreef:Ik lees op veel sites over 2cb dat het te sturen is... wat bedoelen ze hiermee? Visuals opwekken ofzo?


Je krijgt er geen mindfucks door. Als je dieper wilt gaan trippen, als je echt jezelf zo diep en zo ver mogelijk wil laten wegzinken in de trip dan is dit mogelijk. Wil je nog tamelijk nuchter overkomen, normaal kunnen handelen dan ga je relatief helder kunnen blijven. In die zin is een 2cb-trip te sturen. Hangt natuurlijk ook voor een (groot) deel van de dosis en s&s af...
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: 2C-B

Berichtdoor Hashja » di aug 30, 2011 9:38 pm

Tomaat schreef:
Xeloc schreef:Ik lees op veel sites over 2cb dat het te sturen is... wat bedoelen ze hiermee? Visuals opwekken ofzo?


Je krijgt er geen mindfucks door. Als je dieper wilt gaan trippen, als je echt jezelf zo diep en zo ver mogelijk wil laten wegzinken in de trip dan is dit mogelijk. Wil je nog tamelijk nuchter overkomen, normaal kunnen handelen dan ga je relatief helder kunnen blijven. In die zin is een 2cb-trip te sturen. Hangt natuurlijk ook voor een (groot) deel van de dosis en s&s af...


Toevoeging: Ik vind het vooral dat je niet in gedachten blijft hangen. Als je op een klote gedachten gang uit komt, kun je opzettelijk aan iets vrolijks denken en dan gaat je gedachten gang vanzelf die kant op. Met zwaardere middelen, zoals paddo's raak ik zodanig afgeleid door de huidige gedachten, dat ik me niet goed genoeg op andere gedachten kan concentreren om met die stroom mee te gaan.

Ik hoop dat deze zin klopt trouwens. :P
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » wo aug 31, 2011 12:12 am

Bij mij is dat niet eens aan de orde als ik 2C-B op heb. 2C-B is partyen en gaan met die banaan, paddo's zijn meditatieve rust en de archetypische psychedelische trip :love:

De zin klopt trouwens en is begrijpelijk :ugeek:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » wo aug 31, 2011 9:24 am

Tomaat schreef:
Xeloc schreef:Ik lees op veel sites over 2cb dat het te sturen is... wat bedoelen ze hiermee? Visuals opwekken ofzo?


Je krijgt er geen mindfucks door. Als je dieper wilt gaan trippen, als je echt jezelf zo diep en zo ver mogelijk wil laten wegzinken in de trip dan is dit mogelijk. Wil je nog tamelijk nuchter overkomen, normaal kunnen handelen dan ga je relatief helder kunnen blijven. In die zin is een 2cb-trip te sturen. Hangt natuurlijk ook voor een (groot) deel van de dosis en s&s af...


Herken ik zo ook. Heb een keer thuis 2C-B genomen en ineens kwam er plotseling visite. Die bleven 3 uurtjes hangen en ik maar spacen, maar niemand had het in de gaten. Toen ze wegwaren, liet ik me gaan en ging ik lekker verder op de 2C-B, al was het niet lang, want zat al bijna aan m'n einde :-p
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Sunseed » di sep 20, 2011 2:00 pm

Wat betalen jullie zoal voor jullie 2c-b?

Heb mijn eerste keer voor 500 mg, €100 betaald, insane veel dus maar ik kon er nergens anders aan geraken en het sprak me echt aan.
Dan een half jaar later ofz heb ik 25 2c-b pillen van 12 mg voor €40 kunnen kopen van mijn vaste leverancier, spotgoedkoop dus (€1,60 per stuk), het waren van die groene zonder een logo of wat dan ook.

Jammer genoeg hebben geen van beide nog 2c-b of een contact om er aan te geraken.. :(
Een vriend van me beweert wel 'mescaline' pillen te hebben, maar ik las al op het internet dat dit zelden tot nooit gemaakt wordt. Mss is het 2c-b? of lijkt mescaline van effect niet zo op 2c-b?
Vraagt wel €10 per stuk dus kan er niet even een paar kopen..
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » di sep 20, 2011 4:29 pm

1500 mg voor 40 eu... Maar had ook wel ziek geluk... na het te laten testen ook allemaal gewoon goed :).
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B

Berichtdoor Hashja » di sep 20, 2011 6:28 pm

Ik betaalde €150/g.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: 2C-B

Berichtdoor Sunseed » di sep 20, 2011 7:03 pm

1500 mg voor €40 is idd niet veel. Is dat dan in België of Nederland? Hier in Antwerpen heeft zowat 99 % van de mensen er nog nooit van gehoord :p maar ja.. Belgen hé haha
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » wo sep 21, 2011 1:35 am

Sunseed schreef:Een vriend van me beweert wel 'mescaline' pillen te hebben, maar ik las al op het internet dat dit zelden tot nooit gemaakt wordt. Mss is het 2c-b? of lijkt mescaline van effect niet zo op 2c-b?
Vraagt wel €10 per stuk dus kan er niet even een paar kopen..

Dat verschil merk je wel, maar er kan wel bijv. een ander 2C'tje in zitten. Van mescalinepillen heb ik nog nooit gehoord, misschien bestaat het wel, maar ik zou het niet direct vertrouwen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » wo sep 21, 2011 10:03 am

Hashja schreef:Ik betaalde €150/g.


Hier ook ongeveer.
per 100mg is het overigens vaak 25,00 tot 20,00 maar is heel verschillend.
Lijkt wel een beetje 2C-B (poeder) crisis te zijn op het moment. Zal de prijs ook doen verhogen.
Any way, het blijft leuk spul! :love: :woeh:
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Adreno » wo sep 21, 2011 11:13 am

Laatst weer is anderhalf pilletje gedaan, gele vlinders. Damn die klapte wel zeg!! Had niet gedacht dat ze zo sterk waren, wel n vette ervaring, gewoon lekkere space, net geen visuals wel maar ik heb sws zelden visuals, zelfs op 5 druppels liquid niet..

Grtzzz Adreno
Avatar gebruiker
Adreno
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 12:38 pm
Woonplaats: Utrecht

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron