FRESH schreef:Hier is echt onwijs veel van te vinden op internet. O.a. hier >> http://www.unitydrugs.nl/2cb.php Even moeite doen....
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:Dit weekend 2e keer 2c-b op reggae geel, woog alleen per ongelijk te veel af. Rond de 40 mg schat ik achteraf.
Toen ik op het festival terrein liep werd het steeds erger, alle kleuren veranderde grond golfde en dat had ik helemaal niet verwacht dus trok het niet meer en heb ik nog zo'n 2 1/2 uurtjes nog half bad lopen gaan in mijn tentje..
Volgende keer iets beter oppassen met doseren op zo'n locatie dus.
megatrippie schreef:
door de korte werking is het wel zeer geschikt om spontaan te doen als je een paar uurtjes tijd en zin blijkt te hebben.
megatrippie schreef:door de korte werking is het wel zeer geschikt om spontaan te doen als je een paar uurtjes tijd en zin blijkt te hebben.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Xeloc schreef:Ik lees op veel sites over 2cb dat het te sturen is... wat bedoelen ze hiermee? Visuals opwekken ofzo?
Tomaat schreef:Xeloc schreef:Ik lees op veel sites over 2cb dat het te sturen is... wat bedoelen ze hiermee? Visuals opwekken ofzo?
Je krijgt er geen mindfucks door. Als je dieper wilt gaan trippen, als je echt jezelf zo diep en zo ver mogelijk wil laten wegzinken in de trip dan is dit mogelijk. Wil je nog tamelijk nuchter overkomen, normaal kunnen handelen dan ga je relatief helder kunnen blijven. In die zin is een 2cb-trip te sturen. Hangt natuurlijk ook voor een (groot) deel van de dosis en s&s af...
Tomaat schreef:Xeloc schreef:Ik lees op veel sites over 2cb dat het te sturen is... wat bedoelen ze hiermee? Visuals opwekken ofzo?
Je krijgt er geen mindfucks door. Als je dieper wilt gaan trippen, als je echt jezelf zo diep en zo ver mogelijk wil laten wegzinken in de trip dan is dit mogelijk. Wil je nog tamelijk nuchter overkomen, normaal kunnen handelen dan ga je relatief helder kunnen blijven. In die zin is een 2cb-trip te sturen. Hangt natuurlijk ook voor een (groot) deel van de dosis en s&s af...
Sunseed schreef:Een vriend van me beweert wel 'mescaline' pillen te hebben, maar ik las al op het internet dat dit zelden tot nooit gemaakt wordt. Mss is het 2c-b? of lijkt mescaline van effect niet zo op 2c-b?
Vraagt wel €10 per stuk dus kan er niet even een paar kopen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast