Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » vr dec 30, 2011 3:42 am

Mijn ervaring bestaat uit truffels, wanneer de wereld niet echt meer ademde 2cb erbij, gewacht op de piek en een likje mdma erbij gedaan. Het voegde niet zo heel erg veel toe vond ik. Van truffels voel ik me ongeveer hetzelfde als van mdma, zolang ik met anderen klets. Zodra ik gewoon in mn eentje ergens heen zit te staren verdwijnt mn lichaam... En de 2cb op de truffels deed de truffels weer activeren, voelde niet anders als de piek van alleen de truffels... Ik veranderde alleen van een blije gesprekspartner naar een blije mongool die alleen nog maar kon luisteren naar de woorden van anderen, maar zelf heldere gesprekken voeren, nee... Maar dat is mijn standaard reactie op mdma...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Simon » za dec 31, 2011 8:55 am

Ik kan er niet over uitkomen: als ik wil nexusflippen, moet ik dan EERST de MDMA nemen en dan 2-3 uur later de 2C-B, of eerst de 2C-B en later de MDMA?

Iedereen lijkt een andere theorie te hebben. Iemand ervaring ermee? Wat doen de twee combo's? Welke volgorde heeft de beste 'synergie'?
Simon
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Taxi. » do jan 05, 2012 2:47 am

oke vrijdagavond is t zover, 2c-b ontgroening! :rock:

We nemen wss 20 mg p.p.
Dan heb ik toch nog wat vraagjes :
- merk je er mentaal echt niks van, of heel lichtjes?
- kruistolerantie met psilocybine? (vorige week dinsdag getruffeld)
- leuke dingen om te doen? (ik neem aan muziek, lullen en roken? :smokin: )
- hoe zit het met bijdoseren? kan je na de piek nog een nieuwe capsule nemen om effect te verlengen, of heeft dag geen nut meer?

alvast bedankt ;)
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor Azy » do jan 05, 2012 3:14 am

MushRockker schreef:oke vrijdagavond is t zover, 2c-b ontgroening! :rock:

We nemen wss 20 mg p.p.
Dan heb ik toch nog wat vraagjes :
- merk je er mentaal echt niks van, of heel lichtjes?
- kruistolerantie met psilocybine? (vorige week dinsdag getruffeld)
- leuke dingen om te doen? (ik neem aan muziek, lullen en roken? :smokin: )
- hoe zit het met bijdoseren? kan je na de piek nog een nieuwe capsule nemen om effect te verlengen, of heeft dag geen nut meer?

alvast bedankt ;)

Eerst en vooral, niet iedereen heeft perfect dezelfde reactie op hetzelfde aantal mg, misschien trip je wel wat harder, misschien niet zo visueel, je kan je dosis wat aftasten maar 20 mg lijkt me zeer veilig en rustig als je al wat tripervaring hebt. En nu de vraagjes:

- Op 20 mg zal je mentaal niet zo hard trippen, je weet natuurlijk wel dat er iets aan de gang is, een opgewekt mdma-achtig gevoel kan er ook wel zijn, al zal het minder geforceerd voelen. Ik kon zelf nog heel sociaal doen, op een festival weliswaar, maar mensen dachten dat ik compleet nuchter was. Op 25-30mg was een er al wel een veel sterkere mentale ervaring, maar met ervaring nog stuurbaar. 20mg lijkt me wel mooi voor een eerste keer.

- Weet ik niet zeker, denk dat het wel gaat.
- Rondlopen, muziek luisteren, feesten, kleurtjes zien, je gaat je verbazen dat je mentaal noch zo nuchter kan voelen en toch alles kleurrijker waarneemt.

- Ken vrienden die er vrolijk mee bijdoseren, je wordt met 2cb wel heel snel van je plateau terug compleet nuchter, dus ik denk dat dat wel wat timen is. Zelf heb ik het altijd op 1 dosis gehouden.

Veel plezier! :kleuter:
Laatst bijgewerkt door Azy op di jan 10, 2012 4:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Azy
Donateur

Berichtdoor Taxi. » za jan 07, 2012 1:45 am

5 kwartier geleden 20mg gedropt. nog geen.effecten.. logisch?
Taxi.
Donateur

Berichtdoor Karhu » za jan 07, 2012 2:54 am

het duurt bij mij ook altijd 1,5 uur voor eerste effect! Ook vond ik 20 mg te weinig.
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor Taxi. » zo jan 08, 2012 1:46 pm

Achteraf was het best leuk. 2 vrienden van me tripten hem echt goed. Ik lichtjes. Vloeren muren en plafonds golfden een beetje en had ook wel gekke cev's. Ook wonnen de filosofische gedachten het van de andere. En ik genoot erg van de muziek. Maar toch tripte ik hem lang niet zo hard als die andere 2. Die hadden ook hele gekke open eye visuals, gekker dan bij truffels vonden ze.
Dus misschien is er toch sprake van kruistolerantie tussen 2c-b en psilocybine (Einstein ?)?
Over 3 weekjes nog maar eens proberen, waarschijnlijk dan in mn eentje.Heb toch nog een berg over :rock2:

(edit: zal dosis nog wel even vermelden : 22:30 - 20 mg, 01:00 - 10 mg, 03:30 - 20 mg. (van die laatste 20 mg voelde ik helemaal niets meer, maar 1 vriend kreeg juist hierna de hardste visuals)
Taxi.
Donateur

Berichtdoor Einstein » zo jan 08, 2012 2:32 pm

Hmm, in theorie zou er inderdaad kruistolerantie optreden, mijn ervaring is dat dat wel meevalt, maar dat kan per persoon verschillen, lijkt bij jou wel sprake van te zijn. Een hele berg 2C-B is altijd gunstig, dus probeer het inderdaad nog eens, dit spul is briljant :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Trippie » zo jan 08, 2012 3:15 pm

Heb het 1 van de dagen ook eens geprobeerd. In totaal zou het 40mg moeten zijn geweest (maarja, pillen en België...).
Ik had vernomen dat je veel visuals zou krijgen maar toch helder denkt, wel: ik had wel milde LSD visuals maar heb van LSD alleen al veel meer gezien, met een helderdere kop want ik liep erbij als een mongool die veel te veel MDMA op had.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Trippie
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Taxi. » di jan 10, 2012 3:43 pm

Is 2C-B chill om voor de eerste keer alleen te trippen ? Tot nu toe alleen nog maar met vrienden getript, maar heb wel zin om een keer alleen te gaan. 2C-B is mentaal niet zo zwaar dus makkelijk te handelen toch ?
Taxi.
Donateur

Berichtdoor Azy » di jan 10, 2012 4:02 pm

MushRockker schreef:Is 2C-B chill om voor de eerste keer alleen te trippen ? Tot nu toe alleen nog maar met vrienden getript, maar heb wel zin om een keer alleen te gaan. 2C-B is mentaal niet zo zwaar dus makkelijk te handelen toch ?

Het is makkelijk te handelen ja, misschien zo makkelijk dat het misschien zelfs saai wordt als je mentaal wil trippen, wat me toch wel een van de doelen lijkt als je solo tript, je verdiepen. Om de tijdsduur moet je het niet laten, als je wat ervaring hebt met serieuzere tripmiddelen (acid, paddo's, truffels,..) komt dit zeker goed.
Azy
Donateur

Berichtdoor Robin » vr jan 13, 2012 1:30 am

Azymuth schreef:
MushRockker schreef:Is 2C-B chill om voor de eerste keer alleen te trippen ? Tot nu toe alleen nog maar met vrienden getript, maar heb wel zin om een keer alleen te gaan. 2C-B is mentaal niet zo zwaar dus makkelijk te handelen toch ?

Het is makkelijk te handelen ja, misschien zo makkelijk dat het misschien zelfs saai wordt als je mentaal wil trippen, wat me toch wel een van de doelen lijkt als je solo tript, je verdiepen. Om de tijdsduur moet je het niet laten, als je wat ervaring hebt met serieuzere tripmiddelen (acid, paddo's, truffels,..) komt dit zeker goed.

Als ik 2CB neem, heb ik eigenlijk altijd alleen maar het visuele nooit dat mentale wat jij bedoeld. Toen ik 2CB in combinatie had gedaan met xtc had ik dat wel heel erg, toen had ik echt de tijd van me leven.

Hé een boom. What the fuck, waarom heet een boom een boom? Waar slaat dat op, waarom een boom? Hoe verzin je het, wat moest die gozer wel niet gebruikt hebben om dit ding een boom te noemen? :keta:

Xtc in combinatie met 2cb is echt een aanrader, was echt de leukste/grappigste ervaring die ik ooit heb gehad.
-I sorta feel like I'm on drugs when I'm with you. Not that I do drugs, unless you do drugs. In which case I do drugs all the time. Every drug.-
Robin

Berichtdoor Robin » vr jan 13, 2012 1:32 am

Ohja en 2CB in je eentje is prima te handelen, mijn allereerste keer 2CB was namelijk in me eentje en ik vond het echt geweldig. :kleuter:
-I sorta feel like I'm on drugs when I'm with you. Not that I do drugs, unless you do drugs. In which case I do drugs all the time. Every drug.-
Robin

Berichtdoor Karhu » vr jan 13, 2012 1:43 am

Robin schreef:

Ohja en 2CB in je eentje is prima te handelen, mijn allereerste keer 2CB was namelijk in me eentje en ik vond het echt geweldig. :kleuter:

Mijn 2cb eerste keer ook alleen, maar met maten was toch leuker!
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor Robin » vr jan 13, 2012 2:08 am

Xeloc schreef:Mijn 2cb eerste keer ook alleen, maar met maten was toch leuker!

Ja, met maten is veel en veel leuker maar dat heb ik sowieso met alle drugs. De gesprekken die je hebt onder invloed van 2CB zijn echt fantastisch, en je krijgt veel sneller lachkicks enzo.

2CB :love:
Robin

Berichtdoor Davinci » vr jan 13, 2012 11:09 am

Vanaf welke dosis begint het mentale aspect van trippen op het niveau van bv. lsd te komen?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor FRESH » vr jan 13, 2012 11:15 am

Davinci schreef:Vanaf welke dosis begint het mentale aspect van trippen op het niveau van bv. lsd te komen?

Bij mij is dat toch wel v.a. 25mg (maar ligt aan de dosis van je LSD als het het zo wilt vergelijken).
Overigens vind ik 2C-P veel meer op LSD lijken dan 2C-B.
FRESH

Berichtdoor Azy » vr jan 13, 2012 1:42 pm

Davinci schreef:Vanaf welke dosis begint het mentale aspect van trippen op het niveau van bv. lsd te komen?

Ik praat hier alleen over mijn startdosisen, van bijnemen weet ik niets.

op 20-25mg voelde ik me mentaal nog perfect helder en nuchter, emotioneel wel uitgelaten en blij (een beetje ongeforceerde mdma feel) maar uiteraard heb je wel drugs genomen dus er zal wel wat aan de gang zijn 8-)

Vanaf een 30tal mg merk ik wel mentale effecten op, maar dat is niet echt vergelijkbaar met de twisted tripkronkels die je gedachten maken op acid. Toch niet perse te onderschatten, omdat ik toch wel een hele hoop visuals en een bodyloadje te verwerken kreeg. Maar toch blijf ik het wel zien als een erg kleurrijke "light-trip".

Ik ben nog niet hoger als 30-35mg gegaan, dus daar voorbij kan het best wel eens een full blown trip in alle aspecten worden. Ben een beetje twijfelig tegen hogere dosissen omdat ik op 35mg de bodyload al meer als genoeg vond, maar het zal er nog wel eens van komen.

Niet iedereen reageert perfect hetzelfde op 2cb dosissen, een vriend van me zit met 10mg minder op hetzelfde niveau als ik, al is hij toch wel een van de gevoeligere gevallen. Zelf rustig opbouwen met verschillende ervaringen is dus ideaal als je het voor jezelf wilt uitzoeken.
Azy
Donateur

Berichtdoor Intoxication » vr jan 13, 2012 8:10 pm

die gele paddestoelen die nu in de omloop zijn echt niet kopen ze zijn maar 4 a 5mg getest heb ik gehoord
wat een prullen :conf:
moet je 4 a 5 pillen innemen.. om een gangbare dosis binne te hebben.. gaat te ver, 4 pillen drugs nemen om je te amuseren maar uiteindelijk stelt het niks voor..

ik zou ze echt niet kopen als ze meer dan 1,5 en zeker 2euro ps kosten dus laat je niet vangen

en de echte gebruiker snuift zijn 2cb poeder 8-)

dubbel zo intens, dubbele bodyload (zeker omdat je neus in het begin zo kk veel zeer doet, niet zo fijn ) maar aah wat heerlijk achteraf en in een handomdraai in een tripwereltje :love:

je doet half de dose..maar het effect begint wel helaas al af te nemen na 1u15-1u30 (hoogstens)

je neus goed bijtrekken 1mg dat in je neushaartje hangt is immers wél 1mg verlies het is geen pepje jongens 8-)
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Intoxication
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Taxi. » zo jan 15, 2012 12:46 pm

Afgelopen vrijdagavond ongeveer 25 mg gedropt. Weer weinig visuele effecten, had beetje het gevoel alsof ik op een boot zat, alles om me heen golfde een beetje. Maar heb geen patronen, fellere lichten etc. gezien. Dus nu ff een tijdje wachten en dan gewoon rond de 30-35 doseren denk ik. :kleuter:
Taxi.
Donateur

Berichtdoor Azy » zo jan 15, 2012 1:45 pm

Vergeet zeker de CEV's niet. Soms kijk ik op 2cb maar wat rond en zie ik een paar gare cartoony visuals en niets meer. Maar het moment dat je dan je ogen dichtdoet met een muziekje zie je een prachtige wervelwind aan visuals.
Azy
Donateur

Berichtdoor Einstein » zo jan 15, 2012 2:09 pm

Als je je ergens op blijft concentreren kan je vaak ook met ogen open rare dingen beleven, zelfs als het zo mild is allemaal, maar met gesloten ogen is het vaak stukken indrukwekkender ja :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Fox » ma jan 16, 2012 2:22 am

Ik ben mij een beetje aan het inlezen over de 2C-familie.

2C-B lijkt me erg leuk om mee te beginnen! Ik heb nog helemaal geen ervaring met tripmiddelen. Valt hier nou ook zo makkelijk aan te komen als andere research chemicals zoals 4-FA? Ik heb zelf even bij de bij mij bekende vendors gekeken maar zonder succes.

Mijn PM box staat open voor uitleg over hoe je hieraan kunt komen.

Is 20mg een mooie dosis voor mij of kan ik het de aller eerste keer beter bij 15 mg houden? Als ik eraan kan komen ben ik het van plan om het op een gezellig feestje uit te proberen.

Neemt deze drug nou ook beslag op mijn serotonine?
Fox

Berichtdoor Davinci » ma jan 16, 2012 10:49 am

2C-B is volledig illegaal geworden en het vreet niet aan je serotonine.
Je dosis hangt volledig af van tripervaring en set/setting.
In de algemene regel moet je op een feestje iets lager doseren.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Karhu » ma jan 16, 2012 12:20 pm

Ik zou sowieso eerst eens thuis doen!
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor Azy » ma jan 16, 2012 12:35 pm

Xeloc schreef:Ik zou sowieso eerst eens thuis doen!

Dat valt met een lage dosis wel mee als je al wat ervaring had, het een feestje is waar je je wel op je gemak voelt en er toegang is tot een chill-out of iets dergelijk waar je kan afkoelen. bij <20mg zal je mentaal niet wegtrippen hoor.
Azy
Donateur

Berichtdoor Karhu » ma jan 16, 2012 12:42 pm

maar hij zegt geen ervaring met tripmiddelen te hebben en onder de 20 mg is niet eens de moeite waard.
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor DamnFine69 » ma jan 16, 2012 12:53 pm

Xeloc schreef:maar hij zegt geen ervaring met tripmiddelen te hebben en onder de 20 mg is niet eens de moeite waard.

Als je geen ervarig hebt kan 15 mg toch best leuk zijn hoor.
Sowieso beter eerst een lage dosis pakken, een maatje van mij
is op 15 mg al verder weg als ik op 30 mg ben. Maar hij gaat ook
al hard op 50 mg mdma :p

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
DamnFine69
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Fox » ma jan 16, 2012 4:17 pm

s0s>9000 schreef:
Xeloc schreef:maar hij zegt geen ervaring met tripmiddelen te hebben en onder de 20 mg is niet eens de moeite waard.

Als je geen ervarig hebt kan 15 mg toch best leuk zijn hoor.
Sowieso beter eerst een lage dosis pakken, een maatje van mij
is op 15 mg al verder weg als ik op 30 mg ben. Maar hij gaat ook
al hard op 50 mg mdma :p

Ja precies, ik heb echt 0 ervaring met tripmiddelen, dus weet niet goed wat te verwachten, 15mg lijkt me daarom het beste om mee te beginnen.

Is dit spul ook verkrijgbaar in poedervorm zodat ik het zelf kan afwegen en in capsules kan doen? Zo ja, hoeveel betaal je doorgaans voor een gram?
Fox

Berichtdoor Intoxication » ma jan 16, 2012 6:24 pm

hoezo 69% weet iemand wat het max percentage v 2cb
Laatst bijgewerkt door Intoxication op ma jan 16, 2012 6:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Intoxication
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's