Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
MushRockker schreef:oke vrijdagavond is t zover, 2c-b ontgroening!
We nemen wss 20 mg p.p.
Dan heb ik toch nog wat vraagjes :
- merk je er mentaal echt niks van, of heel lichtjes?
- kruistolerantie met psilocybine? (vorige week dinsdag getruffeld)
- leuke dingen om te doen? (ik neem aan muziek, lullen en roken? )
- hoe zit het met bijdoseren? kan je na de piek nog een nieuwe capsule nemen om effect te verlengen, of heeft dag geen nut meer?
alvast bedankt
MushRockker schreef:Is 2C-B chill om voor de eerste keer alleen te trippen ? Tot nu toe alleen nog maar met vrienden getript, maar heb wel zin om een keer alleen te gaan. 2C-B is mentaal niet zo zwaar dus makkelijk te handelen toch ?
Azymuth schreef:MushRockker schreef:Is 2C-B chill om voor de eerste keer alleen te trippen ? Tot nu toe alleen nog maar met vrienden getript, maar heb wel zin om een keer alleen te gaan. 2C-B is mentaal niet zo zwaar dus makkelijk te handelen toch ?
Het is makkelijk te handelen ja, misschien zo makkelijk dat het misschien zelfs saai wordt als je mentaal wil trippen, wat me toch wel een van de doelen lijkt als je solo tript, je verdiepen. Om de tijdsduur moet je het niet laten, als je wat ervaring hebt met serieuzere tripmiddelen (acid, paddo's, truffels,..) komt dit zeker goed.
MushRockker schreef:Is 2C-B chill om voor de eerste keer alleen te trippen ? Tot nu toe alleen nog maar met vrienden getript, maar heb wel zin om een keer alleen te gaan. 2C-B is mentaal niet zo zwaar dus makkelijk te handelen toch ?
Robin schreef:MushRockker schreef:Is 2C-B chill om voor de eerste keer alleen te trippen ? Tot nu toe alleen nog maar met vrienden getript, maar heb wel zin om een keer alleen te gaan. 2C-B is mentaal niet zo zwaar dus makkelijk te handelen toch ?
Ohja en 2CB in je eentje is prima te handelen, mijn allereerste keer 2CB was namelijk in me eentje en ik vond het echt geweldig.
Xeloc schreef:Mijn 2cb eerste keer ook alleen, maar met maten was toch leuker!
Davinci schreef:Vanaf welke dosis begint het mentale aspect van trippen op het niveau van bv. lsd te komen?
Xeloc schreef:Ik zou sowieso eerst eens thuis doen!
Xeloc schreef:maar hij zegt geen ervaring met tripmiddelen te hebben en onder de 20 mg is niet eens de moeite waard.
s0s>9000 schreef:Xeloc schreef:maar hij zegt geen ervaring met tripmiddelen te hebben en onder de 20 mg is niet eens de moeite waard.
Als je geen ervarig hebt kan 15 mg toch best leuk zijn hoor.
Sowieso beter eerst een lage dosis pakken, een maatje van mij
is op 15 mg al verder weg als ik op 30 mg ben. Maar hij gaat ook
al hard op 50 mg mdma
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast