No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Doc schreef:heb het vrijdag voor het eerst gedaan, 2 pilletjes van 10-12mg met 2 biertjes en een jointje, flink hard gegaan! had neit echt meer nodig!
Maar hoe zit het met tolerantie?
Wil namelijk eigenlijk vandaag nog een keertje trippe met mijn vriendin omdat we zelden allebei de dag erna vrij zijn enz. maar zal ik 1 pilletje nog goed merken?
of is het echt zonde?
BOOBS schreef:Hoeveel mg voor me vriendin. ze heeft ruime ervaring met MDMA
Maar is wel gevoelig, hoe zit het met mindfucks e.d?
Ik ga het denk ik sowieso op een mooie lente dag doen, overdag. dus ik denk dat er dan vrijwel niets vervelends in haar hoofdje kan gebeuren.
Jamess schreef:BOOBS schreef:Hoeveel mg voor me vriendin. ze heeft ruime ervaring met MDMA
Maar is wel gevoelig, hoe zit het met mindfucks e.d?
Ik ga het denk ik sowieso op een mooie lente dag doen, overdag. dus ik denk dat er dan vrijwel niets vervelends in haar hoofdje kan gebeuren.
Ik zou voor 20-25 mg gaan. Mindfuck heb je niet, alleen soms oncontroleerbare lachkicks . Let wel op dat je sws een week voor de 2c-b geen mdma e.d. moet doen ivm kruistolerantie.
BOOBS schreef:Nee. dat sowieso. Mdma is ongeveer een maand geleden nu. Maar ik wil het graag op een feestje proberen, dus hebben we besloten om het eerst eens gezellig samen te doen. Ze heeft met wiet wel wat gauw, een beetje para gevoel. Maar dat was denk ik vooral omdat we echt knijter gingen slapen, dan wil je nogwel eens in je hoofd gaan spacen.
Als we dus overdag nemen, en een redelijk normale dosis nemen... is de kans vrij klein dat ze a little slecht kan gaan?
Oncontroleerbare lachkicks zijn natuurlijk welkom!
Thanks voor je expertise
Jamess schreef:Ik had een dag voor mijn 2c-b trip mdma gedaan. van de 2c-b trip heb ik niks gevoeld de volgende dag.....
Many of the reports that have come in over the years have mentioned the combination of MDMA and 2C-B. The most successful reports have followed a program in which the two drugs are not used at the same time, nor even too closely spaced. It appears that the optimum time for the 2C-B is at, or just before, the final baseline recovery of the MDMA.
oke nice, ik dacht dat het iets weg had van paddestoelen
BOOBS schreef:Klinkt goed!
en je hebt het net over maag inhoud, kan het kwaad een bodem te leggen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast