Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Held » do apr 19, 2012 12:50 am

FRESH schreef:
Davinci schreef:15mg 2cb/125mg 4fmp lijkt mij een ideaal begin.


Ik zou die eigenlijk omzetten naar 11mg 2C-I en 125mg 4-FMP :D
Werkingsduur is dan wat langer en je hebt tevens meer profijt van je 4-FMP :hulde:


Heb nog geen ervaring met 2C-I en heb het ook niet in mijn bezit, dus die combo gaat hem helaas niet worden :(

Maar de combo 4-fmp + 2C-B zal ook leuk zijn toch? Of raden jullie het ook daadwerkelijk af om te doen? Is me namelijk niet helemaal duidelijk :) Bedankt!
Held
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr feb 17, 2012 7:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Simon » do apr 19, 2012 2:07 am

Davinci schreef:Hahaha man, je weet nog bijlange niet hoe ver het kan gaan ;)
2C-B heeft niet zo veel diepgang mentaal.
Soms wil je dat deurtje echt wel dichthouden :shock:


... Continue, please.
Avatar gebruiker
Simon
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 73
Geregistreerd: za jul 09, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: 2C-B

Berichtdoor Davinci » za apr 21, 2012 10:24 am

Simon schreef:
Davinci schreef:Hahaha man, je weet nog bijlange niet hoe ver het kan gaan ;)
2C-B heeft niet zo veel diepgang mentaal.
Soms wil je dat deurtje echt wel dichthouden :shock:


... Continue, please.


Een ego-death is bijvoorbeeld vrij angstaanjagend :grin:
Ik was aan het douchen toen de lsd mij plots overnam. Ik was niet meer in staat om voor mijzelf te denken. Ik was machteloos, tegenstribbelen was onmogelijk. Op dat moment leek het alsof ik mijn ziel verkocht aan de duivel. Ik begon half te dansen in de douche, het was de lsd die mij stuurde.
Hoe langer het duurde, hoe meer het leek alsof ik doodging en nooit meer zou terugkeren.
Controle over je lichaam en geest verliezen is live horror. :twisted:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 2C-B

Berichtdoor herejezus » za apr 21, 2012 8:12 pm

Een ego-dood en hergeboorte kan echt zwaar zijn.........zoooo heee
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor vork » ma apr 23, 2012 6:47 pm

De rest van de 2c serie is ook erg geschikt om leip mee te doen :shock: (2c-t7,2cp enz..)
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Ivo » ma apr 23, 2012 6:48 pm

Geen prijzen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor vork » ma apr 23, 2012 6:49 pm

Sorry :s
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Simon » di mei 01, 2012 5:05 am

Davinci schreef:
Simon schreef:
Davinci schreef:Hahaha man, je weet nog bijlange niet hoe ver het kan gaan ;)
2C-B heeft niet zo veel diepgang mentaal.
Soms wil je dat deurtje echt wel dichthouden :shock:


... Continue, please.


Een ego-death is bijvoorbeeld vrij angstaanjagend :grin:
Ik was aan het douchen toen de lsd mij plots overnam. Ik was niet meer in staat om voor mijzelf te denken. Ik was machteloos, tegenstribbelen was onmogelijk. Op dat moment leek het alsof ik mijn ziel verkocht aan de duivel. Ik begon half te dansen in de douche, het was de lsd die mij stuurde.
Hoe langer het duurde, hoe meer het leek alsof ik doodging en nooit meer zou terugkeren.
Controle over je lichaam en geest verliezen is live horror. :twisted:


Ik hoor vaker over ego-dood. Nog nooit meegemaakt ondanks dat ik vaak hallucinogenics heb gebruikt. Wil het wel meemaken, maar eigenlijk ook niet, want de gedachte dat ik iets raars doe of zeg waar een ander bij is, lijkt me naar.
Avatar gebruiker
Simon
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 73
Geregistreerd: za jul 09, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » di mei 01, 2012 12:40 pm

Een ego dood heb je volgens mij ook makkelijker als je in je eentje gaat spacen. Zolang je nog mensen om je heen hebt die wel eens wat vragen of zeggen of iets, blijf je makkelijker gewoon een mens op aarde etc. Hoewel het met anderen erbij óók kan lukken, uiteraard. Maar naar mijn idee minder makkelijk...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Saikedellik » di mei 01, 2012 3:05 pm

Gisteren weer es geprobeerd met een paar biertjes op...1 pilletje (8-12mg) gaf me weer een zieke trip, het was prachtig, het was boeiend, het was filosofisch.. Maar weer een nare bodyload, veel zweten, constant gevoel niet stil te kunnen zitten maar ook niet te willen bewegen, etc...

Blijft boeiend spul, maar die bodyload... Volgende keer maar combineren met beete 4-FMP ofzo, kijken of dat dat minder is.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor vork » wo mei 02, 2012 9:14 pm

De combi met 4-fmp is erg lekker kan ik je vertellen!
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Hendrik272 » di mei 08, 2012 4:53 pm

Miele schreef:constant gevoel niet stil te kunnen zitten maar ook niet te willen bewegen, etc..


Dat heb ik ook altijd, snap dus ook niet waarom een aantal mensen hier dit zo lekker vinden op een party. De energie om langer als een kwartier te dansen ontbreekt totaal bij mij en daarnaast lukt het me de eerste 3 uur na de inslag niet om een normaal gesprek te voeren of alleen ook alleen maar te volgen.
Links, rechts, immer geradeaus.
Avatar gebruiker
Hendrik272
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: ma nov 28, 2011 4:38 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Hi-Hat » di mei 08, 2012 4:57 pm

Die momenten dat je zo hard aan het trippen bent en je het gewoon niet meer weet als iemand vraagt 'en hoe is die shit?' vind ik juist heerlijk. Op 2C-b kan ik keihard dansen, maar af en toe sta ik stil zonder te kunnen bewegen of praten en kijk ik gewoon naar de mensen die in weirde wezens veranderen en de lichten etc. Ik snap dat mensen dat echt niet chill vinden, maar ik vind dat nooit erg.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor bam. » vr jun 01, 2012 1:29 pm

Wil het vanavond gaan proberen op een feestje, heb pillen van 10 mg.. is dit genoeg om mee te beginnen/iets te merken? of is 1.5 pakken beter?
I am a human being goddamnit, my life has value!
Avatar gebruiker
bam.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 1:42 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Saikedellik » vr jun 01, 2012 1:37 pm

Probeer eerst gewoon 1. Ook afhankelijk van hoeveel je er bij drinkt, als je er wel bij drinkt dan kan 1 best genoeg zijn.. Mocht je na 1,5 uur nog niet genoeg ervan voelen, kun je er altijd nog een halfje/hele bij gooien, dan weet je zeker dat je wel gaat trippen ;)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor bam. » vr jun 01, 2012 1:44 pm

Beter, kans op nare bodyload valt wel mee toch? niet persé een thuissetting nodig voor de eerste keer of iets..
I am a human being goddamnit, my life has value!
Avatar gebruiker
bam.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 1:42 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Azy » vr jun 01, 2012 1:45 pm

Als je op dat feestje geregeld een luchtje kan scheppen en je hebt al wat ervaring is 15 mg zeker handelbaar. ik merk er niet zo bijster veel van. Let wel op, vrienden van me die 2cb met alcohol combineerden gingen plots wel zo hard als een sneltrein.

Sommige mensen reageren blijkbaar wel een pak gevoeliger op 2cb dan ik (Saikedellik hier in het topic bv) dus ik zou wel niet hoger gaan als het je eerste keer is. Je kan later nog altijd op zoek gaan naar je perfecte dosis.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Saikedellik » vr jun 01, 2012 1:48 pm

Er bestaat zeker wel een kans op een bodyload idd. Ik reageer idd vrij gevoelig op 2c-b, helemaal met 3 of 4 biertjes op. Dan kan ik echt hard trippen van 1 gele vlinder (12-15mg), en heb ik het eerste uur-1,5 uur ook een onrustig gevoel. Ik loop dan regelmatig naar de wc met het gevoel dat ik moet kotsen, maar kots uiteindelijk nooit eigenlijk.

Het verschilt heel veel per persoon, ik ken mensen die 0,0 bodyload hebben ervan, en die snappen mij dan helemaal niet dat ik zo onrustig ben ofzo.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Azy » vr jun 01, 2012 1:52 pm

De bodyload is inderdaad iets om rekening mee te houden. Mijn eerste keer (20-24mg, open air) had ik die ook wel wat. Zolang ik rondwandelde of danste was de bodyload aangenaam, maar als ik me zette of in de tent ging kon dat wel wat omslaan, heb er wel niet echt last van gehad, maar moest er wel bewust mee omgaan.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Eko » vr jun 01, 2012 1:55 pm

Ik heb ook vaker wel dan geen bodyload bij 2C-B, maar die durft zich wel eens omvormen tot een soort seksuele opwinding.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: 2C-B

Berichtdoor Saikedellik » vr jun 01, 2012 2:00 pm

Ja de bodyload is ook heel erg setting-gevoelig heb ik gemerkt.

Als ik het thuis doe, tussen een paar andere nuchtere mensen, kan het heel vervelend zijn. Echter, als ik met iemand ben die ook 2c-b gebruikt, en ik gewoon kan doen wat ik wil, valt het heel erg mee. De bodyload kan dan een soort van energie worden, die ik gewoon kwijt moet door even te lopen, of door met mn been te schudden, of mn armen raar te bewegen ofzo...
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor snuifduif » za jun 02, 2012 11:44 am

Binnenkort maar eens proberen dit goedje zelf te synthetiseren
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2C-B

Berichtdoor Saikedellik » za jun 02, 2012 11:45 am

snuifduif schreef:Binnenkort maar eens proberen dit goedje zelf te synthetiseren


:love:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor bam. » za jun 02, 2012 9:48 pm

2c-b, wiet, alcohol en n20 :love:
I am a human being goddamnit, my life has value!
Avatar gebruiker
bam.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 1:42 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » zo jun 03, 2012 1:33 pm

snuifduif schreef:Binnenkort maar eens proberen dit goedje zelf te synthetiseren

Cook in the house!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Sunseed » zo jun 03, 2012 3:50 pm

Bedoelen jullie met bodyload dat gevoel dat als je zit/ligt (onder invloed van 2c-b) je constant het gevoel hebt dat je niet goed ligt, niet op je gemak? Zo ja, dat heb ik ook elke keer en ik dacht eigenlijk dat dit gewoon bij trippen hoorde.. Welke middelen hebben dit niet/minder? Heb ooit 1 keer LSD geprobeerd maar dit is al een zeer lange tijd geleden dus kan het mij allemaal niet zo goed herinneren.
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Ivo » zo jun 03, 2012 3:55 pm

Sunseed schreef:Bedoelen jullie met bodyload dat gevoel dat als je zit/ligt (onder invloed van 2c-b) je constant het gevoel hebt dat je niet goed ligt, niet op je gemak?

Als ik 2CB neem en ga zitten heb ik vaak het gevoel dat er iemand op m'n borst staat. Echt het gevoel dat ik de zetel ingeduwd word...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Saikedellik » zo jun 03, 2012 4:25 pm

Sunseed schreef:Bedoelen jullie met bodyload dat gevoel dat als je zit/ligt (onder invloed van 2c-b) je constant het gevoel hebt dat je niet goed ligt, niet op je gemak? Zo ja, dat heb ik ook elke keer en ik dacht eigenlijk dat dit gewoon bij trippen hoorde.. Welke middelen hebben dit niet/minder? Heb ooit 1 keer LSD geprobeerd maar dit is al een zeer lange tijd geleden dus kan het mij allemaal niet zo goed herinneren.

Ja dat is wel ongeveer de beschrijving van vervelende bodyload idd.. Als ik dan lig, dan weet ik niet hoe ik moet liggen, ik kan gewoon niet chill liggen... Zelfde als ik zit, dan bedenk ik dat ik moet liggen of staan, maar liggen of staan voelt dan ook weer niet goed... Gewoon heel onrustig enzo.

Ik heb dit zelf alleen zo extreem op 2c-b, en op DMT in een iets andere vorm. Op truffels, LSD, 4-aco-DMT etc heb ik dit eigenlijk helemaal niet.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Sunseed » zo jun 03, 2012 4:26 pm

Zo leuk kan ik het niet noemen Ivo, voel me dikwijls ongemakkelijk en voel me veel beter als ik bezig blijf. Nu ik er over nadenk, dit had ik totaal niet bij 2c-c, maar heb enkel nog maar zeer lage dosissen gedaan (20-25 mg) van 2c-c..

Truffels heb ik ook al gedaan maar zijn allemaal nog al vage herinneringen :p

4-aco-dmt zullen we dan maar eens nader onderzoeken :D
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Oizo » zo jun 03, 2012 4:32 pm

Hoe neem je de 2c-b? Oraal of nassaal?

Ik heb zelf niet zo'n extreem harde last van een bodyload bij 2c-b.
Wel ben ik soms lichtjes misselijk of voel ik me een beetje opgespannen, maar dit is vooral bij nassale inname.
Als ik het oraal drop, heb ik eigenlijk amper last van een bodyload :)
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner