Einstein schreef:Nice, veel plezier
Komt vast wel goed, misschien maak ik er wel een TR van!
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
MDMAmazing schreef:Hmm, ik heb het nu in poedervorm gekregen ipv in een capsule, maar ik zit een beetje tegen die smaak op. Kan ik het gewoon in een vloeitje doen (bommetje dus)? En moet ik dan een rijstenvloeitje of normale?
Is een vloeitje schadelijk?Azymuth schreef:MDMAmazing schreef:Hmm, ik heb het nu in poedervorm gekregen ipv in een capsule, maar ik zit een beetje tegen die smaak op. Kan ik het gewoon in een vloeitje doen (bommetje dus)? En moet ik dan een rijstenvloeitje of normale?
Vloeitje, rijstevloeitje, lege capsule, leeggemaakte vitamine capsule, stukje wc papier, ... het maakt allemaal niet zoveel uit als het maar oplost en je het maar ingeslikt krijgt hoor. Persoonlijk vind ik een capsule veruit het makkelijkst.
Drugskonijntje schreef:Iemand ervaring met de combinatie 2C-B + ketamine?
Einstein schreef:Drugskonijntje schreef:Iemand ervaring met de combinatie 2C-B + ketamine?
Als je genoeg ketamine neemt kan dit héél raar worden, inclusief uittredingen of andere vage shit. Niet geschikt voor beginners. Ervaring met 2C-B en een lage dosis ketamine heb ik niet
Platonius schreef:Heb een keer 2cb gebruikt en heb toen 1.5 uur na inname 6 biertjes gedronken over een periode van 2 uur en daarbij ook af en toe wat kleine puntjes keta gesnoven. Was een redelijk kleine dosis keta, maar het was echt fantastisch kan ik je vertellen. Kan je echt aanraden om dit te doen, heb alleen maar in deuk gelegen en je bent behoorlijk vaag aan het eind
Drugskonijntje schreef:Iemand ervaring met de combinatie 2C-B + ketamine?
MDMAmazing schreef:Als ik wekelijks 2CB neem en een tijdje daarna MDMA zal ik dan nog wel de love-feeling hebben? Omdat veel mensen 2CB een beetje op MDMA vinden lijken..?
MDMAmazing schreef:Als ik wekelijks 2CB neem en een tijdje daarna MDMA zal ik dan nog wel de love-feeling hebben? Omdat veel mensen 2CB een beetje op MDMA vinden lijken..?
Delicate schreef:Ik had laatst ~20 mg in een capsule gedaan en genomen. Ik merkte er vrij weinig van. Enige wat me opviel was dat de letters begonnen te dansen en dat was het. Nu zat ik te denken om de dosis wat op te hogen maar wat is dan wijsheid? Ik weet dat het per 2 mg al redelijk verschil kan uitmaken. Toch maar voor 30 gaan omdat 20 zo weinig deed?
Afca_Remy schreef:Oizo schreef:Van een body-load heb ik nooit veel last gehad (oraal)
Ik ook niet, helemaal niets!
Echt mega chill!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten