Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Afca_Remy » ma jul 23, 2012 6:46 pm

Einstein schreef:Nice, veel plezier :)



Komt vast wel goed, misschien maak ik er wel een TR van!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: 2C-B

Berichtdoor MDMAmazing » di jul 24, 2012 2:45 pm

Hmm, ik heb het nu in poedervorm gekregen ipv in een capsule, maar ik zit een beetje tegen die smaak op. Kan ik het gewoon in een vloeitje doen (bommetje dus)? En moet ik dan een rijstenvloeitje of normale?
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Azy » di jul 24, 2012 3:09 pm

MDMAmazing schreef:Hmm, ik heb het nu in poedervorm gekregen ipv in een capsule, maar ik zit een beetje tegen die smaak op. Kan ik het gewoon in een vloeitje doen (bommetje dus)? En moet ik dan een rijstenvloeitje of normale?


Vloeitje, rijstevloeitje, lege capsule, leeggemaakte vitamine capsule, stukje wc papier, ... het maakt allemaal niet zoveel uit als het maar oplost en je het maar ingeslikt krijgt hoor. Persoonlijk vind ik een capsule veruit het makkelijkst.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor MDMAmazing » di jul 24, 2012 6:44 pm

Azymuth schreef:
MDMAmazing schreef:Hmm, ik heb het nu in poedervorm gekregen ipv in een capsule, maar ik zit een beetje tegen die smaak op. Kan ik het gewoon in een vloeitje doen (bommetje dus)? En moet ik dan een rijstenvloeitje of normale?


Vloeitje, rijstevloeitje, lege capsule, leeggemaakte vitamine capsule, stukje wc papier, ... het maakt allemaal niet zoveel uit als het maar oplost en je het maar ingeslikt krijgt hoor. Persoonlijk vind ik een capsule veruit het makkelijkst.
Is een vloeitje schadelijk? :P
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Oizo » di jul 24, 2012 7:17 pm

Nope :)
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor MDMAmazing » do jul 26, 2012 3:39 pm

Pff. Voor het eerst opgelicht met drugs door iemand. 55mg gekregen ipv 100. Ik was al zo verbaast over de prijs. De smaak is heeeeel zuur en een beetje bitter, klopt dit?
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor snuifduif » do jul 26, 2012 9:50 pm

Nooit zure smaak gemerkt. Wel een beetje bitter/viesachtig maar niet heel sterk
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2C-B

Berichtdoor Drugskonijntje » do jul 26, 2012 10:45 pm

Is het mogelijk om je 2C-B te laten testen om te zien hoeveel % daadwerkelijk 2C-B is? Of kunnen ze je alleen vertellen of het 2C-B is?
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » vr jul 27, 2012 11:15 am

Kan testen met %
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B

Berichtdoor Drugskonijntje » vr jul 27, 2012 12:30 pm

Thanks!
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Drugskonijntje » vr jul 27, 2012 12:59 pm

Iemand ervaring met de combinatie 2C-B + ketamine?
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor MDMAmazing » vr jul 27, 2012 1:08 pm

Voor mij was 2cb eigenlijk een doolhof waar je meteen de weg weet (Wat bij truffels/paddo's/LSD dus niet zo is). Aan het eind van het doolhof zijn er 3 poorten:

Chill: Bijvoorbeeld op de bank een filmpje kijken, je ligt al vlak voordat de film begint
Feest: Losgaan op een feestje!
Geestverruimend: In bed liggen en diep filosofisch nadenken terwijl je met je ogen dicht de gekste dingen meemaakt

Misschien ervaren jullie dit anders, maar dit deed het voor mij. Je kan alles helemaal zelf bepalen. Zodra je "begrijpt" wat 2cb met je doet, is het best leerzaam en buigbaar.

De bodyload (die wat weg heeft van MDMA) vond ik na een tijdje wel wat vervelend. Je krijgt echt zin om al je spieren aan te spannen maar ook weer niet. Soms voelde je spieren echt raar, alsof je ziek bent ofzo? :s

Ik wou dit seizoen nog DMT roken (+ breakthrough), maar dat doe ik maar niet. Eerst maar gewoon even rustig pilsen voor een paar weken 8-)
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » vr jul 27, 2012 4:29 pm

Drugskonijntje schreef:Iemand ervaring met de combinatie 2C-B + ketamine?

Als je genoeg ketamine neemt kan dit héél raar worden, inclusief uittredingen of andere vage shit. Niet geschikt voor beginners. Ervaring met 2C-B en een lage dosis ketamine heb ik niet :#: :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Ron Burgundy » za jul 28, 2012 12:21 am

Heb een keer 2cb gebruikt en heb toen 1.5 uur na inname 6 biertjes gedronken over een periode van 2 uur en daarbij ook af en toe wat kleine puntjes keta gesnoven. Was een redelijk kleine dosis keta, maar het was echt fantastisch kan ik je vertellen. Kan je echt aanraden om dit te doen, heb alleen maar in deuk gelegen en je bent behoorlijk vaag aan het eind :love:
Avatar gebruiker
Ron Burgundy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 151
Geregistreerd: di jun 21, 2011 11:21 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Drugskonijntje » za jul 28, 2012 6:01 pm

Einstein schreef:
Drugskonijntje schreef:Iemand ervaring met de combinatie 2C-B + ketamine?

Als je genoeg ketamine neemt kan dit héél raar worden, inclusief uittredingen of andere vage shit. Niet geschikt voor beginners. Ervaring met 2C-B en een lage dosis ketamine heb ik niet :#: :woeh:


Platonius schreef:Heb een keer 2cb gebruikt en heb toen 1.5 uur na inname 6 biertjes gedronken over een periode van 2 uur en daarbij ook af en toe wat kleine puntjes keta gesnoven. Was een redelijk kleine dosis keta, maar het was echt fantastisch kan ik je vertellen. Kan je echt aanraden om dit te doen, heb alleen maar in deuk gelegen en je bent behoorlijk vaag aan het eind :love:


Haha, klinkt erg interessant!

Moet je dan starten met de 2C-B en als die inslaat beginnen met ketamine?
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Ketalar » za jul 28, 2012 6:42 pm

Drugskonijntje schreef:Iemand ervaring met de combinatie 2C-B + ketamine?


Mijn favoriete combo! Die gebruik ik de meeste feestjes. Is echt een héle leuke ervaring!
Ket gaat wel nog snel 2cb domineren. Maar dat is niet erg. De visuals van ket en 2cb versterken elkaar heel duidelijk. Ik ben iets teveel aan het trippen om het uit te leggen maar het is echt een topcombinatie.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » za jul 28, 2012 8:17 pm

Geen grappen, ik zou als ik jou was uitkijken met de doses, anders kan het echt eng worden.
Ik zou inderdaad eerst de 2C-B pakken en daarna ketamine bijsnuiven als je zo'n beetje je plateau bereikt hebt :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Drugskonijntje » za jul 28, 2012 8:54 pm

Uitkijken met de doses in de zin van hoeveel ketamine je neemt als je onder invloed bent van 2C-B?
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » za jul 28, 2012 8:56 pm

In de zin van er rustig aan mee doen en voorzichtig ketamine pakken, niet ineens 150 mg wegsnatsen :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor snuifduif » za jul 28, 2012 9:07 pm

Lijntjes leggen is best lastig onder invloed van tripmiddelen :kleuter:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2C-B

Berichtdoor MDMAmazing » do aug 09, 2012 12:46 am

Als ik wekelijks 2CB neem en een tijdje daarna MDMA zal ik dan nog wel de love-feeling hebben? Omdat veel mensen 2CB een beetje op MDMA vinden lijken..?
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Azy » do aug 09, 2012 12:52 am

MDMAmazing schreef:Als ik wekelijks 2CB neem en een tijdje daarna MDMA zal ik dan nog wel de love-feeling hebben? Omdat veel mensen 2CB een beetje op MDMA vinden lijken..?


2cb werkt niet zoals MDMA, dus heeft uiteraard geen invloed. Je kan toch ook nog zat worden van wijn als je al veel druivensap hebt gedronken. :kleuter: 2cb zorgt niet voor een massive serotonine release zoals bij MDMA.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Oizo » do aug 09, 2012 10:30 am

MDMAmazing schreef:Als ik wekelijks 2CB neem en een tijdje daarna MDMA zal ik dan nog wel de love-feeling hebben? Omdat veel mensen 2CB een beetje op MDMA vinden lijken..?


Ik vind de vergelijking die velen maken tussen 2C-B & MDMA niet correct. Het zijn beiden volledig verschillende stoffen die ook op verschillende receptoren werken. MDMA stoot al je serotonine op enkele uurtjes uit, terwijl 2C-B dit totaal niet doet.

2C-B heeft wel een licht euforisch kantje, maar toch blijft het een tripmiddel. Erop gaan feesten is iets heel persoonlijk, en enkel weg geleged voor mensen die ervan houden.
Mocht je een week na je trip MDMA gebruiken, zal dit het love-gevoel niet 'tegenhouden' dus.

Wel raad ik je aan tussen 2C-B minstens 2 weken te houden. Er is een periode geweest dat ikzelf het te vaak heb gedaan, en dan is de pret er snel af :)
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Delicate » za aug 11, 2012 3:39 pm

Ik had laatst ~20 mg in een capsule gedaan en genomen. Ik merkte er vrij weinig van. Enige wat me opviel was dat de letters begonnen te dansen en dat was het. Nu zat ik te denken om de dosis wat op te hogen maar wat is dan wijsheid? Ik weet dat het per 2 mg al redelijk verschil kan uitmaken. Toch maar voor 30 gaan omdat 20 zo weinig deed?
Avatar gebruiker
Delicate
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: do jul 26, 2012 12:37 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Azy » za aug 11, 2012 3:41 pm

Delicate schreef:Ik had laatst ~20 mg in een capsule gedaan en genomen. Ik merkte er vrij weinig van. Enige wat me opviel was dat de letters begonnen te dansen en dat was het. Nu zat ik te denken om de dosis wat op te hogen maar wat is dan wijsheid? Ik weet dat het per 2 mg al redelijk verschil kan uitmaken. Toch maar voor 30 gaan omdat 20 zo weinig deed?


Probeer eerst een keertje 25, dat gaf voor mij toch al een mooi verschil met 20mg. Natuurlijk kan je daarna wel eens 30 proberen als het je beviel.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Saikedellik » wo aug 15, 2012 2:30 pm

Heeft iemand ook de ervaring dat elke trip echt best heel verschillend is qua visuals? Heb gisteren voor het eerst sinds tijden weer een trip gehad waar, zoals ik het noem, "vlagen van kleuren" die voorbij komen zetten en kamervullend zijn, overheersten. En soms zie ik juist allemaal kleine priegelige dingetjes om elkaar heen draaien, dansen en bewegen... Dat de "kleine dingetjes" meer overheersen zegmaar, en niet zo heel kleurrijk. Soms zie ik ook overal Egyptische tekens in, maar al dit soort visuals is er altijd 1 soort die de trip overheerst.

Ik blijf het zulk boeiend spul vinden, hoe vaker ik het nu heb gedaan (denk iets van 8/9 keer in een halfjaar tijd) hoe minder de bodyload ook wordt, gisteren zelfs helemaal géén bodyload gehad.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Azy » wo aug 15, 2012 2:39 pm

Ik vind de visuals altijd veel meer "cartoony" dan bij acid of paddo's. Daar heb ik veel vaker ingewikkelde maya of natuurpatronen ofzo. Bij 2cb is alles gewoon wat meer "over the place". kleurrijke psychedelische mist, rechte lijnen die lekker kronkelen, contouren die wel met een grove stift lijken getekend (zo bedoel ik dus cartoony).

Die bodyload inderdaad, daar leer je gewoon mee omgaan heb ik het gevoel. Heb er ook minder tot geen last van terwijl ik vroeger er toch meer rekening mee moest houden.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Oizo » wo aug 15, 2012 3:32 pm

De visuals van LSD komen voor mij veel 'echter' over dan diegene van 2C-B
2C-B visuals zijn een soort sfeer die over de omgeving hangen,
terwijl LSD visuals juist terug gaan naar de essentie van alles.

Na een paar maanden regelmatig gebruik van 2C-B had ik het ergens wel gezien,
maar dit hier lezen en schrijven heeft de zin terug opgewekt :D

Van een body-load heb ik nooit veel last gehad (oraal)
Nassaal heb ik er veel meer last van.
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Afca_Remy » wo aug 15, 2012 4:30 pm

Oizo schreef:Van een body-load heb ik nooit veel last gehad (oraal)



Ik ook niet, helemaal niets!
Echt mega chill!! :hulde:
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: 2C-B

Berichtdoor MDMAmazing » do aug 16, 2012 6:03 pm

Afca_Remy schreef:
Oizo schreef:Van een body-load heb ik nooit veel last gehad (oraal)



Ik ook niet, helemaal niets!
Echt mega chill!! :hulde:
Hmm, dan heb je zeer waarschijnlijk TMA-2 of DOB of 2C-I ofzo.. Iedereen ervaart een bodyload onder invloed van 2C-B..
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner