MDMAmazing schreef:Afca_Remy schreef:Oizo schreef:Van een body-load heb ik nooit veel last gehad (oraal)
Ik ook niet, helemaal niets!
Echt mega chill!!Hmm, dan heb je zeer waarschijnlijk TMA-2 of DOB of 2C-I ofzo.. Iedereen ervaart een bodyload onder invloed van 2C-B..
Kan ik me wel een beetje in vinden. Ik ga het nog 1x proberen, dan ga ik voor de 40mg, als ik dan weer twijfel of het nou leuk is of niet stop ik er helemaal mee.BOOBS schreef:Ik vind het maar een vaagspulletje. Ik wist of ik zou wilde chillen of niet, wilde roken of niet.. Steeds tweestihd over dingen. Dan weer actief dan weer lui. De ene keer denk je dit was het en dan opeeeens krijg je rushes en beginen kleuren weer te switchen. De volgende dag spacete ik ook nog soort van, en was ik heel gevoelig. Ik kan negatieve dingen niet zo snel uit me hoofd zetten terwijl ik wist dat het maaar iets kleins en onschuldig was. Ik denk dat als ik een doel het met 2cb bv wandelen ofzo dat het dan veel chiller is. We hadden chille banken vlotte muziek en loney toons op tv. Misschien teveel mixed activiteiten. En ook nog austin powers gekeken maar van film werd ik veel te nuchterder. Ik voelde tijdens de trip ook sterk een onderliggende keiharde trip potentie, die ik niet zou kunnen handelen als die tot uiting kwam(dacht ik dan). En in begin buikpijn maar dat hoorde er bij.
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Drugskonijntje schreef:Wat is het maximale percentage 2C-B?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Hangt ervan af welke zoutvorm je hebt.
Voor het HBr-zout: 76.2%
Voor het HCl-zout: 87.7%
Bepaald met cijfers van Wikipedia, heb nu geen zin het allemaal nauwkeurig op te zoeken
Drugskonijntje schreef:Einstein schreef:Hangt ervan af welke zoutvorm je hebt.
Voor het HBr-zout: 76.2%
Voor het HCl-zout: 87.7%
Bepaald met cijfers van Wikipedia, heb nu geen zin het allemaal nauwkeurig op te zoeken
Wat is het verschil tussen HBr-zout en HCl-zout?
Ik heb dan 2C-B in HCl-zout vorm, want ik heb testcentrum net gebeld en ze vertelden me dat het 2C-B percentage 86% was. Best sterk spul dus?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:In principe maakt het niet zoveel uit inderdaad, behalve voor de dosis Tenzij je smeltpuntbepalingen of rare metingen ermee wilt gaan doen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast