Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Eko schreef:heel bewust zijn van de aanwezigheid van je lichaam en/of je heel zwaar voelen, eventueel misselijk worden hierdoor.
Fenomeen schreef:Alsof je lichaam heel zwaar is.
Je wordt als het waren in de bank 'gedrukt'.
Zelf wil en kan ik dan niet opstaan, wat voor sommige erg vervelend kan zijn.
Persoonlijk vind ik het wel wat hebben.
san am schreef:Ik geloof dat nasaal de bodyload als nog groter wordt ervaren.
san am schreef:Dit houdt niet in dat er oraal geen sprake van bodyload is he
Ik vind zelf het gevoel van een bodyload juist wel chill, zolang ik maar niet op hoef te staan. Het gevoel heerlijk in een hele goede stoel gedrukt te worden terwijl je je zo min mogelijk beweegt vind ik vrij relaxed.
Azymuth schreef:Ik heb het net andersom. Als ik lekker wat rondwandel of feest voelt het allemaal lekker, maar als ik lig en zit kon in het begin de bodyload soms irritant worden, eenmaal je er wat mee om kan is het wel gewoon allemaal leuk.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Azymuth schreef:5 a 10 mg 2cb ga je weinig tot niets van voelen, zeker als er nog een beetje een stimulant werkzaam is. Zeker met wat trip ervaring zou ik je al heel gemakkelijk 15-20mg aanraden. Dit wel als je geen alcohol drinkt, dan zou ik de dosis terug iets lichter houden.
Maar 15mg kan ik je toch al zonder twijfel aanraden. Dat heb ik al aan vrienden gegeven die interesse hadden in een lichte introductie in tripmiddelen zonder zelfs ervaring met blowen en was perfect handelbaar en werd beschouwt als erg licht. Persoonlijk vind ik er onder 20 mg helemaal niets aan, en voel ik me praktisch nuchter, en begint de echt psychedelische pret maar van 25mg maar ik ben wel niet zo gevoelig voor 2cb.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten