Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor snuifduif » wo dec 05, 2012 12:15 am

Je kan wel een beetje testen of je 'hard trippen' bestendig bent door een flinke balk keta weg te snuiven en dan bijvoorbeeld met de bus een ritje te maken. Als je goed om kan gaan met die totale verwarring en onzekerheden ben je redelijk stabiel.
Ben je dit niet ben je na 20 minuten weer nuchter.
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Lucky Strike » wo dec 05, 2012 12:20 am

Klinkt als een hele mooie RC.

Vraag me alleen af wat er precies bedoelt wordt met 'bodyload' en hoe deze door mensen ervaren wordt?
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Eko » wo dec 05, 2012 12:24 am

heel bewust zijn van de aanwezigheid van je lichaam en/of je heel zwaar voelen, eventueel misselijk worden hierdoor.
Zie ook viewtopic.php?f=3&t=5357 :p
Laatst bijgewerkt door Eko op wo dec 05, 2012 12:27 am, in totaal 1 keer bewerkt.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie

Berichtdoor Fenomeen » wo dec 05, 2012 12:25 am

Alsof je lichaam heel zwaar is.
Je wordt als het waren in de bank 'gedrukt'.
Zelf wil en kan ik dan niet opstaan, wat voor sommige erg vervelend kan zijn.
Persoonlijk vind ik het wel wat hebben.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Lucky Strike » wo dec 05, 2012 12:27 am

Eko schreef:heel bewust zijn van de aanwezigheid van je lichaam en/of je heel zwaar voelen, eventueel misselijk worden hierdoor.

Fenomeen schreef:Alsof je lichaam heel zwaar is.
Je wordt als het waren in de bank 'gedrukt'.
Zelf wil en kan ik dan niet opstaan, wat voor sommige erg vervelend kan zijn.
Persoonlijk vind ik het wel wat hebben.

Hoort dat bij 2C-B? Is het dan bij lichtere of hogere doseringen, of heb je bij een lichtere dosis al een vrij zware bodyload?
Lucky Strike

Berichtdoor san am » wo dec 05, 2012 1:38 am

Het is niet iets wat specifiek bij 2c-b hoort. Het is gewoon een benaming voor dat effect op je lichaam door drugs. 2C's staan echter bijna allemaal bekend om hun bodyload. In de regel is de bodyload vaak groter bij hogere doseringen, al kan het bij lage doseringen ook merkbaar zijn. Ik geloof dat nasaal de bodyload als nog groter wordt ervaren.
san am
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Lucky Strike » wo dec 05, 2012 1:45 am

san am schreef:Ik geloof dat nasaal de bodyload als nog groter wordt ervaren.

Dat is mooi, want ik gebruik nooit iets nasaal. Bedankt voor de info
Lucky Strike

Berichtdoor san am » wo dec 05, 2012 1:59 am

Dit houdt niet in dat er oraal geen sprake van bodyload is he :)
Ik vind zelf het gevoel van een bodyload juist wel chill, zolang ik maar niet op hoef te staan. Het gevoel heerlijk in een hele goede stoel gedrukt te worden terwijl je je zo min mogelijk beweegt vind ik vrij relaxed.
san am
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Lucky Strike » wo dec 05, 2012 12:45 pm

san am schreef:Dit houdt niet in dat er oraal geen sprake van bodyload is he :)
Ik vind zelf het gevoel van een bodyload juist wel chill, zolang ik maar niet op hoef te staan. Het gevoel heerlijk in een hele goede stoel gedrukt te worden terwijl je je zo min mogelijk beweegt vind ik vrij relaxed.

Ja, dat begrijp ik. Ik ben sowieso van plan het een keertje thuis of bij vrienden te proberen, dan kan ik voor mezelf beslissen hoe ik de bodyload ervaar.
Lucky Strike

Berichtdoor Azy » wo dec 05, 2012 5:29 pm

Ik heb het net andersom. Als ik lekker wat rondwandel of feest voelt het allemaal lekker, maar als ik lig en zit kon in het begin de bodyload soms irritant worden, eenmaal je er wat mee om kan is het wel gewoon allemaal leuk.
Azy
Donateur

Berichtdoor Lucky Strike » wo dec 05, 2012 5:53 pm

Azymuth schreef:Ik heb het net andersom. Als ik lekker wat rondwandel of feest voelt het allemaal lekker, maar als ik lig en zit kon in het begin de bodyload soms irritant worden, eenmaal je er wat mee om kan is het wel gewoon allemaal leuk.

Dus gewoon beide zitten en staan, kijken wat het beste aanvoelt voor jezelf.
Lucky Strike

Berichtdoor Ivo » wo dec 05, 2012 6:03 pm

Sommige mensen hebben er ook totaal geen last van. Bij mij is het hetzelfde als bij Azymuth. Als ik zit, begin ik echt weg te zakken en heb ik soms het gevoel dat er iemand op mijn borst staan...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor KingX » do dec 13, 2012 1:00 am

Heb dit topic zo'n beetje helemaal doorgelezen, maar heb toch nog een aantal vragen.
Ik las het tripreport van lysergine25 (die 300mg ipv 30mg nam) en die gozer ging volgens mij haast kapot.
Je kan het dus overdoseren.. daarnaast; hoe verslavend is het?
Ook lees ik dat het te vergelijken is met mdma. Wat is het verschil daartussen dan?
Take my hand, we're off to never-never land
KingX
Newbie

Berichtdoor Azy » do dec 13, 2012 1:04 am

Het is net zoals de meeste tripmiddelen niet echt verslavend, natuurlijk kan een mens aan veel te veel onbenullige dingen mentaal afhankelijk worden, maar je moet geen cravings of afhankelijkheid ofzo verwachten als je het niet vaak doet, vergelijk het met light-truffels ofzo.

Die vergelijking met MDMA mag je met een heel erg grote korrel zout nemen. Het KAN overeenkomsten zijn als je er lekker op feest en een aangename bodyload hebt. Maar het kan ook erg anders zijn, men doelt er volgens mij eerder op dat het op niet te hoge dosis wel een lekkere partydrug kan zijn, maar het is zeker niet zo'n upper als MDMA, en het laat ook niet massaal serotonine los, dus niet zo'n geforceerde euforie, maar die kan je natuurlijk zelf nog wel veroorzaken :)
Azy
Donateur

Berichtdoor bam. » do dec 13, 2012 1:05 am

Eigenlijk lijkt het niet echt op elkaar, 2C-B geeft je wel een moodlift, maar niet de knallende euforie van mdma, en zeker niet de energie.
I am a human being goddamnit, my life has value!
bam.
Belezen Gebruiker

Berichtdoor FRESH » do dec 13, 2012 10:51 am

Dan vind ik 4-AcO-DMT nog meer op MDMA lijken :-)
Daar krijg je zo'n fucking lekker gevoel van tijdens je trip! :love:
FRESH

Berichtdoor Flippo » zo dec 30, 2012 3:14 am

Heb al een berichtje in het 4 FMP topic gezet, maar misschien handig om het hier ook even bij te zetten. Ik wil namelijk over een paar dagen 2CB gaan proberen op een festival. Mijn idee is om eerst 4FMP te slikken. Als dan de euforie van de 4FMP wegvalt (wat ik vorige keer niet echt prettig vond) een kleine dosering 2CB te droppen, zodat ik tot het einde van het feest iets heb om lekker op te gaan :) Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Neemt de energie van de 4FMP de bodyload van de 2CB dan wat weg? En versterken deze stofjes elkaar? Ik heb 4FMP pillen van 150 mg, wat ik denk ik wel wat teveel vind aangezien ik best licht ben, dus maar daar denk ik 100-120 mg van. Zou 5-10 mg 2CB een goede dosering zijn?
Flippo
Newbie

Berichtdoor Karhu » zo dec 30, 2012 3:34 am

ik zou 2cb eerst los doen, 2cb is veel meer een psychedelica als een euphorie opwekker!

Heb je ervaring met psychedelica?
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor Flippo » zo dec 30, 2012 3:49 am

Ja ik heb een paar keer truffels (1 keer paddos) gedaan en 1 keer ayahuasca. Dus jij zegt beter eerst een keer los doen voordat ik het ga combineren?
Flippo
Newbie

Berichtdoor Karhu » zo dec 30, 2012 1:11 pm

Als je al vaker hebt getript, is dat voor 2cb niet echt nodig!
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor Flippo » zo dec 30, 2012 2:24 pm

Oke bedankt! Iemand nog advies over de dosering?
Zelf denk ik aan +- 120 mg 4FMP en dan na een paar uurtjes 5-10 mg 2CB erbij
Flippo
Newbie

Berichtdoor Azy » zo dec 30, 2012 2:51 pm

5 a 10 mg 2cb ga je weinig tot niets van voelen, zeker als er nog een beetje een stimulant werkzaam is. Zeker met wat trip ervaring zou ik je al heel gemakkelijk 15-20mg aanraden. Dit wel als je geen alcohol drinkt, dan zou ik de dosis terug iets lichter houden.

Maar 15mg kan ik je toch al zonder twijfel aanraden. Dat heb ik al aan vrienden gegeven die interesse hadden in een lichte introductie in tripmiddelen zonder zelfs ervaring met blowen en was perfect handelbaar en werd beschouwt als erg licht. Persoonlijk vind ik er onder 20 mg helemaal niets aan, en voel ik me praktisch nuchter, en begint de echt psychedelische pret maar van 25mg maar ik ben wel niet zo gevoelig voor 2cb.
Azy
Donateur

Berichtdoor zornax » zo dec 30, 2012 3:07 pm

Morgen staat de 1e x 2cb in de planning, ik heb een aantal pillen van 10mg. Ik wil er 1,5 nemen.

Maar nu zit ik met een klein probleem. Ik ga oud en nieuw vieren met vrienden die alleen maar drinken. Ik heb echt totaal geen zin in drank dus wil ik die 2cb doen. In hoeverre kan dit storen in mijn trip als ik dronken mensen rond me heen heb? Ze zijn niet irritant als ze dronken zijn. Ik zelf zal ze ook pas na 12 uur nemen of iets ervoor, dit leek me wel leuk icm het vuurwerk. Dus ik ben buiten tijdens me trip. Of is het de eerste keer icm overal vuurwerk niet aan te raden? Daarom wil ik ook voor een lage dosis gaan.

En dan nog een vraag, als het uitgewerkt is kan je dan gewoon auto rijden of is dat echt een no go met 2cb? Zeg maar 7-8 uur na inname.
zornax
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » zo dec 30, 2012 7:17 pm

Ik zou trippen in die situatie niet echt chill vinden. Iedereen heeft het gezellig terwijl jij naar de kleurtjes op de binnenkant van je oogleden zit te kijken. Vuurwerk zal er wel mooi uit zien, maar ik denk dat je goed van het geknal zou kunnen schrikken.
Autorijden zal in principe wel gaan, maar je zal je aandacht er mogelijk wat minder bij kunnen houden.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Flippo » ma dec 31, 2012 3:07 am

Azymuth schreef:5 a 10 mg 2cb ga je weinig tot niets van voelen, zeker als er nog een beetje een stimulant werkzaam is. Zeker met wat trip ervaring zou ik je al heel gemakkelijk 15-20mg aanraden. Dit wel als je geen alcohol drinkt, dan zou ik de dosis terug iets lichter houden.

Maar 15mg kan ik je toch al zonder twijfel aanraden. Dat heb ik al aan vrienden gegeven die interesse hadden in een lichte introductie in tripmiddelen zonder zelfs ervaring met blowen en was perfect handelbaar en werd beschouwt als erg licht. Persoonlijk vind ik er onder 20 mg helemaal niets aan, en voel ik me praktisch nuchter, en begint de echt psychedelische pret maar van 25mg maar ik ben wel niet zo gevoelig voor 2cb.

Oke thanks! Uiteindelijk is het misgelopen met regelen van het spul, maar hoop dat ik het morgen nog voor elkaar krijg zodat ik op awakenings los kan :)
Gelukkig nieuwjaar alvast!
Flippo
Newbie

Berichtdoor ParadijsVogel » za jan 19, 2013 9:42 pm

Gisteren 2 groene kruisjes (ijzeren kruizen) genomen met 8/9 mg per stuk. Ik moet zeggen dat het niet echt de perfecte setting was, een dubstepfeest. Geen partydrug voor mij, heb de hele avond een lichte misselijkheid gehad en op een gegeven moment zag ik alleen nog maar flitsen. Niet meer op feesten, misschien wel leuk om een keer thuis te doen.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Azy » za jan 19, 2013 9:45 pm

Ik vind het persoonlijk wel heel erg leuk om op te feesten, maar wel buiten, waar ik adem en loop ruimte heb. 2cb kan bij nogal "mistig" van omgeving en van die flitsen waar je over spreekt heb ik in binnenfeestjes ook al wel last van gehad. Probeer het zeker maar eens thuis, dan is het echt totaal anders!
Azy
Donateur

Berichtdoor ParadijsVogel » za jan 19, 2013 10:21 pm

Ja, dat ga ik zeker doen. Maar binnen in een warme, rokerige, drukke omgeving lijkt me niks meer. Iedereen leek om de een of andere reden ook opeens enorm lelijk en ik dacht dat ik het meisje van the ring de hele tijd langs zag lopen. Al met al, niet meer op feesten.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Einstein » zo jan 20, 2013 5:30 pm

Tsja, kan gebeuren :P 2C-B zal ook niet een partydrug voor iedereen zijn, dat kan ik me wel voorstellen
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Multitude » zo jan 20, 2013 5:41 pm

Een keer met 2C-B een drukke studentenkroeg binnengelopen. Ik zou gewoon met een vriendin rustig gaan blowen en Monty Python kijken, maar toen moesten we ineens per se op stap en ik had het idee dat de 2C-B toch niet echt wilde werken. Eenmaal daar veranderde iedereen in krokodillen en was ik enorm para over wat de uitsmijter (en iedereen) van me dacht. Maarja op een goa was het dan weer prachtig, dus kies er het juiste feestje voor.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Multitude
Junkenhoeder
Donateur

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's