Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor -ArKady. » di apr 02, 2013 8:44 pm

probeer wat alcohol te drinken.. dat werkt altijd wel redelijk voor mij (werkt beter als je het van te voren doet trouwens)
Zelf zit ik ook vaak wat hoger qua dosering.
Met info voor het bij pakken kan ik je niet helpen geen ervaring mee..
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ron Burgundy » di apr 02, 2013 9:16 pm

Bijsnuiven werkt in ieder geval heel goed :kleuter:
Ron Burgundy
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Einstein » di apr 02, 2013 9:56 pm

... maar is wel behoorlijk pijnlijk :s

17 mg zou je zo onderhand wel mooie visuals moeten geven, na anderhalf uur hoeft de pil ook nog niet per se helemaal ingeslagen te zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Chemicalbro » wo apr 03, 2013 1:46 pm

het was een gezellige avond, maar die 2-cb was echt niet wat ik er van verwacht had. visuals waren nog minder dan op mdma.. Ik heb ze niet laten testen maar me laten vertellen dat er 17mg in zat en heb anderhalf in totaal gehad. We waren met zn vijven en bij iedereen werkte het iets anders maar niemand vond het overweldigend ofzo. Ik vond het zelf op een heel lichte dosis mdma lijken.

Ik ga het nog een keer proberen maar dan haal ik ze bij iemand anders want vertrouw deze pilletjes niet helemaal.. 25mg totaal zou toch echt voldoende moeten zijn lees ik hier.
Chemicalbro
Newbie

Berichtdoor DutchCookie » wo apr 03, 2013 2:14 pm

Het kan zijn dat er gewoon veel minder op de pillen zat. Echter hoeft dit niet per se. Ik heb een vriend die de eerste keer pas na 40mg gewenst effect behaalde. Hoewel het dan wel apart is dat jullie dit alle vijf zouden hebben.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo apr 03, 2013 2:47 pm

Ik verwacht dat er minder in zat, zeker als iedereen dit zo heeft ervaren. Test de pillen, als je dit niet doet kun je nooit een goeie dosis voor jezelf opstellen.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Glazuur » do apr 04, 2013 1:46 pm

Hallo allen, binnenkort ga ik naar een festival bij onze zuiderburen. Mocht ik ter plekke zin hebben om drugs te gebruiken (ik neem zelf niets mee) dan wil ik kijken of ik 2C-B kan bemachtigen. Hebben jullie tips waar ik op moet letten? Poedervorm nemen wordt waarschijnlijk lastig als er geen weegschaal in de buurt is, of kun je steeds kleine beetjes pakken op het oog om dosis op gewenst niveau te brengen à la pep? Is het risico met pillen kopen groot qua andere stoffen of dosering? Ik weet, drugs kopen van mensen die je niet kent is überhaupt link, maar zijn er specifieke zaken m.b.t. 2C-B?
Groetjes 8-) Glazuur
Zoals mijn opa altijd zei: 'Een hobby mag wat kosten!'
Glazuur
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do apr 04, 2013 1:52 pm

Ik zou 2c-b niet op een festival gebruiken, het kan best ongemakkelijk aanvoelen en zeker voor de eerste keren wordt je dag er denk ik niet leuker op. Met een redelijke dosering zit de kans erin dat je geen zin hebt om rond te gaan lopen de rest van de avond.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Einstein » do apr 04, 2013 2:11 pm

Als je zeker bent dat je een niet al te hoge dosering neemt kan het wel, maar dat wordt lastig als je gaat eyeballen of als je pillen van onbekende oorsprong neemt. Het is ook niet echt mogelijk om steeds bij te pakken tot je op het goede niveau zit, snuiven is pijnlijk en je wil het jezelf waarschijnlijk niet aandoen om daar steeds weer doorheen te moeten.

Chemicalbro: lijkt erop dat het inderdaad minder dan 17 mg was, het effect dat jij beschrijft komt eerder overeen met zo'n 10 mg. 17 mg voor een 2C-B-pil is ook aan de hoge kant, al bestaan zulke pillen wel.

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor TrueGrit » vr apr 05, 2013 12:32 pm

Chemicalbro schreef:het was een gezellige avond, maar die 2-cb was echt niet wat ik er van verwacht had.(...)Ik vond het zelf op een heel lichte dosis mdma lijken.

Vergelijking met mdma komt wel vaker voor bij een lage dosis 2C-B of 2C-I. Ik denk dat 17mg gewoon overdreven is en het eerder iets van 10-12mg was wat in die pil zat?
TrueGrit
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Azy » vr apr 05, 2013 1:18 pm

Ach, het kan ook dat je niet zo gevoelig bent voor het visuele aspect/2cb in z'n geheel. Als ik 20 mg neem (zuiver poeder in een capsule) moet ik ook nog niet echt visuals verwachten, die beginnen pas bij 25 mg goed de kop op te steken, maar als ie dan op 25 mg aan de gang is gaat ie ook wel lekker.

Het kan dus best wel een combinatie zijn van iets lichtere pillen dan verwacht, en niet zo gevoelig ervoor zijn.
Azy
Donateur

Berichtdoor Einstein » vr apr 05, 2013 1:40 pm

Hij had anderhalve pil genomen, dat zou zo'n 25 mg in totaal moeten zijn, daarvan mag je wel meer verwachten dan een licht MDMA-effect :P

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Azy » vr apr 05, 2013 1:48 pm

Ja ik heb het wel gelezen. Als het een beetje minder in de pil was dan gezegd (waardoor het totaal op 20mg uitkomt), en je bent even ongevoelig als ik dat ben voor 2cb kan dat perfect het resultaat zijn.

Het beste wat je kan doen is gewoon een gekende voorraad hebben, en elke keer dat je probeert per 5mg opschroeven, en dan kom je wel snel genoeg bij het gewenste resultaat, die sweet spot is voor iedereen die ik ken anders, en zit bij de mensen in mijn omgeving meestal tussen 10 en 35 mg. Niet iedereen merkt er gewoon even veel van precies.
Azy
Donateur

Berichtdoor Ivo » vr apr 05, 2013 3:13 pm

De meeste 2CB pillen bevatten tussen 8mg en 12mg 2CB dus grote kans dat het bij jullie ook zo is. Natuurlijk weet je dat niet zonder te testen, maar 17mg zal het wel niet zijn.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Azy » vr apr 05, 2013 3:59 pm

Ja natuurlijk zal het geen 25mg geweest zijn (heb persoonlijk nog nooit meer dan 14 mg in pillen gezien), want het lijkt me inderdaad niet mogelijk dat iedereen ongevoelig is. Misschien waren de verwachtingen ook wat hoog, want een full-blown trip is het ook niet altijd, 2cb is vaak wat je er van maakt. Waarschijnlijk wel gewoon een combinatie van alles.
Azy
Donateur

Berichtdoor Chemicalbro » za apr 06, 2013 5:46 pm

25mg totaal. Ik kan mij niet voorstellen dat ik ongevoelig ben voor 2cb. Misschien heeft het er niks mee te maken maar met mdma of benzo fury ben ik altijd 'over' gevoelig. Als ik met 5 vrienden bijvoorbeeld allemaal de zelfde xtc pil neem, heb ik nog steeds altijd de beste pil ;)
Chemicalbro
Newbie

Berichtdoor hummerh100 » di apr 16, 2013 4:44 pm

Ik ga dit weekend 2cb doen voor de 3de keer, samen met een vriend
We hebben geteste pillen waar 20mg in zit, we nemen allebij anderhalf en dan moet uet goed komen.
Ik zal wel een mooi tripreportje opstellen en deze posten, ik heb er zin in.

Maar naar mijn ervaring is 2cb wel vrij visueel, dat ik muren zag bewegen
noem maar op, en jammer dat ik zie dat sommigge mensen meer denken dat het een licht
mdma effect heeft, vind het zelf wel een klein beetje op lsd lijken met een goeie dosis..
hummerh100
Newbie

Berichtdoor Einstein » di apr 16, 2013 7:50 pm

Het effect is dosisafhankelijk - in lage dosis heeft het wel wat van MDMA weg (alhoewel het zeker niet identiek is), in hoge dosis gaat het meer richting LSD, zij het met een geheel eigen karakter :)
Als je 30 mg neemt zal je inderdaad vooral een psychedelisch effect krijgen.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor WappieJ » do apr 18, 2013 4:37 am

Kan niet wachten tot mijn volgende keer trippen.. dus hoppa wat 2cb er in nu! Nee helaas, nog even wachten.

De laatste keer dat ik 2cb gebruikte was bijna 3 maanden geleden, het was net als mijn eerdere ervaringen ermee weer super leuk. Veel jointjes erbij gerookt, had dikke lachkicks en wel aardige visuals. Had achteraf het idee dat ik mezelf wat inhield, door wat dronken vrienden die erbij waren die ook geen ervaring met trippen hebben, en dus nog niet de volledige potentie uit 2cb gehaald hebt. Zeker als ik mijzelf vergeleek met wat mijn maat ervaarde, dat was veel heftiger en vergelijkbaar met een goeie truffel trip, zover ik het kan inschatten.

Nou zit ik er over na te denken om voor de volgende keer mijn dosis iets op te schroeven, maar ik weet niet in welke mate het effect toeneemt. Ik hou wel van een heftige trip. dus denk dat het sowieso wel zal bevallen.
Vorige keer had ik een dosis van 20mg 2cb op. Toen had ik volgens mij niet of heel weinig gedronken omdat ik dacht dat het het omgekeerde effect zou hebben. Wat is nu voor deze keer aan te raden, 25mg? En aardig wat biertjes drinken ervoor en lekker jointjes bij roken uiteraard!
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
WappieJ

Berichtdoor Azy » do apr 18, 2013 9:02 am

Als je er comfortabel mee bent is de dosis van 20 naar 25 opschroeven zeker een goed plan. Bij mij is 25 mg ook echt een kantelpunt waarop de visuals opmerkelijk sterker worden en het karakter van 2cb meer veranderd in de richting van een echte trip (al is het mentaal natuurlijk nog easy going)

Met alcohol zou ik wel een beetje opletten, deze heeft namelijk een heel sterke synergie met 2cb, enkele pilsen zullen dus waarschijnlijk je trip al een pak sterker en chaotischer maken. Als je dus vorige keer (op de 20 mg) geen bier hebt gedronken zou ik dus nu ook niet direct gaan keilen voor je weet wat die hogere dosis met je doet, maar dat kan je wel wat aanvoelen op het moment zelf, maar aardig beschonken zijn voor je dropt is misschien niet het sterkste plan.

Blowen kan natuurlijk ook wel, en past ook wel lekker bij 2cb (persoonlijk voelt de actie van het roken gewoon al heel erg lekker aan), al kan ik op 2cb wel gruwelijke levels van stoned zijn bereiken, maar misschien is dat omdat ik onbewust wat snel opsteek dan :kleuter:

Al bij al, zal dus wel goed komen, veel plezier!
Azy
Donateur

Berichtdoor Hi-Hat » do apr 18, 2013 4:08 pm

Niet de coke uit de 70's, maar 2C-B is de echte discoshit 8-)
Come meditate on bass weight.
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor WappieJ » do apr 18, 2013 4:52 pm

Haha oké, dankje voor het advies. Ik wist niet dat daar een soort 'grens' lag bij de 25mg, zal denk ik ook ook wel persoonsgebonden zijn en aan de set en setting liggen. Maar misschien een paar biertjes van te voren drinken, niet al teveel zal ik doen. En over dat blowen geef ik je helemaal gelijk! Wij rookten ook veel jointjes tijdens de 2cb en was een heerlijke combi, zorgt uiteraard ook voor de hardste lachkick ooit, haha. Komt helemaal goed met dat plezier, dankje, kan niet wachten.
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
WappieJ

Berichtdoor DutchCookie » do apr 25, 2013 10:12 am

Hoop dat ik antwoord voor morgenmiddag heb op deze vraag:
Ik heb nog 2c-b over van de vorige keer. Nu heb ik dat gewoon in het zakje bewaart waar het al in zat en nu is er wat verpulverd. Ik weet niet precies hoeveel in het zakje zaten op het moment dat het gebeurde want ik hield voor 2 vrienden hun pillen ook bij me.

Er zitten nu dus 2 pillen van 10 mg en ongeveer poeder van 1.5 a 2 pillen in. Hoe kan ik dit poeder het beste consumeren en redelijk eyeballen (voor zover dat natuurlijk mogelijk is) :roll2:
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ivo » do apr 25, 2013 11:30 am

Gewoon in een vloeitje draaien en inslikken. Veel valt er niet te eyeballen, toch? Er ligt 15-20mg in, dat is ongeveer een dosis. Gewoon al het poeder nemen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Azy » do apr 25, 2013 3:51 pm

Ivo schreef:Gewoon in een vloeitje draaien en inslikken. Veel valt er niet te eyeballen, toch? Er ligt 15-20mg in, dat is ongeveer een dosis. Gewoon al het poeder nemen.

Dit inderdaad. Als je niet gewend bent om 20mg te nemen kan je het ook gesplitst in 2 vloeitjes doen, maar bij zo'n kleine dosis hoef je je echt geen zorgen te maken dat je teveel neemt ofzo hoor. Zit wel safe! Veel plezier!
Azy
Donateur

Berichtdoor DutchCookie » do apr 25, 2013 5:01 pm

Azymuth schreef:
Ivo schreef:Gewoon in een vloeitje draaien en inslikken. Veel valt er niet te eyeballen, toch? Er ligt 15-20mg in, dat is ongeveer een dosis. Gewoon al het poeder nemen.

Dit inderdaad. Als je niet gewend bent om 20mg te nemen kan je het ook gesplitst in 2 vloeitjes doen, maar bij zo'n kleine dosis hoef je je echt geen zorgen te maken dat je teveel neemt ofzo hoor. Zit wel safe! Veel plezier!

Nou teveel nemen gaat bij mij nogal snel omdat ik namelijk ook bier ga drinken en ik blijkbaar nogal overgevoelig ben voor 2c-b

Ik ging vorige keer van 2 pillen met een paar biertjes echt snoeihard :woeh:

Maar fuck it we'll do it live
Kan ik het trouwens ook mixen in drinken of moet het per se gebomb'd worden?
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Delicate » do apr 25, 2013 5:24 pm

Ik lees hier wisselende ervaringen mbt de hoeveelheid om te beginnen. Ik kan binnenkort wat uitproberen die 20 mg zijn. Zou mijn eerste echte keer zijn, kwartje vanaf halen voor een eerste keer?
Delicate
Belezen Gebruiker

Berichtdoor ParadijsVogel » do apr 25, 2013 5:33 pm

Ja, ik denk dat je dan wel goed zit. Mijn eerste keer was ongeveer 16 mg, met wat bier erbij was dat behoorlijk hefty.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Drugskonijntje » do apr 25, 2013 5:40 pm

20mg is prima te doen voor een eerste keer. :)
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » vr apr 26, 2013 1:30 am

Ik zou inderdaad ook voor de 20mg kiezen. 20mg 2c-b zal echt niet te heftig worden. In vergelijken met truffels wordt je niet direct een hulpeloze baby en zal je ook niet zo snel paniekerig worden. Daarnaast kunnen te lage doseringen echt tegenvallen, maar 15mg zou ook wel een leuke dosis zijn.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's