Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.
Plaats een reactie

Re: 2C-B

zo jan 20, 2013 7:47 pm

Multitude schreef:Eenmaal daar veranderde iedereen in krokodillen en was ik enorm para over wat de uitsmijter (en iedereen) van me dacht.

Keek je niet gewoon fear and loathing terwijl je zo hard ging dat je dacht dat het echt was?

zo jan 20, 2013 8:07 pm

Haha, nee. Dat is misschien nog wel het stomste, ik had Fear & Loathing toen nog nooit gezien :s

ma jan 21, 2013 6:31 pm

Multitude schreef:en was ik enorm para over wat de uitsmijter (en iedereen) van me dacht.

Bizar hoe een negatief effect uitsmijters en dat soort figuren op een trip kunnen hebben.
Heb er ook altijd last van.

Behalve natuurlijk als ze zelf heel erg meegaan in de sfeer van het feest, ipv de hele tijd het publiek in de gaten staan houden.

vr jan 25, 2013 3:43 pm

Hallo.
Gister, toen ik wat drugs bij een maat ging ophalen, heb ik onder andere 2c-b en 2c-i gehaald. Hij wist echter niet meer 100% zeker welke welke was. Nu is dat natuurlijk wel belangrijk en vraag ik me af of jullie het zo weten? Wat ik vooral zie is dat eentje wat witter en poederachtiger is (lijkt wel op DMT) en de ander wat grijzer/grauwer is en iets weg heeft van zand.

vr jan 25, 2013 4:10 pm

Tsja, dat kunnen we zo niet zeggen :P De dosering van beide is ongeveer hetzelfde, wat je zou kunnen doen is een kleine dosis nemen als je genoeg tijd hebt, als het dan langer dan zo'n 5 uur duurt is het waarschijnlijk de 2C-I.

vr jan 25, 2013 4:22 pm

Ik heb bijde al ontelbare keren gehad. Zoals einstein al aangeeft zegt de kleur niets. Toch vermoed ik dat de witte substantie 2C-I is en de grijze 2C-B. Dat is dan op mijn ervaringen gebaseerd. Maar dat zijn dus mijn vermoedens en niet bepaald op wetenschappelijke feiten gebaseerd.

Verstuurd van mijn Desire Z met Tapatalk

vr jan 25, 2013 7:34 pm

2C-B heeft hier meestal een licht grijs/beige tint.

zo jan 27, 2013 5:17 pm

Hoe zit het juist met tolerantie?
Ik hoor vaak verschillende dingen.

zo jan 27, 2013 10:29 pm

Elke keer dat ik 2cb gebruik lijkt het sterker te worden... Dit weekend 15 mg en een redose van 10 mg na zon 8 biertjes ging echt ontiegelijk hard! Maarwel erg leuk!!! :love:

zo jan 27, 2013 10:42 pm

Drink je er misschien meer en meer bij? Dat wil al wel eens goed helpen.

ma jan 28, 2013 1:49 am

Oizo schreef:Hoe zit het juist met tolerantie?
Ik hoor vaak verschillende dingen.

Over tolerantie tussen verschillende trips las ik ook verschillende dingen, maar ga uit van de gebruikelijke ~7 dagen tolerantie voor psychedelica.

ma jan 28, 2013 3:06 am

Ik zit met een probleem, ik heb extra 2c-b ingekocht, alleen heb geen tijd het te testen. De dealer zegt dat er even veel in zit als de voorgaande pillen. Natuurlijk is dit plausibel. Wat is de gebruikelijke range van hoeveelheid 2c-b in pillen? Kan dit variëren van 5-25mg of meer? Ik wil namelijk niet dat ik dadelijk ineens naast 150mg 4fmp ook nog eens 50mg 2c-b naar binnen werk, want dat zie ik nog wel eens fout aflopen.

ma jan 28, 2013 8:53 am

De laatste die ik kocht waren met een spreiding van 10mg-12mg, maar dat zegt niets.
Om zekerheid te hebben moet je het sowieso laten testen.

Heb je geen mogelijkheid om aan poeder te komen?
Dan kan je altijd zelf dosis bepalen.
Heb ook gemerkt dat dat vaak zuiverder is dan pilletjes.

ma jan 28, 2013 2:59 pm

pjenis schreef:Ik zit met een probleem, ik heb extra 2c-b ingekocht, alleen heb geen tijd het te testen. De dealer zegt dat er even veel in zit als de voorgaande pillen. Natuurlijk is dit plausibel. Wat is de gebruikelijke range van hoeveelheid 2c-b in pillen? Kan dit variëren van 5-25mg of meer? Ik wil namelijk niet dat ik dadelijk ineens naast 150mg 4fmp ook nog eens 50mg 2c-b naar binnen werk, want dat zie ik nog wel eens fout aflopen.

Je zou op www.pillreports.com kunnen kijken of jou pillen ertussen staan. Meestal staat dan ook de spreiding erbij. Maar beste is om te laten testen natuurlijk!

ma jan 28, 2013 4:53 pm

Pillen van boven de 15-20 mg lijken me zeldzaam. Heb wel pillen gezien van maar 5 mg.
Testen is de enige route tot zekerheid :#:

ma jan 28, 2013 5:07 pm

Afca_Remy schreef:
pjenis schreef:Ik zit met een probleem, ik heb extra 2c-b ingekocht, alleen heb geen tijd het te testen. De dealer zegt dat er even veel in zit als de voorgaande pillen. Natuurlijk is dit plausibel. Wat is de gebruikelijke range van hoeveelheid 2c-b in pillen? Kan dit variëren van 5-25mg of meer? Ik wil namelijk niet dat ik dadelijk ineens naast 150mg 4fmp ook nog eens 50mg 2c-b naar binnen werk, want dat zie ik nog wel eens fout aflopen.

Je zou op http://www.pillreports.com kunnen kijken of jou pillen ertussen staan. Meestal staat dan ook de spreiding erbij. Maar beste is om te laten testen natuurlijk!

Is dat niet enkel voor XTC?

ma jan 28, 2013 5:23 pm

Op pillreports is inderdaad het grootste gedeelte XTC, maar ook 2C-B heb ik er voorbij zien komen. Maar goed, zoals er al gezegd wordt over XTC: "Wij kunnen niet met zekerheid zeggen wat er in jouw pil zit".

ma jan 28, 2013 5:36 pm

Azymuth schreef:Drink je er misschien meer en meer bij? Dat wil al wel eens goed helpen.

Ja, ongeveer evenveel... Maar door ervoor veel te drinken vind ik het gevoel veel fijner, geen misselijkheid en verdoofde vingertoppen!

di jan 29, 2013 12:22 am

Oizo schreef:
Afca_Remy schreef:

Je zou op http://www.pillreports.com kunnen kijken of jou pillen ertussen staan. Meestal staat dan ook de spreiding erbij. Maar beste is om te laten testen natuurlijk!

Is dat niet enkel voor XTC?

Heb der ook vaker 2cb voorbij zien komen zoals paradijsvogel al zei Idd!!

di jan 29, 2013 3:42 am

Pffff... beetje zitten rondneuzen alleen de enige pillen die erop lijken zijn of MDMA of 2c-x, maar hier kan 2c-b uitgesloten worden... ben niet zo zeker meer over mijn pilletjes...

Woensdag of Donderdag toch maar een kleine test laten doen, naar het lab laten sturen heb ik geen tijd voor. Bij Novadic voeren ze toch een marquis test uit? En stel het wordt duidelijk dat het 2c-x is maar niet welke, dan kan ik in principe toch gewoon beginnen met een halve, 4fmp combineert toch eigenlijk met alle 2c'tjes?

:woeh:

di jan 29, 2013 3:54 am

Hoe zien ze eruit? Help ik even met zoeken :)

di jan 29, 2013 12:27 pm

ParadijsVogel schreef:Hoe zien ze eruit? Help ik even met zoeken :)

do jan 31, 2013 10:00 pm

Nouja nvm, er is een marquis test uitgevoerd bij Novadic en het kleurde groen. Dit betekent dat het 2c-b/2c-i/mccp/pcp kan zijn, misschien nog een andere 2c-x. Uitgaand van het feit dat het als 2c-b is verkocht, schat ik de kans groot in dat het echt 2c-b is. Als het een ander 2c-x is, moet ik daar maar mee leven, we zullen zien op hardbass.

Ben al goed tevreden met dit resultaat en heb er goed veel zin in. Iemand die nog zin heeft mij uit te leggen wat voor effect me te wachten staat bij 150mg 4-fmp + ~12mg 2c-b?

ma feb 04, 2013 8:13 pm

Wauw, afgelopen zaterdag op een goa-party voor de eerste keer gedaan
Wat is dit geniaal spul. Heb er blijkbaar ook lekker weinig van nodig want was met 20 mg de hele avond al vaag. Heb er dan wel bier bij gedronken maar dat doe ik eigenlijk overal bij dus dat zou niet heel erg verschil moeten maken.

Een vraagje though. Is er een manier om de bodylaod wat minder te maken? Het stoorde me nogal dat ik niet 2 uur lang kon dansen omdat ik soms even een aanwezigheid van mn lichaam voelde die zo zwaar was dat ik moest gaan zitten of liggen.

ma feb 04, 2013 8:34 pm

Ook al drink je dagelijks, alcohol versterkt de 2CB heel hard. 20mg is ook een mooie dosis dus ik kan me wel inbeelden dat het leuk was :D

Ik heb jammer genoeg nog niks gevonden om de bodyload te verlichten...

ma feb 04, 2013 8:36 pm

Het beste middel is voor mij gewoon er rekening mee houden. Het hoort erbij en daarna het is het feestje :kleuter:

ma feb 04, 2013 8:48 pm

Ivo schreef:Ook al drink je dagelijks, alcohol versterkt de 2CB heel hard. 20mg is ook een mooie dosis dus ik kan me wel inbeelden dat het leuk was :D

Ik verwacht in ieder geval als je maag echt compleet leeg is het een veel onprettiger gevoel gevoel geeft dan met een iets meer gevulde maag. Als je dat qua bobyload bedoelt in ieder geval. Verder merk ik niet veel qua bodyload met 2c-b, maar ik heb eigenlijk alleen nog maar lage dosises genomen met veel alcohol. :beer:

ma feb 04, 2013 8:49 pm

Ivo schreef:Ook al drink je dagelijks, alcohol versterkt de 2CB heel hard. 20mg is ook een mooie dosis dus ik kan me wel inbeelden dat het leuk was :D

heb overigens niet de 20 mg tegelijk genomen

weeg 65 kilo en ben 1.85 dus ben altijd wat huiverig met grote hoeveelheden nieuwe drugs (hoewel ik soms van 100mg MDMA harder klap dan 200) Dus mn lichaam is sowieso wat apart :P
Ik heb eerst een 10 mg pil genomen die kwam lekker opzetten en het was allemaal leuk en aardig hoewel er ook heel erg dat ''je weet het niet'' gevoel aanwezig was. we moesten dan ook nog naar het feest toe want we zaten nog bij mij thuis. eenmaal op het feest een biertje gepakt (had thuis 4 biertjes gehad) en toen nog een halfe (5mg) bijgenomen. toen deze eenmaal begon heb ik als een kind zo blij staan dansen. Zelfs nog van doorgewinterde hippies gehoord dat ze nog nooit iemand zo blij op goa hebben zien dansen :lol:
na anderhalf uur ongeveer de andere helft van de 2de pil genomen en deze kwam lekker door toen ik in de lounge lag te spacen.

Al met al een topavond dus maarja die bodyload.... achja ik ben ook een whiny pussy wat betreft lichaam, ik heb ook altijd last van mn benen tijdens truffels :P

ma feb 04, 2013 9:35 pm

Heb laatst dus 4fmp en 2cb genomen op Hard Bass en wat ik ook merkte, was dat mijn benen echt niet meer wouden bewegen. Ik moest ze handmatig strekken. Echt heel raar.

wo feb 13, 2013 4:29 pm

Binnenkort voor het eerst 2C-B tot mijn beschikking. Ben heel erg benieuwd :D
Plaats een reactie